Montignac - kasze

1. Data: 2002-09-19 07:31:21

Temat: Montignac - kasze
Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od paru dni zaglądam na grupę. Zainteresowałam się tą dietą, kupiłam
książkę. Wczoraj przeczytałam, dziś jestem na diecie. Mam pytanie jak z
kaszami - gryczaną, pęcakiem i jaglaną? Nigdzie nie były wymienione.
Pozdrawiam Teresa

2. Data: 2002-09-19 07:36:45

Temat: Re: Montignac - kasze
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Od paru dni zaglądam na grupę. Zainteresowałam się tą dietą, kupiłam
> książkę. Wczoraj przeczytałam, dziś jestem na diecie. Mam pytanie jak z
> kaszami - gryczaną, pęcakiem i jaglaną? Nigdzie nie były wymienione.

i to jest powód dla którego warto zrobic strone internetowa ze spolszczona
wersja metody M. takich problemów jest wiecej

3. Data: 2002-09-19 08:28:11

Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl wrote:

> i to jest powód dla którego warto zrobic strone internetowa ze spolszczona
> wersja metody M. takich problemów jest wiecej

Jestem jaj najbardziej za - zresztą zgłosiłem juz akces w postaci
oferty darmowego zhostowania strony. Webmaster ze mnie, jak z koziej
d... trąbka, więc czekam na innych chetnych :)

--
TOM
TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

4. Data: 2002-09-19 08:42:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
kasza gryczan i pecak tak,jako danie weglowodanowe,nad jaglana sie
zastanawiam,moze ktos inny wie?Pozdrawiam i zycze powdzeniaHafsa

5. Data: 2002-09-19 08:46:46

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie panowie,
niestety,ja swojej pomocy w pisaniu strony nie zaoferuje,bo nie umiem pisac
stron,ale chcetnie zajme sie czyms,co nie wymaga znajomosci tworzenia
stron.Pozdrawiam

6. Data: 2002-09-19 13:02:52

Od: "marta" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasze są pożywne i z tego względu warto je jeść, ale mają dużo węglowodanów,
które jeżeli nie zostaną spalone przez organizm odłożą się w postaci tkanki
tłuszczowej.

7. Data: 2002-09-19 17:44:03

Temat: Re: strona po polsku [Montignac - kasze]
Od: "Andrzej i Monika" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@p...pl.invalid> napisał w
wiadomości news:3D898A9B.2020808@perfekt.pl.invalid...

nie wiem co jest wewnątrz strony ale cos po polsku w tym temacie chyba
istnieje:
http://www.geocities.com/artvitae1/

pozdrawiam. Andrzej

8. Data: 2002-09-20 06:48:00

Od: "Chudy" <c...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej i Monika" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
s.net...

> nie wiem co jest wewnątrz strony ale cos po polsku w tym temacie chyba
> istnieje:
> http://www.geocities.com/artvitae1/
>
> pozdrawiam. Andrzej

Proponuję uznać tę stronę za najlepszy przykład, jak NIE powinna wyglądać
polska strona o metodzie M. Brzydka, mnóstwo błędów ortograficznych i
gramatycznych. Sądząc po adresie i zawartości ma coś wspólnego z wydawictwem
Artvitae, które wydaje Montiego w Polsce, ale czemu taka chała? Wstyd.

Btw, ja też się przyłączam do grona współautorów polskiej strony o Montim,
ale nie czuję się na siłach, żeby opracować jej design. Niestety, jeśli to
ma być ładne, to musi to zrobić profesjonalista.

Chudy

9. Data: 2002-09-20 07:04:25

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby znalazl sie jakis grafik na grupie i zaprojektowal stronke to ja
zrobie reszte (choc tak bardzo nie mam czasu)

--
Saman_tha

10. Data: 2002-09-20 08:09:35

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Saman_tha" <s...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> Gdyby znalazl sie jakis grafik na grupie i zaprojektowal stronke to ja
> zrobie reszte (choc tak bardzo nie mam czasu)
>

> --
Witaj Saman_tha!
Z wielkim zainteresowaniem czytam o Montignac i mam nadzieje, ze moze Ty
zrobisz liste jaka zywnosc ile ma IG.
Dla tych ktozy nie maja dostepnosci do jego ksiazki,beda te cenne wskazowki
wazniejsze od grafiki(a moze jednak ktos sie znajdzie kto potrafi i zechce
pomoc).W jednym z listow przeczytalam krytyke co do wykonania strony o
Montim i moze dlatego nikt nie chce sie podjac tej pracy,a my chcemy zdrowo
schudnac!!!
Pozdrowienia
Ilona

Plusssz Activ
Jak odchudzic wybrane miejsca?
Przepisy na szybkie, proste, niekaloryczne dania
laktoza
Biegaj!