stokrotka (nasza-klasa)

91. Data: 2008-05-06 19:16:47

Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 18:40:48 +0200, Robakks napisał(a):

> "Radość i smutek powinno sie z kimś dzielić!". Jeśli nie można inaczej to można
> poprzez Internet. Tak tworzy się wirtualna rodzina - wspólny DOM. :)

Jeśli nie można inaczej, to dobre i to...

Wiem :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

92. Data: 2008-05-06 19:17:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 18:51:00 +0200, Robakks napisał(a):

> do Ikselki
> Ostatnie dwa posty były wysłane tylko na pl.sci.psychologia
> Nie zmieniałem skoro tak chciał los... ;-)
> Nie subskrybuję tej grupy, więc nie przeczytam odpowiedzi, ale wiem co chciałbym
usłyszeć. Mnie to
> wystarcza....:)
> pozdrawiam serdecznie,
> Edward Robak* z Nowej Huty

Tego Pan nie usłyszy: :-)

93. Data: 2008-05-06 20:23:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl>
f.googlegroups.com...
> [...]
wiadomoscinews:382d0736-8ee1-477a-b3ea-27b1815db83a@
s50g2000hsb.googlegroups.com...

> Pani. Jestem kobieta.
> A odpowiedz brzmi - tak. Wszedzie widze przede wszystkim czlowieka.

> Dziekuje za odpowiedz, ktora wszystko wyjasnia.... Wiecej pytan juz do
> Pana nie mam.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Fra

Ta odpowiedź naprawdę wszystko wyjaśnia. Człowiek wysyła post, w którym wierszem
opisana jest jakaś
ekscytacja. Treść, którą ja przekazuję nazywasz
dyskusją o niczym. Ludzkie gówno JanB takżre nie odnosi się ani słowem do
treści rzucając się z mordą na autora, ale Pani to gówno nazywasz człowiekiem.
Pani więcej pytań nie masz, ale ja mam pytanie do pani. Dlaczego nie chcesz zacytować
tego co
napisało gówno JanB w temacie? Bo jesteś tchórzem w
spódnicy. Tak?
Czy po to wysłałem swój post otwierający wątek by dać trollom pożywkę do
jszczania na człowieka i na to co świadczy o człowieczeństwie? Tak?
To wal się.
Edward Robak* z Nowej Huty

94. Data: 2008-05-06 20:26:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musisz...wierz mi...nie musisz... ;P

Dupku przeczytaj jeszcze raz i nie tnij wypowiedzi tam gdzie nie trzeba.

95. Data: 2008-05-06 20:51:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lajkonix" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pasowałem do swojej. A moja klasa się nie odtworzyła na portalu Naszej-klasy.
>
> Poza tym pewnie nie wytrzymałbym programu jaki przerabialiście: z tymi
> nieskończonościami ograniczonymi, wymiarowymi punktami, pogrubianymi
> płaszczyznami.... To nie na moje nerwy. Ja przerabiałem klasykę. W ostrych
> cuglach.
>
> Ale nie ukrywam, ze gęby Twoich kolesiów klasowych są niezłe. :-)
>
> Co do jaj, to masz Dobrodziej coś konkretnego na myśli?
>
> Lajkonix
>
> PS. PaczDobrodziej, jednym postem odrabiasz miesięczne zaległości. Po prostu

Powiedz mi Lajkonixie czy ktokolwiek zainteresował się czym jest to coś, opisane
w wierszu otwierającym, gdzie jest i dlaczego jest? Czy to coś można zważyć,
zmierzyć i rozpoznać? Nie. Dziesiątki ton śmiecia. Usenet umiera opanowany
przez trolli. Tu nie ma z kim i o czym rozmawiać (poza paroma wyjątkami) ;)
Bywaj!
Edward Robak* z Nowej Huty

96. Data: 2008-05-06 21:04:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli tak myślisz jak napisałeś Drogi Sky'ju, to muszę przyznać...

Nie musisz przyznać...wierz mi...nie musisz... ;P

97. Data: 2008-05-06 22:11:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ten debil będzie szedł w zaparte

98. Data: 2008-05-06 22:39:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

99. Data: 2008-05-06 22:40:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> a ten

który? ;)

100. Data: 2008-05-06 22:42:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i nie uwierzyłeś ;)

żółwie ninja (wojownicze)
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
Kler w końcu zrozumie?
depresja?