strach przed swietami

1. Data: 2004-07-03 11:52:49

Temat: strach przed swietami
Od: "sylwia" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to moze oznaczac jak ktos bardzo nie lubi wszystkich swiat ,,rowniez
urodzin imienin ?

1. Data: 2004-07-03 22:21:01

Temat: Re: strach przed swietami
Od: "Aneta" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia <s...@k...pl> napisał(a):

> co to moze oznaczac jak ktos bardzo nie lubi wszystkich swiat ,,rowniez
> urodzin imienin ?

Zagorzały abstynent!

Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2004-07-03 22:21:21

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
> co to moze oznaczac jak ktos bardzo nie lubi wszystkich swiat ,,rowniez
> urodzin imienin ?

cóż... coś ci rodzina zrobiła czy tylko nie lubisz jak nudnych pokrzykiwań
od rzeczy na wszelkich spędach rodzinnych?

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-07-03 22:23:27

Od: "oloix rewolucje" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zagorzały abstynent!

o to to! też! :)

1. Data: 2004-07-03 23:08:34

Od: "Pawel Lijewski" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem fachowcem (raczej pacjentem) ale myślę, że to objaw czegoś poważnego.
U mnie to się zaczęło w dzieciństwie, gdy w domu miał być ktoś z dalszej rodziny.
Potem zawsze pracowałem w święta, albo uciekałem - chodziłem po ulicach.
Nie cierpię też życzeń, banalności "wszystkiego najlepszego z okazji..."
Teraz jestem pracoholikiem z fobią społeczną- wolę pracować niż kogoś odwiedzić.

Istnieje też zjawisko "anoreksji uczuciowej" http://waae.webpark.pl

1. Data: 2004-07-04 00:24:16

Od: "Ziutek Sloneczko" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-07-04 01:32:51

Od: "redart" <r...@w...op.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
> co to moze oznaczac jak ktos bardzo nie lubi wszystkich swiat ,,rowniez
> urodzin imienin ?

Sztuczność niezdrowych relacji rodzinnych, która w takich sytuacjach
wyjątkowo dobitnie wychodzi na jaw ?

1. Data: 2004-07-08 18:43:59

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia"
> co to moze oznaczac jak ktos bardzo nie lubi wszystkich swiat ,,rowniez
> urodzin imienin ?

Moze miec to zwiazek z niechecia do kontaktow towarzyskich, ktore podczas
swiat wyraznie przybieraja na sile. Ja to mam, na przyklad. Nie lubie
wszystkich miejsc i okazji, w ktorych musze uzerac sie z towarzystwem innych
ludzi, gdy ich obecnosc nie lezy w moim interesie.

Samson
Pasja czy mglista przyszlosc?
czy ta miłość może mieć jeszcze jakiś sens?
wrocila do mnie ksiazka...
Imperium ciąg dalszy