żółwie ninja (wojownicze)

1. Data: 2008-05-04 18:25:10

Temat: żółwie ninja (wojownicze)
Od: LunaPark <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

no więc robię portret psychologiczny
żółwi ninja, sprintera ich nauczyciela
oraz szredera i rockstadiego i beepopa
i tego "mózgu" chodzącego w ciele
robota

generalnie to interesuje mnie porównanie
szreder-sprinter i ich uczniowe
dlaczego są tacy jacy są, kto ma rację?
kim był szreder? jak powstał? kim był
sprinter? (zanim zamienił się w szczura)

interesuje mnie pełna analiza postaci ;-)
dzięki pozdrawiam

ps. pamiętacie w ogóle tą bajkę?

2. Data: 2008-05-04 18:43:46

Temat: Re: żółwie ninja (wojownicze)
Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no więc robię portret psychologiczny
> żółwi ninja, sprintera ich nauczyciela
> oraz szredera i rockstadiego i beepopa
> i tego "mózgu" chodzącego w ciele
> robota

A do czego Ci to potrzebne?

Kalinka

3. Data: 2008-05-04 18:55:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalinka" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> A do czego Ci to potrzebne?

Do zrozumienia własnej fascynacji tą bajeczką ;)

4. Data: 2008-05-04 19:22:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

LunaPark pisze:
> no więc robię portret psychologiczny

weź farbki, pędzelek i kilka kartek papieru.
nie taka prosta sprawa, zrobić dobry portret.

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

5. Data: 2008-05-04 19:41:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> weź farbki, pędzelek i kilka kartek papieru.
> nie taka prosta sprawa, zrobić dobry portret.

To nie prościej by mu było wydrukować zrzuty ekranowe z filmu?

6. Data: 2008-05-04 21:52:29

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LunaPark" <t...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> kim był szreder? jak powstał? kim był
> sprinter? (zanim zamienił się w szczura)
>
> interesuje mnie pełna analiza postaci ;-)

Michelangelo lubił pizzę, mam nadzieję że Ci to pomoże.

7. Data: 2008-05-04 22:50:55

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Splinter (nie "sprinter"), zwany także Drzazgą, był człowiekiem i
mistrzem+trenerem karate, który hodował sobie cztery małe żółwie.
Pewnego dnia te żółwie wypadły mu do kałuży z Mutagenem, który je
zmutował w pół-ludzi (bo miały ostatni kontakt z człowiekiem), a jego w
pół-szczura (bo miał ostatni kontakt ze szczurem).

To dotyczy wersji komiksowej. Były też dwie adaptacje filmowe. Ze
starszej już niewiele pamiętam, a nowszej nie oglądałem, bo w
międzyczasie mi się z bajek wyrosło.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
Kler w końcu zrozumie?
depresja?
depresja?