studniówka

1. Data: 2002-01-27 21:29:42

Temat: studniówka
Od: "tomb1" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Idę niedługo na studniówkę z dziewczyną, którą wcześniej spotkałem się tylko
raz. Nie mam w tej materii prawie żadnej praktyki, więc chciałem się Was
spytać o kilka rzeczy dot. tego jak mam się zachować (dlatego niektóre
pytania mogą wydać się Wam obeznanym trywialne bądź też śmieszne - ale
proszę o wyrozumiałość). Zależy mi na tej dziewczynie.
- Kiedy już po nią pojadę, to czy warto na początku prawić jakieś
komplementy typu - ładnie wyglądasz - czy to nie będzie zbyt staromodne?
- Czy kiedy z nią idę powinienem trzymać ją za rękę?
- czy i jak przedstawić ją kolegom?
- Jak prosi się obecnie dziewczynę do tańca? - Czy mam ją prosić za każdym
razem (przez całą zabawę)
- czy podczas tańca rozmawia się z dziewczyną?
- O czym mam z nią mniej więcej rozmawiać ?
- Jak mam się zachować, jeśli nie wiem, czy ona pije alkohol, a ja jestem w
zasadzie niepijący - czy mam coś brać ze sobą (słyszałem, że na studniówkach
niektórzy przynoszą alkohol - ale nie chcę wyjść na durnia)
- jak powinno wyglądać pożegnanie po skończonej studniówce?
Może macie jeszcze jakieś rady - będę b. wdzięczny

1. Data: 2002-01-27 21:39:49

Temat: Re: studniówka
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomb1" <w...@g...pl> wrote in message news:a31rna$keq$1@news.tpi.pl...
> Witam!
> Idę niedługo na studniówkę z dziewczyną (...)

Szepnę ci słówko na ucho: Pomylileś grupę. Pisz na pl.soc.savoir-vivre .
Miłej zabawy na studniówce,
Anka

1. Data: 2002-01-27 22:09:34

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomb1" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> komplementy typu - ładnie wyglądasz - czy to nie będzie zbyt staromodne?
> - Czy kiedy z nią idę powinienem trzymać ją za rękę?
Moja dobra i prosta rada BĄDŹ SOBĄ. Nie ćwicz sobie scenariusza jak
powinieneś się zachować i co powiedzieć.Bo w kontaktach z ludźmi dzieją się
rzeczy nieprzewidywalne ,dlatego twój scenariusz może szybko runąć.Mów
tylko to co chcesz powiedzieć i to co czujesz, a nie to co druga strona chce
usłyszeć.
życzę udanej zabawy

1. Data: 2002-01-27 22:09:45

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, ja jednak coś tam odpiszę, mimo że nie ta grupa. Dzisiaj (a
właściwie wczoraj) też miałem studniówkę i byłem też z dziewczyną której
prawie nie znałem. Ale w odróżnieniu od ciebie (jak sądzę) nie miałem
wobec niej poważnych zamiarów. Zadbaj o to żeby dobrze się bawiła,,
keidy się zmęczy pójdźcie gdzieś w ciche miejsce, możesz jej opowiedzieć
bajkę (ja tak robię, świetnie się spawdzają meksykańskie, najlepsza jest
ta o miłości i szaleństwie! Działa!). Ja osobiście dziewczynie
pozwalałem na to co chciała, tańczyłem z nią dużo ale nie biegałem za
nią. Jak rozmawiasz to tak żeby było wesoło, osobiście uważam że bez
alkoholu się nie obejdzie. Alkohol to mimo wszystko ważny twój
sprzymierzeniec. Nie dobieraj się do niej na chama (eh, zazdroszczę ci
chłopie, że ci na niej tak zależy).

Zaznaczam że to mój styl, zero w tym poważnego savoir-vivre'u.

> - Czy kiedy z nią idę powinienem trzymać ją za rękę?

Kiedy z nią idziesz podaaj jej ramię. Tzn ja tak zawsze robię. Ręka to
coś zarezerwowanego dla osób lepiej się znających. Naprzykład po
studniówce jeśli wszystko pójdzie dobrze możesz wziąść. Tylko niech to
wyjdzie naturalnie :D

> - czy i jak przedstawić ją kolegom?

Marek to Julka, Julka to Marek. Bla bla bla. Przedstawiać powinieneś
oczywiście.

> - Jak prosi się obecnie dziewczynę do tańca? - Czy mam ją prosić za
każdym
> razem (przez całą zabawę)

Ojej :D Trochę spontaniczności. Chcesz zatańczyć i ona chce to idziecie
i tańczycie. Jak się męczy pozwalasz jej odpocząc i rozmawiasz z nią
albo i nie, za to sam siu bawisz. Ale żeby nie było tak że w kółko za
nią kręcisz się jak cerber....

> - czy podczas tańca rozmawia się z dziewczyną?

Ja tam wole się oddać zabawie. Dopuszczam krótkie wymiany zdań, ew.
komplementy

> - O czym mam z nią mniej więcej rozmawiać ?

