Re: stara roza

Data: 2009-04-12 13:16:30
Temat: Re: stara roza
Od: "yapann" <y...@o...pl>

news:11c11y2eki4up.16c50ak5pxm66.dlg@40tude.net...

> cięty, powinno się wyciąć pędy chore i silnie zdrewniałe, ale to wiadomo,
moja róża (wygląda to na parkową, chociaż jej wmawiam, że jest pnąca) ma
jeden gółwny pień gruby i sielnie zdrewniały, który dopiero na pewnej
wysokości ma dalsze rozgłaęzienia, a na tych pączki. Czy jeśli ciachnę pnia
poniżej jego połowy (czyli znacznie poniżej pąków), to z niego wyrośnie coś
niecoś w ogóle? czy tylko z pozostałych pędów, a z grubego zdrewnialca
pozostanie kikut?

> kiedy rusza wegetacja, który pęd słabo wypuszcza liście i nie ma
To nie wpływa źle przycinać kiedy już są pierwsze pączki i pierwsze listki,
w które róża już zainwestowała - mimo, że obetniemy niektóre z nich, żeby
skrócić gałązki?