wielkanocny baranek

1. Data: 2002-03-20 00:13:12

Temat: wielkanocny baranek
Od: "mazanka" <m...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witanko:))

Kochane pomozcie....... prosze! Kupilam dzis foremke do ciasta -
swiatecznego baranka, ale nie mam pojecia jakie ciasto mam zrobic, moze
ktoras z Was dysponuje przepisem, niestety zawsze byla licha ze mnie
gosposia:((( Jednak chcialabym sprobowac i na stol postawic wlasny wypiek a
nie kupny:)))

Mazan-ka

Pozdrowka :))

2. Data: 2002-03-20 00:58:44

Temat: Re: wielkanocny baranek
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, mazanka <m...@p...e.pl>, odpisuję zatem co
następuje:

(o pomocy)
Zbaraniałem :-)
Moja odpowiedź będzie pomocą pośrednią - trafniej byłoby zapytać o to na
pl.soc.kuchnia :->
W wielkim skrócie - N(ie)T(a)G(rupa) :-))

Pozdrawiam,
didziak ;-)

3. Data: 2002-03-20 01:09:32

Od: "mazanka" <m...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, nie mialam pojecia ze taka grupa istnieje a baranek w koncu dla
rodzinki ma byc:)))
moze jednak ktos odpisze:)))

Pozdrawiam

4. Data: 2002-03-20 07:51:52

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mazanka" <m...@p...e.pl> napisał w wiadomości
> Sorki, nie mialam pojecia ze taka grupa istnieje a baranek w koncu dla
> rodzinki ma byc:)))
> moze jednak ktos odpisze:)))

Wydaje mi się, ze normalne babkowe ciasto moze byc, ale szczerze zapraszam
na kuchnie, tam jest mnostwo specjalistek i specjalistow od spraw
kuchennych, na pewno polubisz te grupe.

pozdrawiam serdecznie
Basia

5. Data: 2002-03-20 07:54:18

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (o pomocy)
> Zbaraniałem :-)
> Moja odpowiedź będzie pomocą pośrednią - trafniej byłoby zapytać o to na

gwoli scislosci - pl.rec.kuchnia;-))
grupowicze są niezawodni, na pewno ktos ma doswiadczenie z barankami/

pozdrawiam
Basia

6. Data: 2002-03-21 02:36:31

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Basia <b...@p...onet.pl>, odpisuję zatem
co następuje:

| gwoli scislosci - pl.rec.kuchnia;-))

O przepszaszam, ja nietamtejszy :-)

| grupowicze są niezawodni, na pewno ktos ma doswiadczenie z barankami/

Ja tylko czasem piekę raka... ale chyba nawet to spalę :-)
A tak poważniej - ja mam doświadczenie, moi rodzice to zodiakalne
Baraneczki :-)

Pozdrawiam ;-)
didziak ;-)

(OT)
[OT] Karol Andrzej wita
Ech,zycie!
Ploty o moim koledze (troche OT i dlugie)
kłopoty z rodzinka - aktualizacja