Mrowki

1. Data: 2004-06-17 21:22:01

Temat: Mrowki
Od: "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam na ogrodzie wieeeeele mrowisk (standardowe, czarne, male mrowki).
Zosatwic je w spokoju, czy wyexmitowac? Czy mrowki sa w jakis sposob
odpowiedzialne za obecnosc mszyc, czy tylko zjadaja ich wydzieline, nie
przyczyniajac sie do ich inwazji?
Czy sa jakies inne za i przeciw mrowkom? (troche gryza jak sie wyrywa
chwasty dookola krzewow, to fakt...)

I druga sprawa - pojawily sie u mnie duze mrowki, na oko takie jak lesne -
to dobrze czy zle?

Pozdrwiam

Janusz

2. Data: 2004-06-17 21:34:04

Temat: Re: Mrowki
Od: "Piotrek" <riddle@NOSPAM tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> napisał w wiadomości
> [...]
> chwasty dookola krzewow, to fakt...)
>
> I druga sprawa - pojawily sie u mnie duze mrowki, na oko takie jak lesne -

Mrówki ochraniają mszyce, przed drapieznikami chcącymi je zjeść.
Pozdrawiam
Piotrek

3. Data: 2004-06-18 09:45:40

Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam!
> Mam na ogrodzie wieeeeele mrowisk (standardowe, czarne, male mrowki).

Moim zdaniem mrówki, mszyce i perz współpracują ze sobą, rozsiewając się i
rozmnażając wzajemnie!

B.Y.

4. Data: 2004-06-18 09:49:40

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babba yagga" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości

> Moim zdaniem mrówki, mszyce i perz współpracują ze sobą, rozsiewając się i

Jak również mrówki i nasionka fiołków ...

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-06-19 00:08:52

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies inne za i przeciw mrowkom? (troche gryza jak sie wyrywa
> chwasty dookola krzewow, to fakt...)

Roznosza mszyce po calym ogrodzie

Elfir

Chore piwonie