sprzet firmy Miele

1. Data: 2002-06-05 12:22:34

Temat: sprzet firmy Miele
Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad kupnem zmywarki firmy Miele, jak się ma ta firma do
Boscha, Siemensa ??
Grzegorz

1. Data: 2002-06-05 12:28:47

Temat: Re: sprzet firmy Miele
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Zastanawiam się nad kupnem zmywarki firmy Miele, jak się ma ta firma do
> Boscha, Siemensa ??
> --
> pozdrawiam
> Grzegorz

chyba conajmnie półka wyżej.

pzdr,
Tomek

1. Data: 2002-06-05 13:53:54

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> wrote in message

Za czesc gotowki przeznaczonej na Miele kup Bosha, reszte ulokuj na 3 lata.
Po 3 latach sprzedaj za bezcen Bosha, doloz odsetki i kup nastepnego. I tak
w kolko

Zaslav

1. Data: 2002-06-05 20:08:31

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" <m...@l...pl> wrote in message

> [...]
lata.
> Po 3 latach sprzedaj za bezcen Bosha, doloz odsetki i kup nastepnego. I

Tez mam wrazenie, ze to sprzet dla snobow. Przepraszam tych, ktorzy sie tak
nie czuja. Znajomy kupil zmywarke Miele do zabudowy. Okazalo sie, ze felerem
jest to, ze po zabudowaniu nie widac, ze jest to produkt o tak wielkiej
wartosci. No coz za 130 (cos kolo tego) kupil specjalny znaczek Miele do
naklejenia na zabudowe aby bylo tak widac. Przypomina mi to innego znajomego
z pracy, ktory uparcie twierdzil, ze chodzenie z metka na rekawie to wymog
bo specjalnie jest tam naszyta aby widac bylo marke garnituru.

Popieram. Nieraz warto po 10 latach kupic nowy sprzet niz miec przez 15 lat
cos co kosztowalo 2 razy wiecej. Tym bardziej, ze technologie sie zmieniaja
nawet w AGD.

vpw

1. Data: 2002-06-06 11:27:25

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:adl51e$26j$1@news.tpi.pl...

> [...]
lata.
> Po 3 latach sprzedaj za bezcen Bosha, doloz odsetki i kup nastepnego. I

No ale wtedy nie bedzie tej etykietki Miele z przodu.... ;-)))

J.

1. Data: 2002-06-06 12:31:32

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lata.
> tak
>
> No ale wtedy nie bedzie tej etykietki Miele z przodu.... ;-)))

Ale poki co Miele nie jest zbyt znana w Polsce. Mozna skoczyc na bazar i
kupic etykietke mercedesa albo BMW i przykleic do pralki - to dopiero bedzie
model!

Zaslav

Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja
Promocja - Filtr do wody - Odwrocona Osmoza - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja !
STYROPIAN - docieplanie ścian 24 cm bloczek
a te kwiatki to na lampę :) [długie, jak to moje]
Zmywarka ARDO LS 9028A - czy ktos posiada