stereotypy w mediach

11. Data: 2008-11-11 17:47:09

Temat: Re: stereotypy w mediach
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:gfb4ko$55p$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> wrote in message

> bardzo
> tak
>
> Nie dołuj babiny, która już sama siebie dołuje poprzez kompleks niższości
> wobez panów stworzenia. Ma ona prawidłowo zbudowaną hierarchię wartości,
> ale
> jest młoda i buntująca się, życie jeszcze nie nauczyło ją pokory...

oh, no u didn't jak to mowia czarne siostry.
widac ze Ciebie nauczylo. zona poszla po rozum do glowy i rzucila Twoja
zalosna dupe.

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

12. Data: 2008-11-11 17:50:22

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Himera; <gfabhm$86o$1@inews.gazeta.pl> :

> Ano bez przesady - w USA istnieje bardzo duża grupa Latynosów, którzy
> mają inną kulturę niż Ty. Ta reklama nie była skierowana do Ciebie, ale
> zapewnie do nich.
Latynosi maja bardzo zblizona kulture do Polskiej. maja tez 3 tylko
hiszpanskojezyczne kanaly na podstawowej telewizij i maja tam mase wlasnych
reklam. reklamy ktore widzialam ukazuja bialych badz czarnych, brak jest
latynosow wiec wydaje mi sie ze sa skierowane ogolnie, nie tylko do
latynosow.

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

13. Data: 2008-11-11 17:52:46

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może napiszesz, w jaki sposób "dotyka cię boleśnie"? O co Ci właściwie
> chodzi? Czego tak naprawde w Tobie ta reklama dotyka, że czujesz sie az

no niech ci wytlumacze tak zebys zrozumial/a.
jesli np. ktos rozglosi ze jestes glupi/glupia a ty twierdzisz ze nie
jestes. jednak wiekszosc naokolo rozglasza to wierzac ze jednak jestes
glupi/glupia. Nie dotkneloby cie to?

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

14. Data: 2008-11-11 17:54:37

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
>U was w tych Stanach Zjednoczonych, to w ogóle jest ostatnio
> prawie wszystko poodwracane do góry nogami. ;)
>
> Moi znajomi byli na konferencji w NY i stwierdzili, że w USA poza
> meksykanami i afroamerykaninami nie ma prawieże białych.
> W dodatku ci wszyscy ludzie nie kumają za bardzo po angielsku.
> Wyobraź sobie jaka porażka. :)
>
> --
> CB

no tak, niedlugo biali stana sie mniejszoscia.
No bez jaj, biorac pod uwage jak liczne sa afroamerykanskie i latynoskie
rodziny w porownaniu z bialymi.

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

15. Data: 2008-11-11 18:27:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW na kogo głosowałaś/komu kibicowałaś?

--
CB

"Himera" <h...@z...org> napisał(-a)
w wiadomości news:gfch0g$7rh$1@inews.gazeta.pl:

16. Data: 2008-11-11 19:19:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <h...@z...org> wrote in message

> oh, no u didn't jak to mowia czarne siostry.
> widac ze Ciebie nauczylo. zona poszla po rozum do glowy i rzucila Twoja
> zalosna dupe.

He..he, mam nadzieję, ale na granicach ułudy - to ja rzucałem kobiety jak
dotąd. Czasem żałowałem.

17. Data: 2008-11-11 20:20:25

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> BTW na kogo głosowałaś/komu kibicowałaś?
>
> --
> CB
>

> "Himera" <h...@z...org> napisał(-a)
> w wiadomości news:gfch0g$7rh$1@inews.gazeta.pl:

obaj mieli cos w swoich programach co do mnie przemawialo. bylam bardzo
niezdecydowana. ostatecznie przegapilam deadline zarejestrowania sie do
glosowania i nie glosowalam:(. Czy dokonano dobrego wyboru to juz okaze sie
w praktyce.

