Re: studniówka- "Bajka o ciepłym i puchatym"

Data: 2002-01-31 22:49:43
Temat: Re: studniówka- "Bajka o ciepłym i puchatym"
Od: "Daga" <z...@f...onet.pl>

Użytkownik GoNiA <g...@k...msk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3aqk7$ct3$...@n...tpi.pl...

> A masz jeszcze jakies bajki, bo chyba wciagnelo mnie ich czytanie
> hih:-)))

Goniu! W podobnym klimacie, ale nieco krótsze, są przypowiastki spisane
przez deMello w Modlitwie żaby. Baaardzo gorąco Ci polecam... to taka
książka, do której trzeba często zaglądać...

Pozdrawiam,
Daga

P.S. Na wszelki wypadek już śpieszę z uwagą do Andrzejka: właśnie postawiłam
cały system od zera (ależ jestem z siebie dumna! :))) i okazuje się, że moja
poprzednia łatka do outlooka już nie działa z tą wersją. A denerrrwuje mnie
Odp zamiast Re i inne takie, co najmniej tak samo, jak Ciebie, więc, błagam,
daj namiary na aktualnego patcha do Win98 SE. :o)