Re: stereotypy w mediach

From: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: stereotypy w mediach
Date: Tue, 11 Nov 2008 21:22:04 +0100

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości
news:gfcgsv$7gp$1@inews.gazeta.pl...
> "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> wrote in message

> no niech ci wytlumacze tak zebys zrozumial/a.
> jesli np. ktos rozglosi ze jestes glupi/glupia a ty twierdzisz ze nie
> jestes. jednak wiekszosc naokolo rozglasza to wierzac ze jednak jestes
> glupi/glupia. Nie dotkneloby cie to?

Jestem mężczyzną. To tak tytułem wstępu. Gdyby ktoś rozgłaszał o mnie różne
złe rzeczy (a miało to miejsce w mom życiu)- to cóż, jego opinie nie
świadczą przecież o mnie, ale o nim właśnie. Jak mu ktoś uwierzy- to też nie
mój problem. Po pewnym czasie wielu przekonuje się, że ze mnie fajny
gość:-)- i zgadnij, co sobie teraz myślą o takim potwarcy? Jednak co to ma
do naszego zagadnienia? Ja nie widzę związku. Jeśli jesteś kobietą, która
woli grzebać w bebechach auta zamiast krzątać się po kuchni- to Twoja rzecz.
Jednak- kobiety o takich zainteresowaniach to margines (chodzi mi o ilość).
Czy dziwi Cię, że producent narzędzi do majsterkowania w samochodzie zamówi
film reklamowy, gdzie będzie pokazany zadowolony mężczyzna- zadowolony z
tego, że właśnie kupił nowe narzędzie i teraz już np może odkręcać śruby
nawet w trudno dostępnych zakamarkach? Przecież chodzi o to, żeby jak
najwięcej mężczyzn utożsamiło się z bohaterem tej reklamówki, a także żeby
oglądające ją kobiety pomyślały, że warto by sprawić coś takiego swojemu
mężczyźnie. No to teraz spróbuj sobie wyobrazić taką reklamę z kobietą,
najlepiej w sukience balowej i umazanej smarem, gmerającą coś przy
samochodzie. To kogo by taka reklama zachęciła?
Wybacz- nadal nie rozumiem Twojego problemu- dlaczego reklama z kobietą przy
garach tak Cię dotyka? Ta grupa to pl.sci.psychologia- warto naprawdę się
zastanowić, dlaczego czujesz się dotknięta i kłamiesz, że reklama dotyka Cię
boleśnie.

Chiron