strug 600W

1. Data: 2005-05-17 07:30:20

Temat: Re: strug 600W
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

news:d6crfs$sf0$1@news.mch.sbs.de...

> Nie całkiem. To idealne urządzenie do strugania wąskich elementów ale
> też i zgrubnego, szybkiego przestrugania rzeczy szerszych. Dokładnie
> na większych szerokościach niż nóż tez można, ale to już wymaga zabawy
> i wprawy.

OK,
Lubię wyzwania.
Kupuję.
Dzęki.

--
-Crimson-

2. Data: 2005-05-17 12:25:15

Temat: strug 600W
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Co jest waart strug o mocy 600 W ?
Do czego się nadaje ? Czy można takim strugirm zestrugać podłogę 3x3 m ?
Czy nadaje się takie urządzenie do komfortowej pracy z drewnianą ławką,
bramą ?
Czy jednak szukać modelu z mocniejszym silnikiem ?

--
-Crimson-

3. Data: 2005-05-17 12:52:30

Od: Greg <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czego się nadaje ? Czy można takim strugirm zestrugać podłogę 3x3 m ?
tak, ale czy to ma sens ? równo tego nie nestrugasz.

> Czy nadaje się takie urządzenie do komfortowej pracy z drewnianą ławką,
> bramą ?

tutaj prędzej - ale mało komfortowo,

> Czy jednak szukać modelu z mocniejszym silnikiem ?

a nie lepiej kupić jakąś małą (20cm) używaną heblarkę/grubościówkę ?
takim małym strugiem nie zestrugasz w okolicach gwoździ i śrubek,
i uwież mi ciężko jest zestrugać równo jakąś większą powierzchnię
niż nóż (chyba że wykombinujesz sobie jakąś prowadnicę)
Ja posiadam meistercraft'a , 700w i używam go tylko do
podstrugania kijków na pomidory :p

4. Data: 2005-05-17 13:00:22

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> a nie lepiej kupić jakąś małą (20cm) używaną heblarkę/grubościówkę ?
> takim małym strugiem nie zestrugasz w okolicach gwoździ i śrubek,

Nie będzie gwoździ i śrubek.
Mam gładką drewnianą powierchnię.

5. Data: 2005-05-17 13:27:21

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości

> [...]

też i zgrubnego, szybkiego przestrugania rzeczy szerszych. Dokładnie
na większych szerokościach niż nóż tez można, ale to już wymaga zabawy

J.

Szafa wnękowa i panele - co najpierw?
Komandor a parkiet
wyburzenie budynku, gruz