'strzelanie'

11. Data: 2004-05-09 19:57:06

Temat: Re: 'strzelanie'
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taki tam user" <h...@t...yu> napisał w wiadomości
news:c7kqng$kc8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Staraj się gromadzić w swoim otoczeniu duza ilosc roslin. Posiadaja ladunek
> ujemny i gdy ich dotykasz rozladowujesz napiecie i potem juz nie
> "pstrykasz". A jak nie masz jakiejs roslinki pod reka, to potrzyj rece i
> poloz szybko na czyms metalowym. Niezbyt to przyjemne bo pstryka ostro, ale
> potem ma sie spokoj na pol dnia ;)
>
> Pozdr,
> też czasem pstrykający ;)
>
> PS. ludzki organizm gromadzi więcej ładunkow gdy jestes w stresie, no i
> oczywiscie jak juz napisali wszyscy PRZEDE WSZYSTKIM gdy dotykasz
> syntetycznych tworzyw.
Dzięki, uszyję sobie bieliznę z mchu! :)

--
moni K.

12. Data: 2004-05-09 21:42:04

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moro73

> Od dzisiaj będę używać zamiast żelu pod prysznic.

ja jednak spróbuję - nie zaszkodzi.. Dzisiaj w samochodzie pies mnie poraził
nosem az zatrzeszczało ;D rotfl
Dam znać czy pomogło -.... oczywiście nie pod prysznic ale rozetre kilka
kropel na rękach i na koszuli

13. Data: 2004-05-09 22:00:06

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał:

> ja jednak spróbuję - nie zaszkodzi.. Dzisiaj w samochodzie pies mnie
> poraził nosem az zatrzeszczało ;D rotfl
> Dam znać czy pomogło -.... oczywiście nie pod prysznic ale rozetre
> kilka kropel na rękach i na koszuli

a jaki to ma sens, jesli naelektryzujesz sie, trac kapciami o dywan?
wiekszy sens bedzie w dodawaniu takich plynow w plukanie po praniu -
zaoszczedzi sie na fryzurze, ktora naelektryzowany sweter rozwichrzy ;-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

14. Data: 2004-05-10 00:04:53

Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taki tam user" <h...@t...yu> napisał w wiadomości

(...)

> PS. ludzki organizm gromadzi więcej ładunkow gdy jestes w stresie,

I dlatego potem często następują wyładowania:)).

Poród przedwczesny
wertebroplastyka
Witaminy
prośba o przetłumaczenie