stokrotka (nasza-klasa)

1. Data: 2008-05-04 20:16:04

Temat: stokrotka (nasza-klasa)
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosła sama stokrotka przy drodze na wzgórze
w sukni z płatków bielonych przez słońce i wiatr
wokół chabry, kąkole, maki, polne róże...
drugiej takiej nie było od morza do Tatr.

Drogą szedł człowiek jeden dziwnie zamyślony
z głową w chmurach - nogami jednak mocno w gruncie stał
Dokąd tak śpieszył? może biegł do żony
i obowiązki swoje jakieś pewno miał.

Wtem stanął, schylił się do kwiatka
ścisnął łodyżkę, musnął lekko płatka
sie masz stokrotko! mówię ci to szczerze,
że zerwać ciebie ochota mnie bierze
ale kwiat cięty
nie jest już taki piękny...

Chwilę stali w milczeniu
słowo nie padało
a przecież coś niewymowne
tu się zawiązało
on myślał: jaka fajna jest ta mała
a ona?
ona rozkwitała...:)

pozdrawiam serdecznie,
Edward Robak* z Nowej Huty

2. Data: 2008-05-04 20:27:39

Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> [...]
>
> Wtem stanął, schylił się do kwiatka
> ścisnął łodyżkę, musnął lekko płatka
> sie masz stokrotko! mówię ci to szczerze,

Syzyfie, na pomoc!!!

3. Data: 2008-05-04 20:29:43

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 22:16, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Wtem stanął, schylił się do kwiatka
> ścisnął łodyżkę, musnął lekko płatka
> sie masz stokrotko! mówię ci to szczerze,

Ale o co chodzi? :)

Fragile

4. Data: 2008-05-04 20:29:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Rosła sobie stokrotka przy drodze na wzgórzu

daj linka! ;)

5. Data: 2008-05-04 21:30:19

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wtem stanął, schylił się do kwiatka
> ścisnął łodyżkę, musnął lekko płatka
> sie masz stokrotko! mówię ci to szczerze,

O stokrotkach też będzie w Księdze?

6. Data: 2008-05-04 21:57:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wtem stanął, schylił się do kwiatka
> ścisnął łodyżkę, musnął lekko płatka
> sie masz stokrotko! mówię ci to szczerze,

"...a harcerz taki gapa
że aż w pokrzywy wpadł, w pokrzywy wpadł!"
:-)

Witam Pana fragmentem harcerskiej piosenki o polnej stokrotce, witam i
o nic nie pytam, dla odróżnienia od pozostałych rozmówców w tym wątku,
tylko kontynuuję temat stokrotkowy w tekście poetyckim i bardzo mi
miło znów móc Pana spotkać w grupach :-)
Od razu robi się ciekawiej; tak juz mamy oboje, kiedy się pojawiamy,
powiem nieskromnie, bez fałszywej skromności, za siebie i za Pana :-)

7. Data: 2008-05-04 21:59:23

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
>Od razu robi się ciekawiej; tak juz mamy oboje, kiedy się pojawiamy,
>powiem nieskromnie, bez fałszywej skromności, za siebie i za Pana :-)

Czy jest ktokolwiek na pl.sci.filozofia, kto uważa, że zrobiło się
ciekawiej?
Jeżeli nie, to słodźcie sobie na psychologii, tam już nic nie może
zaszkodzić.

8. Data: 2008-05-04 22:32:18

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 4 May 2008 22:16:04 +0200, doszła do
mnie wiadomość <fvl5ip$av7$1@inews.gazeta.pl>, w której czytam:

>Chwilę stali w milczeniu
>słowo nie padało
>a przecież coś niewymowne
>tu się zawiązało
>on myślał: jaka fajna jest ta mała
>a ona?
>ona rozkwitała...:)

Coś mi się wydaje, że prace nad Re1 i Księgą mogą zostać wstrzymane na
pewien czas, a może i na zawsze ;)

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

9. Data: 2008-05-04 22:38:11

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
> [...]

Od razu robi się ciekawiej; tak juz mamy oboje, kiedy się pojawiamy,
powiem nieskromnie, bez fałszywej skromności, za siebie i za Pana :-)

---

O Boże, na torsje mi się zbiera...

10. Data: 2008-05-04 23:00:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:

> O Boże, na torsje mi się zbiera...

Jaki delikatny żołądek. :)

michał

żółwie ninja (wojownicze)
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
Kler w końcu zrozumie?
depresja?