stare jabłonie

11. Data: 2002-12-04 08:15:35

Temat: Re: stare jabłonie
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Oczom własnym nie wierzę. BoGusław we własnej osobie :-)
>
> A jak się już nauczycie, to będziecie dzielić się wiedzą?

I kosztelami?

Krycha z marzeniami o koszteli

12. Data: 2002-12-04 16:08:47

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> I kosztelami?

O, to, to :)

Pozdrawiam,
Grzesiek, szykujący już koszyk na te dobra...
--
Był raz pewien pan w Pernambuko,
Który jaja swe krył pod peruką

13. Data: 2002-12-04 22:48:43

Temat: Re: stare jabłonie - Bogusiowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:asjdlr$ah3$1@news.tpi.pl...

> Towarzystwo Miłośników Starych Jabłonek jest bytem bardziej leśmianowskim
> niż nawet wirtualnym.
> Tak by się chciało objawić zaistnieć czasem jakby już trochę bardziej jest
> niż nie jest (np dziś) ale potem się rozpływa we mgle.

no i wlasnie to jest najpiekniejsze w ogrodach - one stanowia byty
samoistne - inaczej zyja, kiedy poswiecamy im kazdy dzien, dajac im wszystko
czego potrzebuja i wyskubujac do ostatniego zdzbla wszystko to, czego nie
chcemy.
Inaczej zyja, kiedy je calkiem zapuscimy i zaniedbamy. Ba, nawet kiedy juz
odejdziemy - one zyc beda innym zyciem, innym rytmem - ale zyc beda.
Wiec niech sie rozplywa we mgle.
I niech cieszy JAKI JEST ten ogrod, sad, czy dzialeczka - a nie tylko jaki
MOGLBY BYC. A my siedzmy sobie w zamglonych, lesmianowskich swiatach i
popijajmy naleweczke.
OCZYWISCIE nie teraz - bo teraz zimno i mokro.

CZ 2.

> No to jak masz już luźniej to czytaj - będziesz naszym ekspertem. Ja sobie
> już zapisuje twoje pierwsze podzielenie się doczytaną wiedzą.

Panie Kochany - toz to ciezar na moje barki niezwykly ale i tez zaszczyt
niebywaly. Ty - jako prezes masz prawo nakazac mi sie uczyc, a mnie
obowiazek czytania. Taki los podwladnych .

14. Data: 2002-12-04 22:49:53

Temat: Re: stare jabłonie Ani
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> maliny mnożą się same :)))
>
> pozdr
> Ania
>
> no wlasnie - ale znowuz jabluszka tez piekne.
wojtek

15. Data: 2002-12-05 08:23:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> O, to, to :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, szykujący już koszyk na te dobra...

:-)) Myślałam o zaszcepionym drzewku, nie o owocach, ale
oczywiście i owocami nie pogardzę.

Krycha&Co(ty) nawet nie próbująca szczepić

16. Data: 2002-12-05 09:41:39

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
> niebywaly. Ty - jako prezes masz prawo nakazac mi sie uczyc, a mnie
> obowiazek czytania. Taki los podwladnych .

No wiesz! to jest pomysł. Nie myślałem w tych kategoriach (trudno być
prezesem czegoś, co do istenienia czego ma się wątpliwości) ale możemy
spróbować przynajmniej z tym nakazywaniem.
Idąc za tropem roli zwierzchników - nie mają się znac tylko innym mówić, co
robić i na czym się znać - możemy się tak umówić że ja na Ciebie deleguję -
tym bardziej jeśli to dla Cię zaszczyt ;-) - zadanie co byś się uczył pilnie
i tu donosił co się nauczyłeś.

BoGusław - co do ksiązki może zaglądnie przedwiosną.

17. Data: 2002-12-05 18:19:31

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
[ciach]
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

pytaj Tatę, jak dobrze pójdzie to będziemy sąsiadkami i wtedy na kosztele
będę mogła Ciebie i Kolegę Małżonka zaprosić ;)))

pozdr
Ania

18. Data: 2002-12-05 19:23:36

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in

> pytaj Tatę, jak dobrze pójdzie to będziemy sąsiadkami i wtedy na
> kosztele będę mogła Ciebie i Kolegę Małżonka zaprosić ;)))

Slyszalam, takie wieksze wroble juz cwierkaly :-)
Jerzmanow gora!
A w poniedzialek postaram sie puscic instrukcje od Taty.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

19. Data: 2002-12-05 20:48:52

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ania Onet

> pytaj Tatę, jak dobrze pójdzie to będziemy sąsiadkami i wtedy na kosztele
> będę mogła Ciebie i Kolegę Małżonka zaprosić ;)))
>
> pozdr
> Ania

A o nas nie pomyślałaś :-(
pozdrawiam B.R.

20. Data: 2002-12-05 21:52:52

Temat: Re: stare jabłonie Jerzemu!
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> To już z góry wiadomo, kto będzie Prezesem.
> ;-)))
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

> --
Czesc,
ufam, ze nie pijesz do mnie TYM BARDZIEJ, ze prezesem JEST Boguslaw.!
Wojtek Pa

szeflera
kwitnie w O.Bot.
Magazyn Wino