Czym na mszyce ?

1. Data: 2004-06-19 13:32:24

Temat: Czym na mszyce ?
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłem oprysk Decisem, Owadofoksem a one sobie w najlepsze dalej siedzą na
liściach, nadmienie ze oprysk wykonywałem prawidłowo tzn wierzch i spód
liscia. Jakie macie doswiadczenia ze srodkami na mszyce, może trzeba
spróbować czymś innym, pani w sklepie wie tylko o tych wspomnianych.
Poleccie coś .

--
Mazury - czarter jachtu http://www.republika.pl/rocichy/

2. Data: 2004-06-19 13:42:53

Temat: Re: Czym na mszyce ?
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> napisał w wiadomości

> Jakie macie doswiadczenia ze srodkami na mszyce, może trzeba
> spróbować czymś innym, pani w sklepie wie tylko o tych wspomnianych.
> Poleccie coś .

'PIRIMOR aerozol' jest najlepszy, to pani o nim nie słyszała ???

Zdziwiona Miłka

PS.: Czy i Wam zapycha się psikawka po dłuższym używaniu ?

3. Data: 2004-06-19 13:50:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"andy" <andyro @ poczta. onet. pl> wrote in message

> Jakie macie doswiadczenia ze srodkami na mszyce [...]

Skuteczny jest Rajd Bayer-a. Nie chce byc jednak propagatorem metod
chemicznej (tu: sztucznej) walki z owadami.
Preparatem roslinnym zwalczajacym mszyce jest gnojowka z bylicy piolun.
Zbierz troche lisci tej bylicy, zalej woda i poczekaj minimum tydzien.
Nastepnie mozesz plyn w ten sposob powstaly wykorzystac do opryskow.
Proporcji lisci do wody nie pamietam. Nie stosowalem tego jeszcze.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-06-19 17:33:48

Od: "Pxemec" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" napisał

> Robiłem oprysk Decisem, Owadofoksem a one sobie w najlepsze dalej siedzą
na
> liściach,

1. Stosowałem specyfik o wdzięcznej nazwie "Karate". Baaardzo skuteczny.
2. To że siedzą nie znaczy, że pryskanie nie poskutkowało. A czy nie są one
martwe? Po pryskaniu mszyce nie spadają z lisci tylko dalej na nich tkwią -
ale nieżywe. Wystarczy je zetrzeć.

Pxemec

5. Data: 2004-06-19 20:34:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> napisał w wiadomości

| 'PIRIMOR aerozol' jest najlepszy, to pani o nim nie słyszała ???

| PS.: Czy i Wam zapycha się psikawka po dłuższym używaniu ?

Jeśli mówisz o Pirimoru kupowanym w formie gotowego prepartu (w komplecie z
aerozolem), to moje wspomnienia z nim związane ...czysty koszmar. Zawsze po
krótkim używaniu "coś" się działo i zamiast rozpylać, to lał, głównie po
palcach:-) Zresztą, żeby było śmieszniej, to kiedyś skusiłam się na inny
gotowy preparat, z rozpylaczem "powietrznym" - i też były problemy. Od tego
czasu kupuję środki, które sama rozcieńczam i pryskam rozpylaczem
ciśnieniowym.

A co do dysz, to każdorazowym użyciu płuczę rozpylacz, pompuję i wypsikuję
trochę czystej wody, właśnie po to, by przeczyścić dysze.

W ogóle to dziś chciałam popryskać jałowca (czerwce). Ósma wieczór, zakładam
teleskopową lancę, Actellic wyciągnięty, a tu błyska, grzmi i leje. Jak
pech, to pech...

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-06-19 20:56:01

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli mówisz o Pirimoru kupowanym w formie gotowego prepartu (w komplecie
> aerozolem), to moje wspomnienia z nim związane ...czysty koszmar.

Ale jak na razie ten preparat jest dla mnie najlepszy na mszyce.
A jest PIRIMOR do zrobienia samemu ???

A co do psikania to u mnie jest taki przeklęty wiatr że porwał mi brezentowy
daszek, a róże pienne musiałam pochować do kątów bo by je połamało. Straty w
stłuczonych doniczkach w sumie trzech skorupek :-(

A mówią dziewczyny z Pomorza że tylko u nich wieje !!!

7. Data: 2004-06-19 21:08:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

| Ale jak na razie ten preparat jest dla mnie najlepszy na mszyce.
| A jest PIRIMOR do zrobienia samemu ???

Podobno jest, ale akurat w sklepie nie mieli. Pryskałam czymś innym -
większość tego, co mam w szopie, to na mszyce _też_ działa, tyle że to
środki nieselektywne. Pryskam dość późnym wieczorem. (W przeciwieństwie do
zawodowej firmy ogrodniczej, która "załatwiała" iglaki u sąsiada z drugiej
ulicy w samo południe - opryskując przypadkowych przechodniów [dwu- i
czterołapowych] przy
okazji:-))

| A mówią dziewczyny z Pomorza że tylko u nich wieje !!!

Jutro obejrzę ogród po burzy. Może przynajmniej pod świerkami będzie
podlane;-)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-06-19 21:50:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

moje wspomnienia z nim związane ...czysty koszmar.

> Podobno jest,
:)
jest okolo 5 zl opakowanie na10 litrow wody
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-06-19 21:56:41

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro obejrzę ogród po burzy. Może przynajmniej pod świerkami będzie
> podlane;-)
>

> Do tej pory Wam sprzyjała pogoda ,teraz chyba kolej na nas ,z opryskami
dałam sobie spokój niech mszyce sobie żerują tyle jedzonka na ogrodzie nie
będe rodziny truła.Kiedy był czas na pryskanie trucizną to jak nie wiało to
padalo albo było zimno i oprysk się nie przyjoł Ten u góry dzieli a czy
sprawiedliwie?
Pozdrawia Teresa

10. Data: 2004-06-20 09:49:52

Od: "Czarek Pawlicki" <c...@b...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora