striptiz

1. Data: 2003-07-27 14:57:16

Temat: striptiz
Od: "KATI i MACIEJ" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc .... jestem tu w sumie nowa, do tej pory czytalam wasza liste...i nie
udzielalam sie :( wiec, na poczatek witam Wszystkich :)
mam pytanie zarowno do Pan jak i Panow. Co myslicie o striptizie (damskim)
...do czego to Panom sluzy, szczegolnie jesli maja swoja kobiete ? i
...druga rzecz ...
co wtedy mysla kobiety, ktore obserwoja swoich facetow ktorzy maja zachwyt w
oczach klaszczacych i gwizdzacych na widok rozbierajacej sie a potem
oczywiscie nagiej innej kobiety ? czy nie czuja sie gorsze ? czy nie jest im
smutno (przykro) ?

ciekawa jestem co myslicie na ten temat ?

pozdrawiam KATI

1. Data: 2003-07-27 16:10:42

Temat: Re: striptiz
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KATI i MACIEJ:
> ciekawa jestem co myslicie na ten temat ?

Mysle ze przede wszystkim nie kazdy mezczyzna (hetero)
reaguje wowczas AZ tak jak opisalas. :]

Czarek

1. Data: 2003-07-27 16:15:45

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet
<c...@w...pl>
bg0tcj$dfa$...@n...onet.pl:

> KATI i MACIEJ:
>
> Mysle ze przede wszystkim nie kazdy mezczyzna (hetero)
> reaguje wowczas AZ tak jak opisalas. :]
>
> Czarek

Naprawdę myślisz, że autorka lub ktokolwiek inny nie zdaje sobie z tego
sprawy?

P.

1. Data: 2003-07-27 16:40:07

Od: "KATI i MACIEJ" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> KATI i MACIEJ:
>
> Mysle ze przede wszystkim nie kazdy mezczyzna (hetero)
> reaguje wowczas AZ tak jak opisalas. :]

rozumiem, zgadza soe , ale czy ktos moze mi wyjasnic DLCZEGO wiekszosc
reaguje ...tam wiekszosc klaskala, obserwowalam szczerze moeiac bardziej
tlum niz ta panienke .....moze 5 % panow stalo tylko i sie gapilo
co facetowi moze sie podobac w naprawde podrzednej striptizerce ...naprawde
podzednej, nie byly to ruchy plynne, momentami nie utrzymywalam rownowagi
przy roznychy wygibasach ?
wyjasnijcie mi prosze DLACZEGO tak sie dzieje, czy Wasza kobieta nie ma
pieknego ciala ktore moze kochacie ...po co zachwycac sie obca kobieta,
przeciez to moze sprawic przykrosc, nie ? moze sie myle ?
a co na to Panie ?

pozdrawiam KATI

1. Data: 2003-07-27 17:10:12

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

KATI i MACIEJ
<g...@t...pl>
bg0p8r$jds$...@n...news.tpi.pl:

> [...]
> nie jest im smutno (przykro) ?
>
> ciekawa jestem co myslicie na ten temat ?

Zastrzeżenie: Nie oglądałem na żywo żadnego striptizu wykonywanego zawodowo,
ale mężczyzną jestem, filmy oglądałem, rozbierające się kobiety widziałem, w
grupach bywałem, więc do pewnego stopnia potrafię się znaleźć w skórze widza
striptizu :)

Najpierw załatwmy to klaskanie i gwizdanie -występuje tylko
w_grupie_mężczyzn oglądających striptiz (z drugiej strony oczywiście
striptiz zawodowy jest najczęściej publiczny) i nawzajem się nakręcających
do takiego zachowania, zwłaszcza jeśli pomaga im w tym sugestywna muzyka i
alkohol. Akurat ten aspekt jest więc raczej zjawiskiem karmiącym się typową
dynamiką zachowań grupowych. Co nie znaczy, że dla niektórych, a być może
większości widzów striptizu, nie jest to aspekt ważny. Tak jak dla kibiców
ważne jest to, że jest ich wielu i razem ryczą.

Jak striptiz działa na mężczyznę? Oczywiście podnieca go. Czym się różni od
innych podniecających widoków/sytuacji? W czasie striptizu mężczyźnie wolno
okazywać publicznie i otwarcie podniecenie, na dodatek w grupie innych
mężczyzn - ma na to przyzwolenie społeczne. Ba! Nawet powinien. Piszesz, że
to była podrzędna striptizerka. Ale przeciętnemu mężczyźnie, zwłaszcza w
grupie, nie trzeba aż tak wiele jak striptizerka-zdolna tancerka (BTW czy
naprawdę pięknie poruszające się kobiety, np. baletnice są podniecające?
Oglądając je można przeżywać rozkosz estetyczną, ale to nie jest zwykle
podniecenie seksualne.) Wystarczy że się rozbiera, dla niego, podczas gdy on
pozostaje w ubraniu, że może coś sobie powyobrażać w związku z nią, bez
konieczności zbyt silnego uruchamiania wyobraźni (bo obiekt wyobrażeń
bezpośrednio przed oczami i tak dosłowny) lub udowadniania swojej męskości.
Czy to jest zachwyt jej ciałem? Bardzo niekoniecznie. To jest podniecenie
bardziej samą sytuacją, relacją wobec striptizerki, które oczywiście mogą
wzmagać np. podniecające w zamierzeniu ruchy striptizerki, aż do wulgarności
i dosłowności - na grupę to dobrze działa. Piszesz, że nie utrzymywała
równowagi przy różnych wygibasach. A dlaczego nie miałoby to podsycać
podniecenia widzów? Czyż mężczyźni nie lubią amatorek? Doskonałość nie
podnieca. Prawdziwa lub wyobrażona osiągalność, czasem władza, przewaga -
jak najbardziej.

