sprawdzanie

1. Data: 2002-03-20 03:10:19

Temat: sprawdzanie
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz sobie stronke http://www.jestemmalakamilka.republika.pl/

2. Data: 2002-03-20 08:50:39

Temat: Re: sprawdzanie
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, czegos tak wulgarnego i obrzydliwego dawno nie widzialam.
Prosze, nie zagladajcie tam. Co za ohydny spam!!!!!!!!!

Nie mam czasu sie za to zabrac i zglosic gdzie trzeba, ale licze na innych
grupowiczow.

Ania

3. Data: 2002-03-20 09:08:00

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Björk" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Prosze, nie zagladajcie tam. Co za ohydny spam!!!!!!!!!
>
> Nie mam czasu sie za to zabrac i zglosic gdzie trzeba, ale licze na innych

Już wysłałem do abuse.

P.

4. Data: 2002-03-20 09:09:32

Temat: Ohyda
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Nie jestem pruderyjna ale to przeszło wszystkie normy przyzwoitosci.
Popieram zgłoszenie do abuse@.

Magdalena
GG 3122518
http://www.babyboom.pl/kategoria.asp?id=141
http://pomoc.bitstudio.com.pl/pomocy.htm

5. Data: 2002-03-20 09:36:51

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To rzeczywiscie oblesne, jakis maniak to spreparowal.

6. Data: 2002-03-20 09:39:20

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Mar 2002 10:08:00 +0100, podpisując się jako "Pawel
Schmidt" <a...@s...neurosoft.net>, napisałeś (aś) :

>"Ania Björk" <s...@p...onet.pl> wrote in message

>Już wysłałem do abuse.

Powiedzcie mi tylko czemu tak nerwowo reagujecie na tego typu posty?

Ja po prostu wrzucialm kolesia do KF nie informujac o tym nikogo i nie
robiac zbednej afery o glupote.

Moze ja tez powinnam się pienić a o tym nie wiem ;)))

Wyluzujcie ludzie - po to jest KF przecież.
No a jak ktoś chce zrobić to na głos żeby wszyscy wiedzieli jaki to
jest dzielny i wogóle to pisze wtedy:

"ty piiiiiiiiiiiip spamerze, piiiiiiiiiiiiiiiiiip na drzweo banany
prostować, piiiip, piip, piiiip.
Wrzucam Cie do mojego KF'a boś piiiiiip i na dokldke piiiiiip.
Nie pozdrawiam piip, piiip
(tu wstawić podpis)"

Marzena baaaaaaaaaardzo dziś wyluzowana

7. Data: 2002-03-20 09:44:13

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@4...com..
.
> [...]
> robiac zbednej afery o glupote.
> Moze ja tez powinnam się pienić a o tym nie wiem ;)))
> Wyluzujcie ludzie - po to jest KF przecież.

Kochana Wyloooooozowana Marzenko! :-)
Zazdroszcze Ci dzisiejszego wyluzowania, nie chcialabys sie podzielic?
Baardzo by mi sie troszke przydalo.. :-)

Po to przeciez jest abuse zeby zglaszac takie rzeczy.
ja tez nawet bez ogladania stronki wrzucilam goscia do KF, ale gdybym ja
obejrzala, to pewnie zrobilabym to samo, co Pawel. Jak zaczniemy takie
rzeczy puszczac plazem, to sie rozpleni jak robactwo. Marzenko, psd i psr sa
na razie wzglednie wolne od spamu (albo mi sie tak wydaje, bo wrzucilam juz
wszystkich do KF ;-) ), oraz od trolli. Drugie dzieki blogoslawionym brakom
reakcji, pierwsze byc moze dzieki podejmowanym dzialaniom..... a
przynajmniej ja w to wierze ;-)

pozdrawiam cieplutko
Magda/Anyia

8. Data: 2002-03-20 09:50:50

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Marynatka" <m...@f...net> wrote in message
> [...]
>
> Wyluzujcie ludzie - po to jest KF przecież.
> No a jak ktoś chce zrobić to na głos żeby wszyscy wiedzieli jaki to

Nie zareagowałem nerwowo. Poinformawełem grupę,że wysłałem info do
abuse(at)republika m. in. po to, żeby oszczędzić pisania innym - po co
niepotrzebnie zapychać jakże pożyteczną skrzynkę. Ogólnie jestem wyluzowany.
Nie uważam się za dzielnego, inwektyw, nawet w posatci "piiip" staram się
nie używać.

P.

9. Data: 2002-03-20 10:19:03

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Schmidt" <a...@s...neurosoft.net> wrote in message

> "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Już wysłałem do abuse.

I już mam odpowiedź :-) - szybcy są:

-- Dnia 2002-03-20 10:07 "Pawel Schmidt" <a...@k...neurosoft.net>
napisał(a):
> Link do tej strony publikowany jest na usnecie (grupa pl.soc.rodzina)
> http://www.jestemmalakamilka.republika.pl/
> Proszę o jej usunięcie z Waszego serwera.

Stało się.
--
Administrator Republiki WWW http://republika.pl
Onet.pl SA, 31-035 Kraków, ul.Starowiślna 48 PGP ID=0x6563B85A

Pozdrawiam wszystkich mniej i bardziej "wyluzowanych"

P.

10. Data: 2002-03-20 10:48:49

Temat: Odp: sprawdzanie
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Schmidt <a...@s...neurosoft.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a79nfi$26lv$...@n...ipartners.pl...
> I już mam odpowiedź :-) - szybcy są:

Strrrasznie szybcy, nawet nie zdazylam zobaczyc co tam bylo, ale sadzac po
Waszych postach nic ciekawego.
Asia

wielkanocny baranek
(OT)
[OT] Karol Andrzej wita
Ech,zycie!
Ploty o moim koledze (troche OT i dlugie)