Re: striptiz

Data: 2003-07-27 17:29:03
Temat: Re: striptiz
Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "KATI i MACIEJ" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bg0v8k$jvu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> rozumiem, zgadza soe , ale czy ktos moze mi wyjasnic DLCZEGO wiekszosc
> reaguje ...tam wiekszosc klaskala, obserwowalam szczerze moeiac bardziej
> tlum niz ta panienke .....moze 5 % panow stalo tylko i sie gapilo
> co facetowi moze sie podobac w naprawde podrzednej striptizerce
...naprawde
> podzednej, nie byly to ruchy plynne, momentami nie utrzymywalam rownowagi
> przy roznychy wygibasach ?
> wyjasnijcie mi prosze DLACZEGO tak sie dzieje, czy Wasza kobieta nie ma
> [...]

Jeżeli chodzi o mnie to ja bym swojemu przy czymś takim w pysk dała
(zazdrosna, qurka, jestem:), dlatego raczej w życiu sie na takie cos nie
wybierzemy razem :D
Ale czuć się gorszą?
A niby dlaczego?
że są piękniejsze czy seksowniejsze?
Ja lubię patrzeć na piękne kobiety i ich ruchy, tak samo jak na piękne
zwierzęta:). Podziwiam ich urok, figurę i wdzięk. I Ale tak jak nie nie
czuję sie gorsza z powodu kociego futra, tak samo nie czuję się gorsza z
powodu urody czy seksowności tych dziewczyn. I jedno i drugie jest poza moim
zasięgiem ;P

Jeżeli ci sprawia to przykrość to po co tam z nim łazić? Przecież to czysta
fizjologia+ psychologia tłumu. I twoje "przykro" nie ma nic do rzeczy....

albo zmień faceta, albo zaakceptuj jego zachowanie, albo daj mu po pysku a
potem wytłumacz mu dlaczego ;P (bo jeżeli to on tam Ciebie zaciągnął to
pewno w ogole twojego zachowania nie zrozumie)

Aska