Wymrazanie nadzerki szyjki macicy

1. Data: 2006-04-18 20:35:26

Temat: Wymrazanie nadzerki szyjki macicy
Od: "Baluu" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pacjentka po mrozeniu [domrozenie pozostalosci po zabiegu który mial
miejsce miesiac temu] moze nastepnego dnia udac sie na basen?

2. Data: 2006-04-19 07:13:50

Temat: Re: Wymrazanie nadzerki szyjki macicy
Od: "KP" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baluu" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Czy pacjentka po mrozeniu [domrozenie pozostalosci po zabiegu który mial
> miejsce miesiac temu] moze nastepnego dnia udac sie na basen?

Raczej nie. Plyn bedzie sie wydobywal jak po pierwszym zabiegu. Tamponow po
zabiegu uzywac nie mozna a z podpaska na basen to chyba troszke glupio :)
Poza tym ze wzgledow czysto higenicznych jest to zdecydowanie glupi pomysl.
Ranka jest swieza a woda w basenie... no coz :)

--
K.

3. Data: 2006-04-19 07:56:24

Od: "Baluu" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli jest tak jak sądzilem, czekalem na potwierdzenie specjalistow.

Thx

sucha skóra na trzonie penisa
[szukam] kliniki onkologicznej w Bydgoszczy
zastrzyk odczulajacy na pogotowiu
Szczepić, czy nie
kontakt z nieznaną krwią-czy mam się bać ?