sprzedam wanne akrylowa trojkatna

1. Data: 2002-04-22 21:37:39

Temat: sprzedam wanne akrylowa trojkatna
Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,sorry za spam ale mam na zbyciu wanne trojkatna lewa akryl 5 mm
wymiary
145x95
nowa,nie zmiescila sie - plan byl zly a w sklepie nie chcieli slyszec o
zwrocie
dalem za nia 825 zł
proponuje 399-jest kompletna
pzdr
Mateo
jestem z warszawy

1. Data: 2002-04-22 22:01:05

Temat: Re: sprzedam wanne akrylowa trojkatna
Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Servis.com" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymiary
> 145x95
> nowa,nie zmiescila sie - plan byl zly a w sklepie nie chcieli slyszec o

Przepraszam jaki to był sklep ? Pytam żeby wiedzieć gdzie nie kupować.

Jarek

1. Data: 2002-04-23 06:34:10

Od: "cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze wystarczy troche podkuc sciane i wejdzie
ja wanny jeszcze nie kupilem, ale zamierzam tak zrobic
wneke mozna ladnie wykonczyc i wyglada jak gdyby tak
mialo byc specjalnie

1. Data: 2002-04-23 09:38:40

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

powinni wymienić na inną

a po drugie trzeba było zmierzyć zanim sie kupiło

j.

1. Data: 2002-04-23 18:17:04

Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnta" <j...@p...onet.pl> wrote...

> powinni wymienić na inną
>
> a po drugie trzeba było zmierzyć zanim sie kupiło

Nie cierpisz przypadkiem na syndrom braku zaistnienia?? :)

Gosc pisze ze nie chca slyszec o wymianie, a wanna nie pasuje i juz, a ty
prawisz ze kazdy powinien moc poleciec w kosmos (przynajmniej taki sens ma
ta CENNA wypowiedz)

Na odmowe wymiany w sklepie nic sie nie poradzi - chyba, ze ustalono
inaczej (a to ustna umowa, ktora mozna wyegzekwowac majac swiadka). W tym
przypadku wyrazasz jedynie pobozne zyczenie.
Pechowcowi ze zwichrowana miarką radzilbym raczej dac bezplatne ogloszenie
(o ile jeszcze tego nie zrobil) w prasie albo dogadac sie z personelem
(wlascicielem) sklepu, ze odda ja za nizsza cena i kupi nowa. W ten sposob
sklep 2 razy zarobi na tej wannie. Madry sprzedawca powinien sie zgodzic.
Moze moga przyjac i wstawic w komis lub podobnie?

Leszek
------------------------------
Aby odpowiedziec usun ns z mojego adresu

1. Data: 2002-04-24 01:02:48

Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pseudo gieldzie budowlanej na bielanach przy kochanowskiego;((

1. Data: 2002-04-24 01:03:26

Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale wtedy zlew nie wejdzie-ogolnie porazka

1. Data: 2002-04-24 01:03:59

Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mas zracje ale coz , stalo sie
madry polak po szkodzie;))

1. Data: 2002-04-24 08:11:03

Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aby odpowiedziec usun ns z mojego adresu
>

>ja juz do tego sklepu ni epojde bo awantura byla-nie chcieli i juz;))
mam zamiar pojechac na bartycka ale wybieram sie i wybieram;))

Poza domem
Czy ktos uzywa garnkow Berghoff ?
instalacje antenowe i telewizja kablowa
sprzedam wanne trojkatna