sukienka na impreze

11. Data: 2007-08-28 06:05:22

Temat: Re: sukienka na impreze
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2007 o 22:17:10 ullaaa <a...@s...ce> napisał(a):

> A propos Ziai (Ziaji?)

Ziai, Ziai :)

> nieuprzedzona jestem do kosmetykow tanich, to sobie sprawiłam krem pod
> oczy, taki w czerwonej tubce - ludu, pierwszy raz nie wiem na co go
> zużyć - wodnista konsystencja, podrażniająca, piecze, uczula, oni to
> próbują przed puszczeniem w świat? Chyba nie, patrząc po komentach na
> wizażu ;)

Ja tez probowalam tej czewonej serii i kulturalnie mowiac okazala sie do
dupy.
Pietruszkowy byl ok :)

> Jest pewna prawidłowość w tanich kremach - im bardziej tłusty, tym
> większa szansa, że będzie lepszy - w swej kategorii ;)

Sie nie zgodze :) Ja uwazam, ze reguly nie ma. Trafilam na swietne
nietluste i kiepskie tluste i odwrotnie.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

12. Data: 2007-08-28 08:48:24

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Ja tam sie nie znam, ale dla mnie braz to zaden niewypal. Jesli Ci w nim
> ladnie, to dlaczego nie?

Bo jestem z tej epoki, w której na letnie wesela chodzi się w jaśniejszych
kieckach. Ciemną to od października do marca, wczesnego kwietnia.

> Ja bylam na czarno-czerwono. To znaczy kieca czarna, a czerwone dodatki w
> postaci korali, torebki, butow i zakietu, ktory i tak wisial caly czas na
> krzesle. W ogole to babki byly ubrane dosc roznorodnie, ale te na bialo
> wybijaly sie z tlumu razem z panna mloda :)

Nic mi nie mów o tych w białym. Panna młoda wybijała się tylko dlatego, że
była w ecru ;)

> Czy Tobie lat ubywa?? 24 mialas trzy lata temu :))

O serio? No niestety nie ubywa ;) (jakkolwiek jak moje chłopię chce być
miłe, to mówi, że nic się nie zmieniłam od momentu poznania 5 lat temu) :)

> Pietruszkowy jest w porzo. Mialam ostatnio Dermike Nobless cos tam cos
> tam. Bardzo, bardzo dobry. Dluga, waska, niebieska tubka. Nie mam pojecia,
> ile kosztowal, bo to prezent, ale najtanszy chyba nie jest.

Dermika mi się kojarzy z mocniejszymi kremami, a tych boję się jak ognia -
że uczulą, podrażnią, rozleniwią skórę, albo coś :)

> Teraz testuje Dermedic (polska apteczna firma) roznorakie kremy pod oczy
> (w postaci probek oczywiscie :). Moim zdaniem swietne. Ktory nie bralam,
> zawsze mi pasowal.

Do tej firmy podchodzę jak do jeża, bo kupiłam kiedyś mamie supernawilżający
krem, a ona uznała, że za mało nawilża i chciała go zużyć do pięt. Cóż, do
stóp mogłam jej kupić nieco tańszy... :(
Dziwnym trafem moja mama ma tendencję do zabierania mi kosmetyków (żegnaj
moja paletko Ruby Rose 72 kolory), i zużywania ich wedle własnych potrzeb :)
Ale może chłopu przytargam, niech się uczy mazania pod oczami.

> Napyszcznie mam teraz Dax Cosmetics - no i nie pamietam nazwy, a leze w
> wyrze, komp lezy na mnie i nie chce mi sie isc do lazienki - seria cos z
> perlami matujacymi. Takie lososiowo-kremowe opakowanie. Krem w takim samym
> kolorze. To moj chyba czwarty sloiczek z tej serii. Absolutnie boski! Nie
> dosc, ze naprawde matuje, to jeszcze daje fajne uczucie chlodzenia i
> lagodzenia. Zero podraznien. Mialam trzy (chyba) matujace, teraz mam
> dotleniajacy, ale jest rownie fajny. A, na tych matujacych jest napisane,
> ze sa po 35. roku zycia. To lubie :)

