stworzmy liste hitowych salatek

1. Data: 2003-10-09 15:05:28

Temat: stworzmy liste hitowych salatek
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

znacie takie salatki, co to na imprezach znikaja w tempie blyskawicznym,
podczas, gdy inne smetnie wypelniaja po brzegi salaterki i czekaja na
zmilowanie?:) ja mam taka jednak zelazna i bardzo prosta, chetnie poznalabym
wasze

SALATKA CZOSNKOWA

Składniki:

2 torebki białego ryzu
puszka kukurydzy
3-4 ząbki czosnku
majonez
sól i pieprz
Przepis:
1.ryz ugotowac, ostudzic
2.do ryzu dodac kukurydze, zmiażdżony czosnek, majonez i przyprawy

1. Data: 2003-10-09 15:24:36

Temat: Brokuły z fetą
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
blyskawicznym,
> podczas, gdy inne smetnie wypelniaja po brzegi salaterki i czekaja

Paczka mrozonych brokułów, paczka fety.
Sos: majonez, jogurt/smietana, sól, pieprz, zgnieciony czosnek ile kto
chce

Brokuły zblanszowac (włozyc we wrzątek na 5 minut, nie gotowac),
rozdzielić rózyczki, fetę pokroić w kostkę.
Wymieszać składniki sosu, sos wymieszać z brokułami, na końcu
delikatnie wymieszac z fetą.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-10-09 15:51:22

Temat: Re: stworzmy liste hitowych salatek
Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

znacie takie salatki, co to na imprezach znikaja w tempie blyskawicznym,

puszka kukurydzy
słoik pieczarek w plasterkach w zalewie naturalnej
5-6 jajek
cebula lub por
sól, pieprz do smaku i jak ktoś lubi jakieś zioła

Jajaka kroimy w większe kawałki, dodajemy kukurydzę i pieczarki, cebulę,
majonez, doprawiamy do smaku
można dodać pół puszki ananasa.

Anet

1. Data: 2003-10-09 16:06:33

Temat: Odp: Brokuły z fetą
Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ŚLEDZIE

rodzynki
sliwki suszone nasze węgireki:)
czosnek
cebulki troszke
miodzik
oliwa
sok z cytryny

rodzynki i sliwki długo parzymy aż mięciutkie bedą, zgniatamy czosnek,
cebulke niedużą drobno kroimytroszke oliwy no i oczywiscie miodzik leejący
się i do smaku sok z cytryny pieprz czarny i ziołowy.
Sprawdzone już pd drodze z kuchni do salonu znika z miski:)))))

1. Data: 2003-10-09 16:17:27

Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie najszybciej znika sałatka grecka

Kasia

1. Data: 2003-10-09 19:27:08

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> znacie takie salatki, co to na imprezach znikaja w tempie blyskawicznym,

-1 woreczek ryżu ugotować w kary
-1 pierś z kurczaka ugotować i pokroić w kostkę
-1 puszka kukurudzy
-1 puszka ananasa krojonego
1 pęczek koperku -pokroić drobno

wszystkie składniki wymięszać dodać majonez.

Smacznego.
Aneta

1. Data: 2003-10-09 19:32:17

Temat: Re: Brokuły z fetą
Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bm3ujk$q7k$1@absinth.dialog.net.pl...

> Paczka mrozonych brokułów, paczka fety.
> Sos: majonez, jogurt/smietana, sól, pieprz, zgnieciony czosnek ile kto

Wlasnie zrobilem i zjadlem... O zesz Ty! :) To je vyborne ;)

Pozdrawiam. Tomek.

1. Data: 2003-10-09 23:03:27

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bm3t67$2t55$1@foka1.acn.pl,
rena <r...@a...pl> a écrit:
> [...]
> blyskawicznym, podczas, gdy inne smetnie wypelniaja po brzegi
> salaterki i czekaja na zmilowanie?:) ja mam taka jednak zelazna i

(...)

Ciekawe... wszystkie podane przepisy w odpowiedzi na twoj post zawieraly
majonez... A moze inne skladniki sie nie licza ? :-)

Ewcia, PJM/SV)
(Partia Jajek w Majonezie, frakcja Salatek z Vinaigrette)
--
Niesz !

1. Data: 2003-10-09 23:14:53

Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podczas, gdy inne smetnie wypelniaja po brzegi salaterki i czekaja na
> zmilowanie?:) ja mam taka jednak zelazna i bardzo prosta, chetnie

25 dkg szynki konserwowej, albo innej wedliny
1/2 sloika korniszonow
1/2-3/4 sloika papryki marynowanej
15 dkg kuskus

Kuskus przygotowac wg. przepisu, wedlinke pokroic bardzo drobno, podobnie
korniszony i papryke. Wszystko wymieszac. Nie trzeba solic i doprawiac
(oprocz wody do kuskus)!!! Palce lizac! :) Wg. osob ktore probowaly tej
salatki najlepiej smakuje jesli korniszonow jest objetosciowo wiecej nic
papryki i wiecej niz wedliny.

Pozdrawiam. Tomek.

Kruszynko i szwedzkie p.
[P] salatka