sprzedam nerke

11. Data: 2006-05-18 15:17:16

Temat: Re: sprzedam nerke
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł W." napisał:
> Cała ta dyskusja powyżej nie ma sensu. Nigdzie w cywilizowanym świecie
> nie można sprzedać nerki.

Na szczęście, chociaż... w kwietniowym numerze Nature Clin Nephrol był
artykuł bardzo za... Jakiś profesor etyki wyliczył nawet "słuszną" cenę,
oceniając polepszenie przeżycia i komfortu w stos. do HD, i licząc ile $
jest warte życie Hamerykanina. Prawdę mówiąc spodziewałem się, że w majowym
będą żart odszczekiwać, ale jakoś nie znalazłem. Chyba czas umierać.

> Poza tym sprawa z przeszczepianiem jest dużo bardziej skomplikowana i
> "lewy" przeszczep wyszedł by wcześniej, czy później na światło dzienne.

Nie wiem tylko za co odpowiadałby dawca; tak z ciekawości, może ktoś
potrafi powiedzieć? Nie wszystko co ohydne podlega pod KK. Do innego zespół
przeszczepowy, myślę, że za taki proceder poleciałoby prawko jak nic.

Natomiast to co przepiścy prezentują to chwilami paranoją pachnie. Nerkę,
jeśli się jest zdrowym, można oddać dość spokojnie i w krajach które są
zlaicyzowane i nie takie szlachetne, jest to nawet dość powszechna
procedura. Polacy dużo mówią o miłości bliźniego, szlachetności,
poświęceniu, ale przeszczepy od żywych dawców są sporadyczne. A przecież
chodzi nie o oddanie nerki komuś anonimowemu, tylko rodzinie. Ale już tak
jest, że u nas liczy się tylko kasa.

--
Krzysiek, EBP
Bezustanne pokrzepianie serca jest odmianą narodowej masturbacji

12. Data: 2006-05-18 19:47:37

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):

> [...]
> jest warte życie Hamerykanina. Prawdę mówiąc spodziewałem się, że w majowym
> będą żart odszczekiwać, ale jakoś nie znalazłem. Chyba czas umierać.
Osobiście jestem za tym, aby dawca legalnie mógł otrzymać wynagrodzenie
(jeśli tego sobie życzy) za ofiarowanie nerki. Taki dar, niezależnie,
czy odpłatny, czy nie, wiąże się z mnóstwem niedogodności dla dawcy, no
i cierpieniem i stresem związanym z zabiegiem operacyjnym. Do tego
zwiększa się jego ryzyko, że to on kiedyś będzie potrzebował nerki.

> Nie wiem tylko za co odpowiadałby dawca; tak z ciekawości, może ktoś
> potrafi powiedzieć? Nie wszystko co ohydne podlega pod KK. Do innego zespół
> przeszczepowy, myślę, że za taki proceder poleciałoby prawko jak nic.
Dawca i inni? To proste - udział w nielegalnym procederze.

> [...]
> chodzi nie o oddanie nerki komuś anonimowemu, tylko rodzinie. Ale już tak
Niestety taka świadomość. Przecież nie lepiej jest z przeszczepami od
zmarłych dawców.

P.S.
Osoby takie jak bidolorg nie wiedzą jak skomplikowane jest dobranie
zgodnego antygenowo dawcy. Może się okazać, że ten najlepszy wcale nie
będzie miał pieniędzy, żeby za nerkę zapłacić. Druga sprawa, to
przyjmowanie przez biorcę specyficznych leków przeciw odrzuceniu. Takie
leki bierze się przez całe życie. Podziemie przeszczepowe musiało by
takich ludzi zaopatrywać w te leki, do tego, jeszcze w przypadku choroby
zorganizować leczenie. Sądzę, że przy pobycie w normalnym szpitalu
wyszło by szybko, że pacjent miał przeszczep i nie jest on legalny
(karta wypisowa z oddziału transplantacyjnego).

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

13. Data: 2006-05-20 09:23:33

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mezczyzne 50l aktualne badania krew brh+ sprzeda nerke nr tel 880043589
> email b...@i...pl prosze o powazne oferty

a watrobki nie masz na sprzedaz, jest smaczniejsza

Tomek

14. Data: 2006-05-20 23:28:10

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja tez sprzedam nerke, dorzuce fiuta gratis.
23 lata, zdrowie w normie.

--
Dawniej jako: Jacek22, gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200+; 2x512ram (Goodram);

15. Data: 2006-05-27 09:23:13

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tu sa po 5,5 : http://medykwola.pl/cgibin/shop?buy=120058&sid=2a937
558
masz tansza ??
Marek
Uzytkownik <b...@i...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
: mezczyzne 50l aktualne badania krew brh+ sprzeda nerke nr tel 880043589
: email b...@i...pl prosze o powazne oferty
:

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0621-4, 2006-05-26
Przetestowano na: 06-05-27 11:23:15

Poronienie
Tomografia zatok obocznych nosa - Warszawa
Gdzie prywatny okulista z umową z FOZ
Zezwolenia w prawie farmac.
Wysilek, a pogorszenie wzroku