Wnioskuję, że do 35 masz daleko i krem nada się i dla mnie? ;)

> Ja brazujacych w ogole nie uzywam. Nigdy nie umialam ich poprawnie
> rozsmarowac, bo do tego trzeba cierpliwosci, a ja cierpliwa nie jestem.
> Opale sie, to dobrze, nie opale, trudno :)

Ja się naumiałam. W Bieszczadach bosko się opaliłam, ale zeszło mi do
wesela, a kieca powycinana była niemożebnie, więc kilka razy się
posmarowałam i rzeczywiście był wygląd opalony i dość naturalny. Zaś po
powrocie do domu zobaczyłam, że jednak żółtawo już wyglądam.

BTW, niech żyje stadion. Sprzedawca butów mnie zwodził do ostatniej chwili,
że sprowadzi mi brązowe obuwie nr 40 (mierzyłam czarne i były ok, ale kolor
chciałam mieć do trebki i kiecki dopasowany), aż w sobotę zamknął sklep i
wywiesił kartkę, że za utrudnienia przeprasza. Pojechałam szybko na stadion
i tam kupiłam klasyczne z wyglądu szpilki, brązowe, za trzydzieści zł. Do
tego doinwestowałam w żelową wkładkę (bo plastikowe były, jak to za tę cenę)
i żel compeed i tańczyłam całą noc :) Myślę, że jeszcze się w nich przejadę
kilka razy na uczelnię i bez żalu wyrzucę.

> Krusz.
> caly czas widze krzaczki, wiec rezygnuje z polskich literek. To chyba nie
> problem, prawda? :)

Żaden, ale wg mnie masz jednak źle ustawione kodowanie.

Pozdrawiam
C.

13. Data: 2007-08-28 10:01:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-08-2007 o 10:48:24 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Bo jestem z tej epoki, w której na letnie wesela chodzi si? w
> ja?niejszych
> kieckach. Ciemn? to od pa 1/4 dziernika do marca, wczesnego kwietnia.

No to ja, w przeciwienstwie do skumbrii, nie jestem w tomacie. Nawet nie
wiedzialam, ze na lato powinno sie jasne. Zawsze zakladam to, w czym mi
ladnie, olac obowiazujace trendy. A poniewaz ladnie mi w czerwonym (bardzo
ladnie!), to obnosze sie z nim na prawo i lewo. No i w czerni mi dobrze.
To czarne tez nosze. I jeszcze w takiej zgnilej zieleni, ale mam tylko
dwie rzeczy w tym kolorze, nie wiem, dlaczego.

> O serio? No niestety nie ubywa ;) (jakkolwiek jak moje ch?opi? chce byae
> mi?e, to mówi, ?e nic si? nie zmieni?am od momentu poznania 5 lat temu)
> :)

O, milo z jego strony :)

> Dermika mi si? kojarzy z mocniejszymi kremami, a tych boj? si? jak ognia
> -
> ?e uczul?, podra?ni?, rozleniwi? skór?, albo co? :)

Mocniejsze? Nnniiieeee, wszystkie, ktore mialam, byly delikatne. Byla taka
seria Mat cos tam. Swietne.

> Do tej firmy podchodz? jak do je?a, bo kupi?am kiedy? mamie
> supernawil?aj?cy
> krem, a ona uzna?a, ?e za ma?o nawil?a i chcia?a go zu?yae do pi?t. Có?,
> do
> stóp mog?am jej kupiae nieco ta?szy... :(

He he. Faktycznie, z Dermedikiem trzeba uwazac. Do twarzy bywa roznie,
choc powiem Ci, ze te, ktore mam teraz (bo mam tez probki tych do twarzy)
sprawuja sie calkiem, calkiem. Z tym ze sa raczej do skory normalnej i
suchej, a na mojego tlusciocha potrzeba czegos mocniejszego.