Ja ostatnio stawałem w garniturku, nonszalancko wkładałem łapy do
kieszeni i mówiłem: "Chcecie posłuchac jak to ostatni raz polowałem w
puszczy bieszczadzkiej na dziki?". To oczywiście taki dowciap, może
marny ale wtedy to bawiło. Nie kopiuj tylko sam się staraj być zabawnym.
Rozładuj atmosferę bo jak jesteście piewszy raz i się słabo znacie to
może byc skrępowana. Znajdź jakiś temat, ale tak żeby pozwolił wam
obydwojgu poflirtować jeśli będziecie mieli na to ochotę. I neich będzie
ciekawy. Mile widziana przewrotność.

> [...]
studniówkach
> niektórzy przynoszą alkohol - ale nie chcę wyjść na durnia)

No widzisz i tu masz kolega problem. Proponuję to z nią ustalić
wcześniej. Jak dziewczyna jest cicha i skromna to pewnie będzie się
wzbraniała, jak obyta to bardziej rawdopodobne że się zgodzi. Alkohol
rozwiązuje języki i rozbawia, wprowadza ludzi w przyjemny stan
uniesienia. Ja przyjmuję że wódka musi być, dziewczyna warto zeby wypiła
jedną, symboliczną pięćdziesiątkę. Jak pijesz to pij tak abyś miał cały
czas lekką fazę, ale nie żebyś się spił, bo jej tylko wstydu narobisz.

> - jak powinno wyglądać pożegnanie po skończonej studniówce?

Oj miszczu. To różnie bywa :D

> Może macie jeszcze jakieś rady - będę b. wdzięczny

Opłaty prosze wpłacać na moje konto. Rachunek wyślę privem :D

Ves

1. Data: 2002-01-27 22:41:55

Od: "Optyk" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
studniówkach
> niektórzy przynoszą alkohol - ale nie chcę wyjść na durnia)

Staaary, a skad ty zes sie urwal? Powiedz mi, gdzie mieszkasz, ja tam chce
dzieci wychowywac.

__
0ptyk

1. Data: 2002-01-27 23:24:45

Od: "Zbirkos" <z...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Nie pekaj stary studniowka to fajan rzecz, juz 3 razy bylem, a ostatnio
towrzyszylem kolezance ktora znalem tylko mailo i smsowo, a 1 raz sie
spotkalismy na probie poloneza.

> - Kiedy już po nią pojadę, to czy warto na początku prawić jakieś
> komplementy typu - ładnie wyglądasz - czy to nie będzie zbyt staromodne?

Hmm to mily gest, ale nie wal tego tak wiesz na zasadzie bo trzeba, jesli
uwazasz, ze nie wyglada ladnie, to nie wal jej sciemy i nie praw
komplementow o wygladzie, to glupie.

> - Czy kiedy z nią idę powinienem trzymać ją za rękę?

Napewno nie, skoro sie w ogole nie znacie to staraj sie tego na poczatku nie
robic, mozesz ja zlapac pod reke.

> - czy i jak przedstawić ją kolegom?

Hmm tak jakbys przedstawial znajoma, czyli normalnie. Jesli Ci ktos powie w
jej towrzystwie "O masz ladna dziewczyne" To zdementuj to i powiedz, ze nie
jestescie para, dziewczyna moze sie dziwnie oczuc gdybys powiedzial, ze to
Twoja dziewyczna.

> - Jak prosi się obecnie dziewczynę do tańca? - Czy mam ją prosić za każdym
> razem (przez całą zabawę)

Nie byles nigdy na dyskotece, non stop sie tanczy na studniowce.

> - czy podczas tańca rozmawia się z dziewczyną?

Hmm jesli sa jakies wolne przytulance to mozesz cos jej szepnac do ucha, a
co do juz od Ciebie zalezy.

> - O czym mam z nią mniej więcej rozmawiać ?

Hahaha a to dobre pytanie, napewno nie zanudzaj jej jakimis wlasnymi
odpowiesciami dziwnej tresci bo jeszcze sobie pomysli, ze H.Andersen to Twoj
kolega, a bracia Grimm to Twoja rodzina. Ale nie zrob tez kobiecie 100 pytan
do.

> [...]
studniówkach
> niektórzy przynoszą alkohol - ale nie chcę wyjść na durnia)

Hmmm to glupie pic na studniowce alkohol, ale mysle, ze obejdzie sie bez
alkoholu.

> - jak powinno wyglądać pożegnanie po skończonej studniówce?

Zdaj sie na wlasna inwencje. Ale mozesz jej walnac haslo "Ze bylo Ci bardzo
milo, etc."

> Może macie jeszcze jakieś rady - będę b. wdzięczny

Nie przejmuj sie i sie wyluzuj, po co tyle stresu ?

