Re: sprawdzanie

Data: 2002-03-20 10:50:00
Temat: Re: sprawdzanie
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@4...com..
.

> Wyluzujcie ludzie - po to jest KF przecież.

Marynatko, nie jestem pewna czy dobrze rozumiem zasady działania KF, ale
chyba on "coś robi" postom, strony reklamowanej na grupie chyba nie
likwiduje, prawda?

> "ty piiiiiiiiiiiip spamerze, piiiiiiiiiiiiiiiiiip na drzweo banany
> prostować, piiiip, piip, piiiip.
> Wrzucam Cie do mojego KF'a boś piiiiiip i na dokldke piiiiiip.
> Nie pozdrawiam piip, piiip

I co? Facet siedzi i kwiczy w KF, a strona, która się co poniektórym (w tym
również mnie, choć nie zdzierżyłam otwierania się obrazka do końca) nie
podobała jak wisiała tak wisi. I mogłabym powiedzieć, że wisi i jest
oglądana np. przez moje dziecko (gdyby nie to, że Misiek jest dopiero na
etapie pierwszych prób posługiwania się myszką) co nie podobałoby mi się ani
IMHO żadnemu normalnemu dojrzałemu człowiekowi.

> Marzena baaaaaaaaaardzo dziś wyluzowana

Oj, Marzena, uważaj z tymi grzybkami ;-))))

Monika