> Dziwnym trafem moja mama ma tendencj? do zabierania mi kosmetyków (?egnaj
> moja paletko Ruby Rose 72 kolory), i zu?ywania ich wedle w?asnych
> potrzeb :)

He he, moja mieszka za daleko :)

> Wnioskuj?, ?e do 35 masz daleko i krem nada si? i dla mnie? ;)

Do 35 mam cztery lata :) Ale ja tam nie wierze w te wiekowe sprawy. Co ten
krem za 16 zl moze tam miec? Bez przesady.

> Ja si? naumia?am. W Bieszczadach bosko si? opali?am, ale zesz?o mi do
> wesela, a kieca powycinana by?a niemo?ebnie, wi?c kilka razy si?
> posmarowa?am i rzeczywi?cie by? wygl?d opalony i do?ae naturalny. Za? po
> powrocie do domu zobaczy?am, ?e jednak ?ó?tawo ju? wygl?dam.

Daj spokoj, na weselu pewnie nikt nie zauwazyl. Zwlaszcza po kilku
glebszych. Chyba ze bylo bezalkoholowe :)

> i tam kupi?am klasyczne z wygl?du szpilki, br?zowe, za trzydzie?ci z?. Do
> tego doinwestowa?am w ?elow? wk?adk? (bo plastikowe by?y, jak to za t?
> cen?)
> i ?el compeed i ta?czy?am ca?? noc :) My?l?, ?e jeszcze si? w nich
> przejad?
> kilka razy na uczelni? i bez ?alu wyrzuc?.

Uprzejmie przypominam, ze stadion maja we wrzesniu zamknac. Jesli mowisz o
tym warszawskim oczywiscie.

> ?aden, ale wg mnie masz jednak 1/4 le ustawione kodowanie.

No wlasnie mam dobrze ustawione. Dobra tam, jestem za leniwa, zeby cos z
tym robic. Chyba ze Ty masz zle :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

14. Data: 2007-08-28 11:03:57

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> [...]
> No i w czerni mi dobrze. To czarne tez nosze. I
> jeszcze w takiej zgnilej zieleni, ale mam tylko
> dwie rzeczy w tym kolorze, nie wiem, dlaczego.

Ooo, mnie też czerń, czerwień... ale w brążie też
nienajgorzej :)
Za to był dziewczyna w zielonym topie i brązowej
spódnicy. I zupełnie to nie leżało.

> Mocniejsze? Nnniiieeee, wszystkie, ktore mialam,
> byly delikatne. Byla taka seria Mat cos tam.
> Swietne.

Wiem :)

> [...]
> twarzy) sprawuja sie calkiem, calkiem. Z tym ze
> sa raczej do skory normalnej i suchej, a na
> mojego tlusciocha potrzeba czegos mocniejszego.

U mnie ostatnio wszystko zatyka pory. Ech! :(

> He he, moja mieszka za daleko :)

Moja mieszka za blisko, bym mogła zachować
bezpieczeństwo mazideł. Nawet zapachy mi zabiera
(kiedyś mi zwinęła mój Sunny Skies, nieodżałowany
Avonowy) :) Ale nic nie mówię, bo jako dzieciak
podbierałam jej Folię :)

> Do 35 mam cztery lata :) Ale ja tam nie wierze w
> te wiekowe sprawy. Co ten krem za 16 zl moze
> tam miec? Bez przesady.

Parabeny?

> Daj spokoj, na weselu pewnie nikt nie zauwazyl.
> Zwlaszcza po kilku glebszych. Chyba ze bylo
> bezalkoholowe :)

Nie, nie z tych, a ja też nie żałowałam, dzięki
czemu się zupełnie nie przejmowałam, że na nodze
byłam w paski ;)

> Uprzejmie przypominam, ze stadion maja we
> wrzesniu zamknac. Jesli mowisz o tym
> warszawskim oczywiscie.

No tak, tak. Jarmark Europa. No nic, będzie się
jeździć trzy przystanki dalej do KDT i płacić
prawie 2 razy drożej :( Czasami można tam było
perełki trafić. Dżinsy za 35 zł :) Moje ulubione.

