Re: staro/panieństwo/kawalerstwo

11. Data: 2008-03-12 23:10:29

Temat: Re: staro/panieństwo/kawalerstwo
Od: "om\(atko!\) ;\)" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fr9nk1$mgc$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> masz tyle wolności na ile cię stać

Etam ;) masz tyle ile sobie zdołasz wywalczyć, a gdy walczysz o coś,
już nie jesteś wolny. Poza tym masz często narastające zobowiązania
i tzw. przyzwoitość wobec.

> to aż tak widać? :)

hehe - komu widać, temu widać :)
mnie widać ale i Tobie. Nie pisałbyś takich tekstów Tuuu ;)
i tu
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

gdybyś nie czuł, że jednak coś za coś

pozdro ;)

ps. ćwiczysz tę prowokatywną? :)

12. Data: 2008-03-12 23:24:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

om(atko!) ;) pisze:

> Etam ;) masz tyle ile sobie zdołasz wywalczyć, a gdy walczysz o coś,
> już nie jesteś wolny. Poza tym masz często narastające zobowiązania
> i tzw. przyzwoitość wobec.

a czemu walcząc nie jesteś wolny?
zobowiązania i przyzwoitość - to miałem na myśli, mówiąc "stać cię"
bo jeśli stać cię na porzucenie form,, to jesteś wolny

> hehe - komu widać, temu widać :)
> mnie widać ale i Tobie. Nie pisałbyś takich tekstów Tuuu ;)
> i tu

stany ducha przelotne, nietrwałe - to jeszcze nie depresja :)

> gdybyś nie czuł, że jednak coś za coś

tak czuję, ale po prostu nie stać mnie na coś za nic

> ps. ćwiczysz tę prowokatywną? :)

dojrzewam :)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl
tre Niro, tren hakker
a wszystko to ja! a wszystko to ja!

13. Data: 2008-03-13 19:17:30

Od: "jbaskab" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drugi człowiek jak tlen?

No jakby na to nie spojrzeć, to człowiek jest jednak istotą społeczną.

> czyżbym miał czuć się gospodarzem?

Jestem blondynką;)
Czyzbym coś od Ciebie wymagała?:)

A "Na krzywy ryj" dlatego, że tak się ostatnio składa, ze na grupie jestem
sporadycznie - i nie kontynuję dyskusji bo mi wątki zdychają w przerwach
między jednymi odwiedzinami ,a drugimi. W zdechnietych wątkach nie lubię
brać udziału.
Ale mi jest głupio.

Aska

14. Data: 2008-03-16 22:50:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab pisze:

> Jestem blondynką;)
> Czyzbym coś od Ciebie wymagała?:)

ok, do mnie - do wątku?
ma się to wysokie mniemanie o sobie... :)

bywaj

częściej

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl
tre Niro, tren hakker
a wszystko to ja! a wszystko to ja!

Re: Dziewictwo chwytem marketingowym...
narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Re: Celibat aborcją doskonałą