sukienka na impreze

21. Data: 2007-08-29 16:08:53

Temat: Re: sukienka na impreze
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mailna"

> No wiesz... TZ Czarnulki stwierdzil ze piszesz w UTF-8...
> blyskotliwy facet,
> i jak nic, fachowiec na 102! W zasadzie to wie gdzie
> dzwoni, ale jeszcze
> niezupelnie w jakim kosciele...
> Ale wspomnialas o Linuksie...
> Macie przeciez od spraw linuksowych Zuzanke baby, wiec sie
> pytac, pytac sie
> jej ile wlezie...
> Babki no...

Plonk.

22. Data: 2007-08-29 19:23:19

Od: "Mailna" <m...@b...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Plonk.

:)
I przy okazji niech twoj TZ wytlumaczy ci coz to takiego ten "plonk".

23. Data: 2007-08-30 10:49:32

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Zapewniam Cie, ze zaden rodzic w ten sposob by nie
> postapil. Jako przyszla matka (juz niedlugo) wiem cos o
> tym.

Już coś wiadomo, czy to na razie plany? :)

> Ale nie przeginajmy w druga strone, bo popadniemy w
> paranoje :) Polecam artykul we Wprost (kurde, jaki to byl
> numer, chyba sprzed dwoch tygodni), gdzie naukowcy z
> jakiegos tam laboratorium w USA odkryli, ze naturalne
> skladniki znajdujace sie w owocach i warzywach sa rownie
> rakotworcze co pestycydy, ktorych tak unikamy. I jak tu
> sie nie zalamac? :) Pozostaje przejsc na diete
> Kwasniewskiego :-P

Ale to kapusta, tak? No to chyba nie, bo też rakotwórcza ;)
W końcu na coś trzeba umrzeć ;)
Ad rem - jak to kosmetyki działają na człowieka - albo
uczulą, albo zabiją ;)

> Olac, nie wiedza, co traca :) Poza tym zlosc pieknosci
> szkodzi - to tak ad rem :)

True ;) Uśmiech też - ale to najfajniejsze zmarszczki, jakie
można mieć ;)

Pozdrawiam
C.

24. Data: 2007-08-31 06:35:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-08-2007 o 12:49:32 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Ju? co? wiadomo, czy to na razie plany? :)

Wiadomo, wiadomo :) Kiedys tam rozpisze sie bardziej.
Zeby nie bylo OT, to powiem, ze niesamowicie czlowiek sie zmienia. Cera
poprawila mi sie tak spektakularnie, ze ktokolwiek mnie zobaczy, to
pierwsze, co mowi, to ze ladnie wygladam (pomija przy tym ubior, bo dresik
lub pizama do najpiekniejszych nie naleza :) Nabrala rozowawego kolorytu,
znikly wory pod oczami, ba, nawet - uwaga - zmarszczki sie wyprasowaly!
Normalnie z piec lat spokojnie mam w tyl, jak nie wiecej. Wlosy mniej sie
przetluszczaja, wreszcie mam mocne i ladne paznokcie. Obwod w biuscie
zwiekszyl mi sie jak do tej pory o 6 cm i musze kupic stanik 75D (nosilam
B), bo C jest juz za male, a najwiekszy przyrost jeszcze przede mna. Nie
powiem, to mi sie bardzo podoba :) No i, o ironio, dopiero teraz patrze na
siebie z pelnym zadowoleniem od szyi w dol. Wlasnie teraz, kiedy figura
bardzo sie zmienia. Powiem wiecej, wlasciwie dopiero teraz akceptuje
siebie w 100%. No, w 99%, bo wlosy moglyby byc gestsze :)

> Ale to kapusta, tak? No to chyba nie, bo te? rakotwórcza ;)

Nie, nie, w tej diecie zre sie same tluszcze i bialka zwierzece.
Weglowodany w ilosci symbolicznej, alkohol jest niewskazany. Jedna osoba z
rodziny zyje w ten sposob i wyglada to mniej wiecej tak, ze na sniadanie
robi sobie jajecznice na... kostce smalcu. Prawie calej :)

> W ko?cu na co? trzeba umrzeae ;)

No mowie, co ma wisiec, nie utonie :)

> Ad rem - jak to kosmetyki dzia?aj? na cz?owieka - albo
> uczul?, albo zabij? ;)

Co za zycie :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

25. Data: 2007-08-31 07:00:47

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

No to gratulacje w takim razie.

> [...]
> bardzo sie zmienia. Powiem wiecej, wlasciwie dopiero teraz akceptuje
> siebie w 100%. No, w 99%, bo wlosy moglyby byc gestsze :)

Jaka szkoda, że to się wszystko potem odwraca na zupełne przeciwieństwo.
Pryszcze, szara skóra, włosy wyłażące garsciami, nie mówiąc o pozostałych
rzeczach, którym zrobiło się bliżej do ziemi (w sensie grawitacji rzecz
jasna)...
Brrr.

Maja

26. Data: 2007-08-31 07:38:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-08-2007 o 09:00:47 sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> U?ytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> No to gratulacje w takim razie.
Dzieki :)

> Jaka szkoda, ?e to si? wszystko potem odwraca na zupe?ne przeciwie?stwo.
> Pryszcze, szara skóra, w?osy wy?a??ce garsciami, nie mówi?c o pozosta?ych
> rzeczach, którym zrobi?o si? bli?ej do ziemi (w sensie grawitacji rzecz
> jasna)...
> Brrr.

Bardzo Ci dziekuje za to podtrzymanie mnie na duchu, dodanie wiary w
siebie i w ogole dawke optymizmu ;-P

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

27. Data: 2007-08-31 08:31:00

Od: annikka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty pisze:

> [...]
> Pryszcze, szara skóra, włosy wyłażące garsciami, nie mówiąc o pozostałych
> rzeczach, którym zrobiło się bliżej do ziemi (w sensie grawitacji rzecz
Ty to z autopsji tak?? To współczuję. Ja mam zupełnie inne
doświadczenia. Cery może nie mam już tak cudnej jak w ciąży, ale jest
lepsza niż przed. Włosy wróciły do stanu przed ciążą, a szkoda.
Garściami w każdym razie nie wychodziły. A na pozostałe rzeczy i
działanie grawitacji na nie nie narzekam. A nawet gdyby coś, to warto
było i kropka.

Krusz, ciesz się swoim stanem i odpoczywaj na zapas ;-) (żeby tak się
dało!).

Ania

28. Data: 2007-08-31 09:00:20

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Wiadomo, wiadomo :)

No to cudownie, gratuluję :)

> [...]
> Powiem wiecej, wlasciwie dopiero teraz akceptuje siebie w
> 100%. No, w 99%, bo wlosy moglyby byc gestsze :)

Masz szczęście ;)
Moja bratowa za to narzeka, że to, co wymieniłaś, jej się
pogorszyło. Mam nadzieję, że należysz do tych kobiet, które
wspaniale przechodzą ciążę, pięknie wyglądają i mają super
dzieci, bo się nie stresowały w ciąży ;)
ad rem: Czego używasz przeciw rozstępom? ;)

A jak cholesterol? 8-o

pzdr
C.

29. Data: 2007-08-31 09:02:32

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak cholesterol? 8-o

A kto kiedy widział cholesterol? ;)

H.

30. Data: 2007-08-31 09:05:24

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina Eisner"

> A kto kiedy widział cholesterol? ;)

Są tacy... lekarze? Naukowcy? Laboranci? Oni widzą to, co
jest po drugiej stronie ;)

Pzdr
C.

Wiskoza...