strona z przepisami kulinarnymi - przykre :(

1. Data: 2004-12-18 15:35:44

Temat: strona z przepisami kulinarnymi - przykre :(
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wpadlam sie pozalic, przez przypadek weszlam na strone
http://nowadeba.pl/index.php?a=kuchnia&b=bozenarodze
nie
i co zobaczylam? Bezczelnie skopiowane przepisy z mojej strony
www.gotowanie.wkl.pl
z autorskimi zdjeciami moimi i mojego meza.
Wyslalam do autorow strony prosbe o wykasownie i wyrazilam swoje
niezadowolenie na forum tamtejszej strony. Kilka przepisow usuneli, ale
usuneli tez moj post na forum bez zadnej odpowiedzi na moja poczte.
Wkleilam go po raz drugi:
http://forum.nowadeba.pl/viewtopic.php?t=265
ciekawe, kiedy zniknie znowu.
Przykre to bardzo, ze jedni sie napracuja, staraja sie stworzyc cos
wlasnego, a inni probuja z tego bezczelnie i bezkarnie korzystac,
przypisujac sobie :((
Nie polecam strony.

rozczarowana i rozzalona Wkn

1. Data: 2004-12-18 15:52:30

Temat: Re: strona z przepisami kulinarnymi - przykre :(
Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:
> [...]
nie
> i co zobaczylam? Bezczelnie skopiowane przepisy z mojej strony

Uważam, że to skandal. Twoja strona jest świetna, często z niej korzystam i
często polecam innym. Nie rozumiem, jak można sobie zawłaszczyć efekt
czyjejś ciężkiej pracy.
Nie wiem, jaki jest tryb postępowania w takim przypadku, ale chyba można się
gdzieś w tej sprawie odwołać?
Trzymaj się mocno, Dorota :).
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-18 16:28:35

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Wkleilam go po raz drugi:
> http://forum.nowadeba.pl/viewtopic.php?t=265
> ciekawe, kiedy zniknie znowu.
Już usunęli.
Swoją drogą to jest zwykła kradzież. Ja bym chyba zawiadomił prokuraturę -
jedyne co mi się nasuwa.

Pzdr/EBK

1. Data: 2004-12-18 16:29:47

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam,
> wpadlam sie pozalic

Cóż, przykre to - też nie lubię plagiatorstwa - może niech pocieszeniem
będzie to, że ze złej strony by nie kopiowali...

Pzdr
Paweł

1. Data: 2004-12-18 17:07:38

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A Twoje pierniczki i tak są najlepsze!
:-)
Dorota

1. Data: 2004-12-18 17:17:18

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No i oczywiście, że będę omijać szerokim łukiem złodzieii,
a własnie zaczęłam buszowanie.

Magda i Sp. zoo
Fox & Lucy(ferek)
http://fox-i-lucy.prv.pl/

1. Data: 2004-12-18 18:56:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 18 décembre 2004 ŕ 17:28:35, vous écriviez :

> Już usunęli.
> Swoją drogą to jest zwykła kradzież. Ja bym chyba zawiadomił prokuraturę -
> jedyne co mi się nasuwa.

Tutaj (Francja) wystarczy stwierdzic oficjalnie (np. przez komornika,
albo kilka osob sklada oswiaczenie ze stone identyczna do twojej
widzialy pod innym adresem + wydruk owej strony), i juz, skladasz
skarge na policje a potem juz sie tym sad zajmuje.

Przypuszczam ze w Polsce jest podobnie. Wiec radze zaczac od tego
zeby strone wydrukowac i poprosic kilku znajomych zeby zrobili to
samo.

Powiadomic nastepnie owa strone internetowa ze masz dowody na plagiat,
i zarzadac natychmiastowego usuniecia. Pogrozic policja nie zaszkodzi.

Ewcia

ps. to nie pierwszy raz sie zdarza, nie wiem dlaczego przepisy w
okolicach Gwiazdki sa czesto ofiara takich poczynan :-(

--
Niesz

1. Data: 2004-12-18 19:02:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Dec 2004 16:35:44 +0100, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>Przykre to bardzo, ze jedni sie napracuja, staraja sie stworzyc cos
>wlasnego, a inni probuja z tego bezczelnie i bezkarnie korzystac,

cholera! Internet jest za duzy (a jednoczesnie maly jak mala
balia, skoro znalazlas plagiaty....ciekawe ile jeszcze i gdzie)
na jakas kontrole...z jednej strony wieszajac cos w miejscu
niejako publicznym, nararzasz sie zawsze na takie rzeczy, z
drugiej to mnie wkurza tutet autorow (hahaha, i jeszcze raz
hahaha) tamtej strony.
Donies na nich do wlasciwych wladz internetowo copyrightowych
(masz copyrighta? i czy mozesz udowodnic, ze to TY pierwsza
powiesilas przepisy i zdjeci/ Bo, wiesz, moze sie nagle okazac,
ze to ONI byli pierwsi i wtedy to murowane, apopleksja Cie trafi
od razu...
Baaardzo mi przykro

Jeszzce mi do glowy przyszlo takie wyrywkowe wrzucanie ich
przepisow do gugla i ciekawe, CO moze sie okazac, ze nie tylko
Tobie KRADLI!!

Krysia

p.s. pisalam do Ciebie jakis czas temu, ze mi szlag trafil id i
password do Wielkiego Zarcia i sie nie moge zalogowac, help
please!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-12-18 19:15:30

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> A Twoje pierniczki i tak są najlepsze!
> :-)
> Dorota

może ktoś poda wkońcu przepis na te pierniczki?:)

1. Data: 2004-12-18 19:21:06

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:j5t8s05212tfrknha43p4e52rm19js2m4n@4ax.com...
> [...]
> Jeszzce mi do glowy przyszlo takie wyrywkowe wrzucanie ich
> przepisow do gugla i ciekawe, CO moze sie okazac, ze nie tylko

Po dlugich calodniowych bojach udalo nam sie wyegzekwowac na opiekunach
tamtejszej strony kulinarnej zamieszczenie na forum postu z przeprosinami.
Trzeba zaznaczyc - wyegzekwowac, bo wyraznie nie kwapili sie, by sami zajac
stanowisko w tej sprawie, poza upartym ukrywaniem calej sprawy. Dobrze, ze
chociaz zaczeli kasowac moje przepisy, szkoda tylko, ze nie potrafili sami
wyjsc z tego z twarza, trzeba im bylo mocno pomagac.
Tu namiary na doslownie "wycisniety" z nich post przeprosinowy:
http://forum.nowadeba.pl/viewtopic.php?t=266

i dla zainteresowanych historia boju dlugiego, zanim choc tyle osiagnelismy:
http://www.gotowanie.wkl.pl/forum_watek.php?id=13553
&post=13587&offset=

pozdrawiam wszystkie dawno nieslyszane i nowe osoby i ide po piwo, zeby
nieco ochlonac
Wkn

maszynka do mielenia - czym konserwowac
pierogi w podróż!!! jak to zrobić?
przechowywanie pierogow na nastepny dzien
Marlenki ciag dalszy
ciastka z piniowymi orzechami