spuchnieta kostka

1. Data: 2004-04-18 19:53:32

Temat: spuchnieta kostka
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam maly problem
po calodziennej jezdzie autem w piatek do dzis mam spuchnieta lewa kostke.
Zimne oklady nie pomagaja trzymanie nog w gorze tez nie.
Co jeszcze moge zrobic zeby ta opuchlizna zeszla?
Czy to sa jakies zaburzenia bo po dlugiej jezdzie w jednej pozycji (
samochod, autokar) zawsze tak mam.
Pozdrawiam i licze na pomoc

Mag

2. Data: 2004-04-27 08:17:14

Temat: Re: spuchnieta kostka
Od: "J@rek P" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co jeszcze moge zrobic zeby ta opuchlizna zeszla?
> Czy to sa jakies zaburzenia bo po dlugiej jezdzie w jednej pozycji (

problemy z krążeniem ???

Jarek

Ps. stawianie diagnozy przez internet przypomina nieco kalambury i do końca
naprawde nie wiesz czy zgadłeś

Łuszczyca
operacje plastyczne...
mupirox a opryszczka