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

18. Data: 2008-11-11 20:22:04

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli np. ktos rozglosi ze jestes glupi/glupia a ty twierdzisz ze nie
> jestes. jednak wiekszosc naokolo rozglasza to wierzac ze jednak jestes

Jestem mężczyzną. To tak tytułem wstępu. Gdyby ktoś rozgłaszał o mnie różne
złe rzeczy (a miało to miejsce w mom życiu)- to cóż, jego opinie nie
świadczą przecież o mnie, ale o nim właśnie. Jak mu ktoś uwierzy- to też nie
mój problem. Po pewnym czasie wielu przekonuje się, że ze mnie fajny
gość:-)- i zgadnij, co sobie teraz myślą o takim potwarcy? Jednak co to ma
do naszego zagadnienia? Ja nie widzę związku. Jeśli jesteś kobietą, która
woli grzebać w bebechach auta zamiast krzątać się po kuchni- to Twoja rzecz.
Jednak- kobiety o takich zainteresowaniach to margines (chodzi mi o ilość).
Czy dziwi Cię, że producent narzędzi do majsterkowania w samochodzie zamówi
film reklamowy, gdzie będzie pokazany zadowolony mężczyzna- zadowolony z
tego, że właśnie kupił nowe narzędzie i teraz już np może odkręcać śruby
nawet w trudno dostępnych zakamarkach? Przecież chodzi o to, żeby jak
najwięcej mężczyzn utożsamiło się z bohaterem tej reklamówki, a także żeby
oglądające ją kobiety pomyślały, że warto by sprawić coś takiego swojemu
mężczyźnie. No to teraz spróbuj sobie wyobrazić taką reklamę z kobietą,
najlepiej w sukience balowej i umazanej smarem, gmerającą coś przy
samochodzie. To kogo by taka reklama zachęciła?
Wybacz- nadal nie rozumiem Twojego problemu- dlaczego reklama z kobietą przy
garach tak Cię dotyka? Ta grupa to pl.sci.psychologia- warto naprawdę się
zastanowić, dlaczego czujesz się dotknięta i kłamiesz, że reklama dotyka Cię
boleśnie.

Chiron

19. Data: 2008-11-11 21:22:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to niezdecydowanie to po trochu wynik twojego skłaniania się
ku Obamie, podczas gdy większość wokół ciebie popierała jego rywala?

--
CB

"Himera" <h...@z...org> napisał(-a)
w wiadomości news:gfcpie$asa$1@inews.gazeta.pl:

20. Data: 2008-11-11 22:10:32

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy garach tak Cię dotyka? Ta grupa to pl.sci.psychologia- warto naprawdę
> się zastanowić, dlaczego czujesz się dotknięta i kłamiesz, że reklama

bardzo mnie smuci ze nie rozumiesz bo juz prostrzego przykladu wybrac nie
moglam.
ale sprobuje z innej strony. dotykaja mnie takie seksistowskie reklamy
poniewaz przedstawiaja kobiete w roli, sprzataczki, kucharki oraz nianki.
Twoje porownanie do kobiety w sukni balowej i ze smarem na sobie ukazuje
jakimi kategoriami myslisz o kobietach. po pierwsze dlaczego kobieta w sukni
balowej mialaby naprawiac samochod? Myslisz ze kobiety nie lubia grzebac sie
przy samochodach, w elektronice? Czescia tego grzebania sie jest istota
tworzenia i samozadowolenia kiedy cos uda sie naprawic. Tylko facetom dane
jest to prawo? wkurwiaja mnie takie seksistowskie reklamy bo pokazuja baby
jako bezmozgi umiejace tylko latac ze szmata.
swego czasu pracowalam przy naprawie komputerow. kiedy odpowiadalam czym sie
zajmuje, szczegolnie faceci wywalali na mnie oczy.
u mnie w domu nie zmywam, sprzatanie mamy podzielone, to samo obowiazki
zajmowania sie psem. czasem cos pomajsterkuje z naszymi komputerami, czasem
pogram z moim facetem w gry wideo.
wiec dotyka mnie takie przedstawianie kobiet i nie denerwuj stwierdzeniem ze
klamie, bo tylko osiol taki jak ty moze klocic sie z czyjas personalna
opinia - to tak jak bys powiedzial 'nie lubie kawy' a ja na no ze klamiesz,
ale i tak pewnie nie zobaczysz zwiazku.
--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

"złodziejstwo księdza"
sąd wypuścił na wolność pedofila
Kaczyński wespół z PiS ponownie na pierwszych stronach gazet
Moze odmiana?
KIDNAPERZY