> No wlasnie mam dobrze ustawione. Dobra tam,
> jestem za leniwa, zeby cos z tym robic. Chyba
> ze Ty masz zle :)

E, ja sprawdziłam, mam dobrze. TZ stwierdził, ze
piszesz w UTF-8, a nie iso-8859-2. Nie znam sie :)
Z jakiego programu korzystasz?

Pzdr
C.

15. Data: 2007-08-28 16:58:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-08-2007 o 13:03:57 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Parabeny?

A co to takiego?

> Nie, nie z tych, a ja te? nie ?a?owa?am, dzi?ki
> czemu si? zupe?nie nie przejmowa?am, ?e na nodze
> by?am w paski ;)

Ja, ze tak powiem nieskromnie, na weselach i wszelkich imprezach zmieniam
sie w parkietowa lwice i wywijam do bialego rana. To juz kolejne wesele,
kiedy na filmie najczesciej jestem ja, potem dlugo, dlugo nic i potem
dopiero para mloda. No i kiedy tak szaleje, to oczywiscie z fryzury i
rajstop nic nie zostaje, ale powiem Ci, ze ani ja sie tym nie przejmuje,
ani nie zauwazylam, zeby ktokolwiek zwracal na to uwage :)

> E, ja sprawdzi?am, mam dobrze. TZ stwierdzi?, ze
> piszesz w UTF-8, a nie iso-8859-2. Nie znam sie :)
> Z jakiego programu korzystasz?

Ustawione mam to iso, sprawdzalam kilka razy. Korzystam z Opery. Ale moze
faktycznie cos robie zle. Ach ten windows, pod linuksem nie ma tego
problemu :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

16. Data: 2007-08-28 20:16:18

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> A co to takiego?

Konserwanty i zagęszczacze. Ostatnio zrobiło się głośno, bo
podobno uczulają, a nawet mogą powodować raka skóry, a są
zawarte w kosmetykach do pielęgnacji dzieci.

> [...]
> z fryzury i rajstop nic nie zostaje, ale powiem Ci, ze
> ani ja sie tym nie przejmuje, ani nie zauwazylam, zeby

Heh, u mnie w rodzinie zaraz przy oglądaniu kaset byłyby
komentarze, że fryzura niedobra (bo potargana, albo że taka
opalona w środku zimy).
A rajstopy też poszły do kosza w połowie wesela, przez co
ciężko mi było spuchnięte stopy umieścić na powrót w butach
:)

> Ustawione mam to iso, sprawdzalam kilka razy. Korzystam z
> Opery. Ale moze faktycznie cos robie zle. Ach ten
> windows, pod linuksem nie ma tego problemu :)

Znaczy przez stronę sprawdzasz? To może być powód :)

Pzdr
C.

17. Data: 2007-08-29 08:54:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-08-2007 o 22:16:18 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Konserwanty i zag?szczacze. Ostatnio zrobi?o si? g?o?no, bo
> podobno uczulaj?, a nawet mog? powodowaae raka skóry, a s?
> zawarte w kosmetykach do piel?gnacji dzieci.

Rzeczy, ktore powoduja raka, jest w naszym otoczeniu takie mnostwo, ze
naprawde przestalam sie tym przejmowac, bo inaczej czlowiek by zwariowal.
Wystarczy wymienic wode w kranach, w ktorej jest cala tablica Mendelejewa,
spaliny wielokrotnie przekraczajace dopuszczalne normy itp. Co ma wisiec,
nie utonie :)

> Heh, u mnie w rodzinie zaraz przy ogl?daniu kaset by?yby
> komentarze, ?e fryzura niedobra (bo potargana, albo ?e taka
> opalona w ?rodku zimy).

