kwitnie w O.Bot.

1. Data: 2002-12-03 11:47:26

Temat: kwitnie w O.Bot.
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogoda jest, jaka jest, ale poszlam zobaczyc, co jeszcze kwitnie o O.Bot.
Melduje, ze kwitna roze (resztki), rododendrony (R. maximum i jakis taki
maly, bez nazwy; minimum ? :-)), jasmin nagokwiatowy, no i ciemiernik bialy
i niesmiertelne stokrotki. Ku mojemu zdziwieniu nie kwitnie jeszcze kalina
wonna, ale paki ma juz duze, wiec standardowo w grudniu powinna byc.
A wogole to podchodzi wraze zimno ze wschodu, teraz jest zimniej niz bylo
rano, zaczyna sypac lodowymi kulkami...
Zima abo cos?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2002-12-03 12:32:30

Temat: Re: kwitnie w O.Bot.
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisała:

> i niesmiertelne stokrotki. Ku mojemu zdziwieniu nie kwitnie jeszcze kalina
> wonna, ale paki ma juz duze, wiec standardowo w grudniu powinna byc.
Kalina wonna to już? Myślałem że koło marca.
Wsadziłem taką jedną na wiosnę i co? mam się martwić że nie kwitnie?
Krzysztof

3. Data: 2002-12-03 12:51:03

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote in

> Kalina wonna to już? Myślałem że koło marca.
> Wsadziłem taką jedną na wiosnę i co? mam się martwić że nie kwitnie?

Nic sie nie martw, Twoja jest po prostu normalna :-)
Nasz O.Bot. jest w centrumie, w miejscu zacisznym, dodaj do tego dziwaczny
dolnoslaski klimat z ciaglymi przeplatankami mrozow i odwilzy i w efekcie
uzyskasz oglupiale rosliny kwitnace w sposob dowolny :-)
Odkad pamietam tego krzaczka na stronie naswietlonej kwitl w
grudniu/styczniu, na zacienionej albo wcale, albo duzo slabiej w
lutym/marcu.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2002-12-03 13:29:04

Od: "AO" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
> i niesmiertelne stokrotki. Ku mojemu zdziwieniu nie kwitnie jeszcze kalina
> wonna, ale paki ma juz duze, wiec standardowo w grudniu powinna byc.

R. maximum? Rzeczywiscie anomalie. A u mnie wreszcie tak jak powinno być:
oczar wirginijski kwitnie o wlasnie teraz.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl
http://www.sieciogrod.pl

5. Data: 2002-12-03 13:36:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AO" <a...@i...pl> wrote in news:3decb142@news.home.net.pl:

> R. maximum? Rzeczywiscie anomalie. A u mnie wreszcie tak jak powinno
> być: oczar wirginijski kwitnie o wlasnie teraz.

U nas kwitl w listopadzie, w czasie zjazdu grupy.
Teraz tylko widac smetne, zaschnięte resztki dawnej swietnosci
(ale mi sie powiedzialo :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2002-12-03 14:58:24

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie juz drugi dzien z temperatura maksymalna ponizej zera.
Leza resztki sniegu, ktory spadl w sobote.

MJ

7. Data: 2002-12-03 16:05:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Ku mojemu zdziwieniu nie kwitnie jeszcze kalina wonna, ale paki ma
> juz duze, wiec standardowo w grudniu powinna byc.

Ooo, a ogród w grudniu zamknięty... ech.

> Zima abo cos?

Nie strasz nawet...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Tobago
Jadł wyłącznie ryż, kaszę i sago;

8. Data: 2002-12-03 21:37:45

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
> [...]
> ... niesmiertelne stokrotki.
> A wogole to podchodzi wraze zimno ze wschodu, teraz jest zimniej niz bylo

Oprócz stokrotek w miniony weekend były jeszcze jakieś zmutowane naparstnice
a poza kwiatkami smakowite rzodkiewki chrupaliśmy. Część jeszcze została bo
małe - może nie będzie źle i wyrosną na świąteczne śniadanie.
Pozdrawiam
BoGusław

9. Data: 2002-12-03 22:10:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> małe - może nie będzie źle i wyrosną na świąteczne śniadanie.

Takim to dobrze, pozdrawia przemarznięty
Jerzy

10. Data: 2002-12-04 06:32:52

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Ooo, a ogród w grudniu zamknięty... ech.

A chcesz wejsc?

> Nie strasz nawet...

:-))

Wiesz, zapomnialam wczoraj napisac, ze kwitnie tez kolcolist.
Aha! Sezon na strzelanie sie zaczal :-)))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Magazyn Wino
Jesienne obrazki
plamy na roslinie