stokrotka (nasza-klasa)

61. Data: 2008-05-05 22:29:52

Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fvo1n1$dfr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> kraków piękne miasto...
> pracowałem tam zaraz po zmianach w naszym pięnym kraju
> w takiej budce na kółkach sprzedawałem książki
> zaraz przy wyjściu z przejścia podziemnego z dworca na planty.
> przy jakimś przystanku.
> mieszkałem nieopodal - idealne czasy to były. przeszłość.
>

> --
> http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
> http://siodme.niebo.patrz.pl
> tre Niro, tren hakker
> a wszystko to ja! a wszystko to ja!

Przyszłość zaczyna się dziś.
To synteza tego wątku.
pozdrawiam:)
Edward Robak* z Nowej Huty

62. Data: 2008-05-05 22:37:00

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------
-------
> A kogo interesuje zdanie gówna?
> Zapisz te swoje pobożne życzenia smrodzie
> podetrzej sobie nimi dupę
> i spuść do kibla
> sam też się spuść
> razem ze smrodem który cie otacza trollu JanB

Przepraszam, ze sie wtrace i byc moze przerwe te dyskusje o niczym,
ale interesuje mnie jedno: co Pan _czuje_ (jesli cokolwiek) i _mysli_
piszac i wysylajac posty przepelnione _takimi_ obelgami skierowanymi
do drugiego _czlowieka_?

PS. Cos Pan zapomina sie podpisac pod niektorymi swoimi postami...
Fragile

63. Data: 2008-05-05 22:37:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JA odpowedź znam. Przecież nie muszę uczyć innych. Odpowiem sobie po
> cichu. :-)

A odpowiadaj odpowiadaj -byleś nie odpowiedział- bo możesz się
przypadkiem przerazić! ;)

> A co cię Sky'ju obchodzi mój osobisty użytek? Przecież to moje życie. :-)

Akurat! Twoje życie jest moim i wara ci od niego! ;P

> Chcesz mi radzić jak mam żyć??????? hehe

Nie radzić tylko leczyć patologię życia...a to róznica...he he ;)

> odpuść sobie i zajmij się lepiej sobą

Przecież się zajmuję tobą=sobą... ;)

> a synteza jest w wierszyku otwierającym wątek

Żadna tam synteza...daleka hiperbola, nic więcej, w dodatku
jaskrawo przesłodzona...nawet czytać nie musiałem -bo u ciebie
tak zawsze. ;)

64. Data: 2008-05-05 22:40:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Przyszłość zaczyna się dziś.
> To synteza tego wątku.

faktycznie, wiosna przyszła!

65. Data: 2008-05-05 22:43:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:

> Z tego co wiem, na matematyce wycięty post jest równoznaczy z pisemnym
> uzasadnieniem przyczyny dla której nie został puszczony.

przyczyny można mnożyć bez końca

> Zgadzam się, że jest takie ryzyko, ale uważam że gdyby ktoś normalny z tej
> grupy został moderatorem to takich problemów by nie było.

a ty jesteś normalny?

> Poza tym, wciąż nie uważam, że jest to najlepsze rozwiązanie - wskazuję
> tylko na jego gigantyczne plusy.

a dostrzegasz gigantyczne minusy?

66. Data: 2008-05-05 22:45:32

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> [...]
> i spuść do kibla
> sam też się spuść
> razem ze smrodem który cie otacza trollu JanB

No jak Ci się Ikselko podoba ten uroczy, kulturalny pan?

67. Data: 2008-05-06 04:45:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 00:00:38 +0200, Robakks napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl>

> Tu w Usenecie Droga Pani ludzie boją się szczerości i otwartości z obawy przed
> szyderstwem trolli i zboczonych psychopatów...
> A w tajemnicy Pani powiem, że spotkałem kilka osób serdecznych, życzliwych i
> przyjaznych (ale o tym sza) :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty

To jest pocieszające :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

68. Data: 2008-05-06 05:14:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2008 17:45:32 -0500, AW napisał(a):

> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> No jak Ci się Ikselko podoba ten uroczy, kulturalny pan?

Bardzo Cię to interesuje? - to Ci odpowiem: bardziej, niż Twoja obleśna i
nieszczera słodliwość :-)

69. Data: 2008-05-06 05:27:38

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo Cię to interesuje? - to Ci odpowiem: bardziej, niż Twoja obleśna i
> nieszczera słodliwość :-)
> --
> XL wiosenna :-)

Głupiutka, przecież ja do ciebie jeszcze ani słowem się nie odzywałem.
Ale nic, wybacz tę pomyłkę.

AW

.

70. Data: 2008-05-06 05:34:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 00:29:52 +0200, Robakks napisał(a):

> Przyszłość zaczyna się dziś.

Znacznie wcześniej - w każdym momencie. Dlatego przyszłość to tylko
złudzenie - to my (rzeczywiści) wędrujemy po wirtualnej krzywej/prostej/osi
czasu. Rzeczywiste są tylko narodziny (w sensie chwili poczęcia) i śmierć,
choć też trudno ich moment jednoznacznie wyznaczyć jako punkty :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

żółwie ninja (wojownicze)
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
"Schizofrenia" dokument o psychuszkach - na TVPolonia
Kler w końcu zrozumie?
depresja?