P.

1. Data: 2003-07-27 17:29:03

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KATI i MACIEJ" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> pieknego ciala ktore moze kochacie ...po co zachwycac sie obca kobieta,
> przeciez to moze sprawic przykrosc, nie ? moze sie myle ?

Jeżeli chodzi o mnie to ja bym swojemu przy czymś takim w pysk dała
(zazdrosna, qurka, jestem:), dlatego raczej w życiu sie na takie cos nie
wybierzemy razem :D
Ale czuć się gorszą?
A niby dlaczego?
że są piękniejsze czy seksowniejsze?
Ja lubię patrzeć na piękne kobiety i ich ruchy, tak samo jak na piękne
zwierzęta:). Podziwiam ich urok, figurę i wdzięk. I Ale tak jak nie nie
czuję sie gorsza z powodu kociego futra, tak samo nie czuję się gorsza z
powodu urody czy seksowności tych dziewczyn. I jedno i drugie jest poza moim
zasięgiem ;P

Jeżeli ci sprawia to przykrość to po co tam z nim łazić? Przecież to czysta
fizjologia+ psychologia tłumu. I twoje "przykro" nie ma nic do rzeczy....

albo zmień faceta, albo zaakceptuj jego zachowanie, albo daj mu po pysku a
potem wytłumacz mu dlaczego ;P (bo jeżeli to on tam Ciebie zaciągnął to
pewno w ogole twojego zachowania nie zrozumie)

Aska

1. Data: 2003-07-27 18:59:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jul 2003, jbaskab wrote:

> Jeżeli chodzi o mnie to ja bym swojemu przy czymś takim w pysk dała
> (zazdrosna, qurka, jestem:), dlatego raczej w życiu sie na takie cos nie
> wybierzemy razem :D

Asiu,

po co masz sie z nim wybierac razem. Po prostu zrob Twojemu
mezczyznie ekstra-striptiz i juz! (mozesz potrenowac najpierw
przed lustrem). Mozesz to robic tylko dla niego a on nie
bedzie wowczas nawet myslal aby ogladac inna ... :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

1. Data: 2003-07-27 19:04:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jul 2003, Paweł Niezbecki wrote:

> alkohol. Akurat ten aspekt jest więc raczej zjawiskiem karmiącym się typową
> dynamiką zachowań grupowych. Co nie znaczy, że dla niektórych, a być może

kurcze jak naukowo i kolokwialnie.

P.

1. Data: 2003-07-27 19:24:22

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz
P...@d...am.t
orun.pl:

> kurcze jak naukowo i kolokwialnie.

wyśmiewasz się, potworze? :))) -
taka forma to oczywiście wypadkowa dążenia do zamieszczenia starannej,
przemyślanej, w swojej wycinkowości kompletnej wypowiedzi oraz nieuchronnej
amatorszczyzny niżej podpisanego :)

p.

1. Data: 2003-07-27 19:25:40

Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie zarowno do Pan jak i Panow. Co myslicie o striptizie (damskim)

To jak tylko o damskim to bede oftopikowy

> ...do czego to Panom sluzy, szczegolnie jesli maja swoja kobiete ?

Bo to polaczenie tanca i nagosci.
Spytaj te miliony facetow dlaczego kupuja playboya i lubia taniec.

> ...druga rzecz ...
> co wtedy mysla kobiety, ktore obserwoja swoich facetow ktorzy maja zachwyt

kobiety mysla pewnie wtedy my juz im pokazemy i zamowimy sobie striptizera

> oczach klaszczacych i gwizdzacych na widok rozbierajacej sie a potem
> oczywiscie nagiej innej kobiety ?

hmmm nie spotkalem sie z czyms takim, max co wystejpuje u facetow na takich
imprezach to slina cieknaca z ust

Natomiast kobiety reaguja na striptiz (meski) duzo bardziej entuzjastycznie,
to one bardziej "szaleja" i bawia sie zdecydowanie lepiej.

sunday crystal (on siesta)
kasa za free
do JeT'a od robali :-)
dla siostry ktora chce do Was dolaczyc:-)
Re: Co to jest CZAS ?