Zbirkos

http://zbirkos.prawda.org

1. Data: 2002-01-27 23:42:20

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomb1
:-)))))))))))))))))

po pierwsze - wyluzuj!!!
:-))))))))

> [...]
> pytania mogą wydać się Wam obeznanym trywialne bądź też śmieszne - ale
> proszę o wyrozumiałość). Zależy mi na tej dziewczynie.

te...
raz ją spotkałes...
no ale niech tam;-)

> - Kiedy już po nią pojadę, to czy warto na początku prawić jakieś
> komplementy typu - ładnie wyglądasz - czy to nie będzie zbyt staromodne?

staromodne??????
absolutnie
komplementy zawsze w modzie
tylko nie mów , ze sukienka na niej ładnie wyglada(!!!!!)

> - Czy kiedy z nią idę powinienem trzymać ją za rękę?

lepiej juz chyba pod rękę

> - czy i jak przedstawić ją kolegom?

no pewnie, ze przedstawić
jak- zwyczajnie ("poznajcie...")
oczywiście mógłbyś powiedzieć: "ta piękna pani to...."
ale wyjdzie nienaturalnie (nie pytaj dlaczego tak myśle;-))
tak czy owak- przedstawienie obowiązkowe

> - Jak prosi się obecnie dziewczynę do tańca? - Czy mam ją prosić za każdym
> razem (przez całą zabawę)

a jak?
chcesz ją wziąść za ręke i bez pytania powlec na parkiet?

> - czy podczas tańca rozmawia się z dziewczyną?

ojej
no róznie to bywa...
"wyczucie chwili"
słuchaj no!
przestań tak wszystko planować!!!
będzie ok
ona tez pewnie teraz siedzi i mysli;-)

> - O czym mam z nią mniej więcej rozmawiać ?

przyznaj sie, ze napisałes ten listek
jesli jej tym nie rozbroisz, to chyba juz niczym;-)
no i oczywiscie patrz "rada powyżej"

> [...]
> studniówkach
> niektórzy przynoszą alkohol - ale nie chcę wyjść na durnia)

no dobra- mam patrzeć swa latarką?
niepijacy to Ty powinieneś być napewno - bo kto ja odwiezie?
a jesli Ty nie pijesz to i ona nie powinna...

a w ogóle to co to sie porobiło - alkohol na studniówkach przynoscic
samemu!!!!
pije sie kulturalnie- kupujac przy barze,albo w ogóle, a nie chowajac pod
stołem
fe:-(

> - jak powinno wyglądać pożegnanie po skończonej studniówce?

ekhym
to zależy...

> Może macie jeszcze jakieś rady - będę b. wdzięczny

tak - bądź sobą
baw się dobrze
i traktuj ja jak królową :-)))))
faceci nawet nie podejrzewają ile to znaczy dla kobiety... ehh

wiesz - ze studniówkami to jest tak (byłam na dwóch)
zaczynasz patrzeć na kolegów i koleżanki zupełnie inaczej
te suknie, garnitury...
ta atmosfera...
"dorosłe" (;-)) zachowanie wydaje sie tak naturalne...
na mojej studniówce - gdy weszłam na sale, koledzy z klasy nie cmoknęli mnie
na powitanie w policzek, ale w dłoń
i wcale sie nie umawiali
to było takie naturalne...
no i ja szłam z moim partnerem pod rękę (no dobra- chodzilismy tak na
codzień)
chodzi mi o to, ze moze teraz wydawać Ci sie, ze cos jest staromodne
ale zobaczysz, że na studniowce - to przyjdzie automatycznie:-))))

> Pozdrawiam

pozdrawiam
a-guniek

1. Data: 2002-01-27 23:48:11

Temat: OPowiedz mi te meksykanska bajke...
Od: dziobas <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

..choc panienka niejestem.

1. Data: 2002-01-27 23:55:13

Od: dziobas <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomb1 napisał(a):

> - Jak mam się zachować, jeśli nie wiem, czy ona pije alkohol, a ja jestem w
> zasadzie niepijący - czy mam coś brać ze sobą (słyszałem, że na studniówkach
> niektórzy przynoszą alkohol - ale nie chcę wyjść na durnia)

Przynies. Jak niebedzie pila to wypijesz z kumplanmi i sie przyokazji wyzwolisz
z tego niedobrego nawyku(niepicia) ktory ci zapewne ogranicza i utrudnia
kontakty z innymi ludzmi.

> - jak powinno wyglądać pożegnanie po skończonej studniówce?

Powiedz ze jestes gejem...

1. Data: 2002-01-28 11:54:34

Od: "Huxley" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <v...@z...com> napisał
>świetnie się spawdzają meksykańskie, najlepsza jestta o miłości i
szaleństwie! Działa!).

to moze podzielisz sie ta bajka. A moze wiesz gdzie ja sciagnac?

H.

Kto zabil Freuda?
Periodyczne zachowanie kobiety - gdzie znajde wyjasnienie "tajemnicy"?
psychologia polityczna
Sprzedają tam dzieci
KoMUNIKACJA INTERPERSONALNA