'strzelanie'

1. Data: 2004-05-07 21:45:07

Temat: 'strzelanie'
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje ciało działa jak jakaś mini elektrownia. Mam ten problem dość długo, ale
stał się ostatnio nie do zniesienia. Kiedy dotykam metalowych rzeczy, klamek,
nawet wody dostaję "prądem" po łapach. Czasem jest to krępujące, kiedy np. witam
się ze znajomymi.
Czy to związane z brakiem jakiejś witaminy albo minerału? Mam już uraz, boję się
dotykać drzwi, klawiatury. Po wyładowaniu mam przez jakis czas spokój, ale tylko
przez jakiś czas.
Oczywiście w zimie to się nasila, ale teraz mamy prawie lato :((

--
moni K.

2. Data: 2004-05-07 22:27:34

Temat: Re: 'strzelanie'
Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moro73" <m...@t...poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tylko
> przez jakiś czas.
> Oczywiście w zimie to się nasila, ale teraz mamy prawie lato :((

hehe...
Ale to się dzieje tylko w domu czy także poza domem ?
Jeżeli w domu to przestań nosić futrzaste kapcie albo wyrzuć futrzasty
dywan.
Jeżeli poza domem to zastanów się czy kiedyś cię nie poraził mocno prąd ?
( to moja teoria, kiedyś cię poraził a ciało teraz wytwarza napięcie )

3. Data: 2004-05-08 01:40:59

Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moro73 wrote:
> Moje ciało działa jak jakaś mini elektrownia. Mam ten problem dość
> długo, ale stał się ostatnio nie do zniesienia. Kiedy dotykam
> metalowych rzeczy, klamek, nawet wody dostaję "prądem" po łapach.
[...]

Staraj się unikać odzieży/mebli ze sztucznych tworzyw,
które gromadzą ładunki elektryczne.

M.

4. Data: 2004-05-08 13:56:52

Od: "Art3" <art3@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule c7h01j$khi$...@a...news.tpi.pl,
niejaki(a): moro73 z adresu <m...@t...poznan.pl> napisał(a):
> Moje ciało działa jak jakaś mini elektrownia. Mam ten problem dość
> długo, ale stał się ostatnio nie do zniesienia. Kiedy dotykam
> metalowych rzeczy, klamek, nawet wody dostaję "prądem" po łapach.

Postaraj sie nie nosic odziezy z tworzyw sztucznych.
Mozesz takze zaopatrzyc sie w buty z podeszwa przewodzaca prad
elektryczny, dzieki temu (prawie) zawsze bedziesz uziemiony. :)

--
Pozdrawiam, Art3

5. Data: 2004-05-08 14:47:50

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "payback" <p...@v...pl> napisał:

> to moja teoria, kiedyś cię poraził a ciało teraz wytwarza napięcie

chyba przedmiesiaczkowe...

--
Psychik
howuser&userid=360448

6. Data: 2004-05-08 15:30:21

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Noszę nat. rzeczy, kapcie mam na gumowej i nie jest to napięcie przedm. To się
nie zdarza tylko w domu.

--
moni K.

7. Data: 2004-05-08 15:40:39

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moro73" <m...@t...poznan.pl> napisał:

> Noszę nat. rzeczy, kapcie mam na gumowej i nie jest to napięcie
> przedm. To się nie zdarza tylko w domu.

"elektryzyzujesz sie" i tyle. nie szukaj powodow w witaminach, ale w
ubiorze i Twoim srodowisku... IMO to nie temat na te grupe. chyba, ze
przyciagasz jeszcze widelce, monety i zelazka ;-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

8. Data: 2004-05-09 00:03:29

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moro73 wrote:
> [...]
> jakis czas spokój, ale tylko przez jakiś czas.
> Oczywiście w zimie to się nasila, ale teraz mamy prawie lato :((

A nie pomogłoby lekkie posmarowanie sie jakims płynem do tkanin "anty
elektro?" ;)

9. Data: 2004-05-09 08:39:06

Od: "Taki tam user" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

Staraj się gromadzić w swoim otoczeniu duza ilosc roslin. Posiadaja ladunek
ujemny i gdy ich dotykasz rozladowujesz napiecie i potem juz nie
"pstrykasz". A jak nie masz jakiejs roslinki pod reka, to potrzyj rece i
poloz szybko na czyms metalowym. Niezbyt to przyjemne bo pstryka ostro, ale
potem ma sie spokoj na pol dnia ;)

Pozdr,
też czasem pstrykający ;)

PS. ludzki organizm gromadzi więcej ładunkow gdy jestes w stresie, no i
oczywiscie jak juz napisali wszyscy PRZEDE WSZYSTKIM gdy dotykasz
syntetycznych tworzyw.

10. Data: 2004-05-09 19:56:31

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A nie pomogłoby lekkie posmarowanie sie jakims płynem do tkanin "anty
> elektro?" ;)

Od dzisiaj będę używać zamiast żelu pod prysznic.

--
moni K.

Poród przedwczesny
wertebroplastyka