Nie no, komentarze to i u mnie sa, a jakze, ale kompletnie mnie to nie
rusza. Pozostaje mi w pamieci, ze bawilam sie na zupelnym luzie do bialego
rana i to jest najwazniejsze :)
A jesli ktos chodzi, jakby polknal tyczke, bo boi sie, co o nim powiedza,
to jego problem :)

> A rajstopy te? posz?y do kosza w po?owie wesela, przez co
> ci??ko mi by?o spuchni?te stopy umie?ciae na powrót w butach
> :)
Fakt, to jest pewien problem.

> Znaczy przez stron? sprawdzasz? To mo?e byae powód :)
Nie, sprawdzam przez program, normalnie, tylko taki troche madrzejszy niz
OE :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

18. Data: 2007-08-29 12:32:48

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> [...]
> kranach, w ktorej jest cala tablica Mendelejewa, spaliny
> wielokrotnie przekraczajace dopuszczalne normy itp. Co ma

To prawda, ale nie ma powodu, by rodzice świadomie kupowali
produkty, mogące uczulić ich dzieci.

> Nie no, komentarze to i u mnie sa, a jakze, ale kompletnie
> mnie to nie rusza. Pozostaje mi w pamieci, ze bawilam sie
> na zupelnym luzie do bialego rana i to jest najwazniejsze
> :)

Zdecydowanie :)

> A jesli ktos chodzi, jakby polknal tyczke, bo boi sie, co
> o nim powiedza, to jego problem :)

To mnie wkurza, bo właśnie znam taką rodzinę
(wielopokoleniową), która nie umie się bawić i z pogardą
patrzy na tych, co potrafią. Na szczęście coraz częściej to
oni wychodzą na idiotów na imprezach. Przykre jest to, że
wśód nich jest i mój ojciec :(

> Nie, sprawdzam przez program, normalnie, tylko taki troche
> madrzejszy niz OE :)

Jeśli coś jest mądrzejsze od OE, to jest nie dla mnie ;P

Pozdrawiam
C.

19. Data: 2007-08-29 14:09:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-08-2007 o 14:32:48 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> To prawda, ale nie ma powodu, by rodzice ?wiadomie kupowali
> produkty, mog?ce uczuliae ich dzieci.

Zapewniam Cie, ze zaden rodzic w ten sposob by nie postapil. Jako przyszla
matka (juz niedlugo) wiem cos o tym. Ale nie przeginajmy w druga strone,
bo popadniemy w paranoje :) Polecam artykul we Wprost (kurde, jaki to byl
numer, chyba sprzed dwoch tygodni), gdzie naukowcy z jakiegos tam
laboratorium w USA odkryli, ze naturalne skladniki znajdujace sie w
owocach i warzywach sa rownie rakotworcze co pestycydy, ktorych tak
unikamy. I jak tu sie nie zalamac? :) Pozostaje przejsc na diete
Kwasniewskiego :-P

> To mnie wkurza, bo w?a?nie znam tak? rodzin?
> (wielopokoleniow?), która nie umie si? bawiae i z pogard?
> patrzy na tych, co potrafi?. Na szcz??cie coraz cz??ciej to
> oni wychodz? na idiotów na imprezach. Przykre jest to, ?e
> w?ód nich jest i mój ojciec :(

Olac, nie wiedza, co traca :) Poza tym zlosc pieknosci szkodzi - to tak ad
rem :)

> Je?li co? jest m?drzejsze od OE, to jest nie dla mnie ;P

Chyba sie nie doceniasz :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

20. Data: 2007-08-29 15:09:04

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Ustawione mam to iso, sprawdzalam kilka razy. Korzystam z Opery. Ale moze
> faktycznie cos robie zle. Ach ten windows, pod linuksem nie ma tego

No wiesz... TZ Czarnulki stwierdzil ze piszesz w UTF-8... blyskotliwy facet,
i jak nic, fachowiec na 102! W zasadzie to wie gdzie dzwoni, ale jeszcze
niezupelnie w jakim kosciele...
Ale wspomnialas o Linuksie...
Macie przeciez od spraw linuksowych Zuzanke baby, wiec sie pytac, pytac sie
jej ile wlezie...
Babki no...

Wiskoza...
pasek z antyalergiczna klamra