Re: statystyki :-) dla Ag i grupa

Data: 2002-02-11 09:10:02
Temat: Re: statystyki :-) dla Ag i grupa
Od: "spider" <s...@e...gda.pl>

Użytkownik Masoneczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a46t7n$cbs$...@n...tpi.pl...

> Czy statystyki są stałe? ciekawą teorię wytaczasz!!!

Znowu nie wiem skad bierzesz takie teorie z moich listow. Kaprys?

> Pisząc ten post do Ciebie już zmienię statystykę ilości listów wysłanych
> przeze mnie :-) w miesiącu lutym.

Ale teraz nie piszesz specjalnie, zeby wplynac na statystyki (no chyba, ze
piszesz, bo zwrocilas na to uwage). To tak jakbym ja teraz pisal co drugi
wyraz wulgaryzm, zeby inaczej wypasc w statystykach.

> Pisząc według Twojego stylu wpłynę na statystykę.

Jakiego stylu? Znowu kaprys? ;-)

> Jesteś przeciwny trzem wesołym emotionom?

:-) Jestem przeciwny naduzyciom.

> Jestem rozkapryszoną panienką ;-)

No wlasnie zauwazylem. Grunt to dobra samoocena ;-).

> MEA CULPA -zadowolony- to wymierzaj karę.

Ale to nieszczere.

> Wirtualnie wyrażają to samo, a w realu byłyby 3 radosne uśmiechy zamiast
> jednego fałszywego lub wymuszonego.

Ciekawe jak by to wygladalo. Usmiech, po chwili znowu usmiech i znowu po
chwili jeszcze jeden usmiech? A moze takie trzy szybkie usmiechy? Czy moze
bys to jakos akcentowala? Widzialas, zeby ktos sie usmiechal tak potrojnie?

> Nie jesteś bez winy.

Zmieniasz temat.
Nikt nie jest bez winy. Odkad kazde dzialanie ma skutek, kazdy jest czemus
winny.

> Mnie różne myśli chodzą po głowie.

No wlasnie zauwazylem. Widze tez, ze musisz miec ostatnie zdanie ;-)

> Pozytywna byłaby statystyka abstahuję od grupowej dotycząca np. dochodu
> brutto na 1 mieszkańca, im większa to gorsza? eeeetam

Kolejny kaprys? Nic nie pisalem o pozytywnym czy negatywnym znaczeniu
statystyk.

> Żartujesz? prawda?

No nie wiem, tamto zabrzmialo jak jakies wyrzuty i nie widzialem potrojnego
usmieszka, ze zartujesz :-).

--
spider.
s...@e...gda.pl