sucha skóra na trzonie penisa

1. Data: 2006-04-18 20:18:53

Temat: sucha skóra na trzonie penisa
Od: "mukss" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym prosić osoby które się znaja na dermatologii
a napewno takie są wśród Was o pomoc.

Na trzonie prącia, tuż pod żołędziem moja skóra stała
się dużo bledsza od całej reszty oraz bardzo sucha.
W dotyku jest szorstka i plastyczna. Często następuje
jej rozwarstwianie się i pękanie. Podczas wzwodu sztywność
skóry w tej części bywa bardzo uporczywa gdyż brak jej
elastyczności powoduje ból.

Byłem z tym u lekarza dermatologa, powiedział że to
bielactwo i przepisał mi maść o nazwie Flucinar. Niestety
kompletnie nie pomaga, po stosowaniu nie wystąpiły
żadne zmiany.

Proszę o pomoc. W celu dokładniejszej analizy przesyłam 3 zdjęcia
zmienionych miejsc:

http://www.mukss.republika.pl/1.jpg
http://www.mukss.republika.pl/2.jpg
http://www.mukss.republika.pl/2.jpg

2. Data: 2006-04-18 20:31:37

Temat: Re: sucha skóra na trzonie penisa
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mukss" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Proszę o pomoc. W celu dokładniejszej analizy przesyłam 3 zdjęcia
> zmienionych miejsc:
>
> http://www.mukss.republika.pl/1.jpg
> http://www.mukss.republika.pl/2.jpg
> http://www.mukss.republika.pl/2.jpg

Niezły gość.
A myślałam, ze szczytem są zdjęcia grzybicy stóp.
Gosia.

3. Data: 2006-04-18 20:45:34

Od: "Karmazynowy" <n...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Niezły gość.
> A myślałam, ze szczytem są zdjęcia grzybicy stóp.
> Gosia.

czlowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce? Chyba ze nie jestes
czlowiekiem...

4. Data: 2006-04-19 18:05:53

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karmazynowy" <n...@s...xx> napisał w wiadomości

> czlowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce? Chyba ze nie jestes
> czlowiekiem...

Jestem człowiekiem, ale dla mnie nie wszystko co robią ludzie jest
"ludzkie". Oczywiście zdjęcia penisa w necie mnie nie przerażają, są raczej
zabawne. W ogóle zabawne jest to, że ktoś liczy na diagnozę na podstawie
zdjęć. Jednak zgodnie z zasadą "każdy robi to co lubi" toleruję to, tylko
czasami nie mogę powstrzymać się od komentarza...

Gosia

5. Data: 2006-04-19 18:36:45

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podstawie zdjęć. Jednak zgodnie z zasadą "każdy robi to co lubi" toleruję
> to, tylko czasami nie mogę powstrzymać się od komentarza...

Witaj
Popatrz na to obiektywnie u lekarza już był.
Jak widać nie wiele mu pomógł.
Tutaj pewnie jest wielu specjalistów i ktoś mu może pomorze albo naprowadzi.
A to ze pokazał zdjęcia wcale mnie nie dziwi a kto go tutaj zna?? a nawet i
jak by ktoś tu i znal tez bez różnicy.
Pozdrawiam
Cancer

6. Data: 2006-04-19 21:36:52

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):
> [...]
> zdjęć. Jednak zgodnie z zasadą "każdy robi to co lubi" toleruję to, tylko
> czasami nie mogę powstrzymać się od komentarza...

Moim zdaniem ten chłopak to ekshibicjonista. Teraz siedzi przed
komputerem i śledzi ;-)

--
Kaja

7. Data: 2006-04-19 22:41:35

Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wrote in message
gsk napisał(a):
> [...]
> to, tylko czasami nie mogę powstrzymać się od komentarza...
>

> Moim zdaniem ten chłopak to ekshibicjonista. Teraz siedzi przed

Nie ma juz tych zdjec. Usunal :)

8. Data: 2006-04-19 22:52:04

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

Moim zdaniem ten chłopak to ekshibicjonista. Teraz siedzi przed
komputerem i śledzi ;-)

I śledzi co?
Broń boże tam nie zaglądaj, bo on siedzi i śledzi... LOL
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

9. Data: 2006-04-20 11:14:05

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> [...]
> komputerem i śledzi ;-)
>
> I śledzi co?
> Broń boże tam nie zaglądaj, bo on siedzi i śledzi... LOL

Dziewczynko, trzeba mieć trochę pomyślunku, żeby się domyśleć co miałam
na myśli. Dosłownie nie trzeba pisać.

--
Kaja

10. Data: 2006-04-20 11:45:54

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:
> Dziewczynko, trzeba mieć trochę pomyślunku, żeby się domyśleć co
> miałam na myśli. Dosłownie nie trzeba pisać.

ROTFL
Ania
--
[...]

[szukam] kliniki onkologicznej w Bydgoszczy
zastrzyk odczulajacy na pogotowiu
Szczepić, czy nie
kontakt z nieznaną krwią-czy mam się bać ?
Rekonstrukcja więzadeł krzyżowych kolana.