Re: stokrotka (nasza-klasa)

Data: 2008-05-07 20:56:39
Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: "JanB" <j...@g...pl>

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fvt2e9$5n8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> ja nie zakładam złej woli. ja zakładam zróżnicowanie poglądów.
> to całkowicie ystarczy by zamknąć gębę jakiemuś tam janowi be.

OMG czy tak ciężko jest zrozumieć coś takiego:
MODERATOR wycina posty BEZ TREŚCI, WULGARNE, BEZSENSOWNE
wycina tylko te, co do których NIE MA ZADNYCH WĄTPLIWOŚCI.
TAAAAAAAAAAAAAK może mi zamknąć gębę bez problemu.
Ale jak już pisałem, ZAKLADAM (!!!!!!!!!!!!!), że MODERATOR będzie się
starał swoją funkcję pełnić DOBRZE, POPRAWNIE, SENSOWNIE, ZGODNIE Z TYM O CO
ZOSTAŁ POPROSZONY, RACJONALNIE, Z DOBRĄ WOLĄ I TAK DALEJ!
Teraz już załapaleś o co mi chodzi?
Może dodam jeszcze, jaśniej:
Posty NIE MAJĄ PODLEGAĆ selekcji ze względu NA POGLĄDY.

> rozumiem doskonale twój punkt widzenia.
> ale mówiąc konkretnie - masz filtry i się broń.
> nie wprowadzaj rozwiązania systemowego, bo system ma to do siebie, że
> pożera własne dzieci.

Chcesz napisać coś jeszcze czy tylko będziesz mi w koło wmawiał, że chcę
wprowadzic moderację na tej grupie, mimo ze już 10 razy napisałem że nie
chcę?

> hahaha!
> a czemu sądzisz, że ktoś ma na nią czas?

hahaha!
Bo na wielu grupach są moderatorzy i nieźle to działa!
hahaha!