Re: sukienka na impreze

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: sukienka na impreze
Date: Fri, 31 Aug 2007 08:35:47 +0200

Dnia 30-08-2007 o 12:49:32 Czarnulka <m...@b...pl>
napisał(a):

> Ju? co? wiadomo, czy to na razie plany? :)

Wiadomo, wiadomo :) Kiedys tam rozpisze sie bardziej.
Zeby nie bylo OT, to powiem, ze niesamowicie czlowiek sie zmienia. Cera
poprawila mi sie tak spektakularnie, ze ktokolwiek mnie zobaczy, to
pierwsze, co mowi, to ze ladnie wygladam (pomija przy tym ubior, bo dresik
lub pizama do najpiekniejszych nie naleza :) Nabrala rozowawego kolorytu,
znikly wory pod oczami, ba, nawet - uwaga - zmarszczki sie wyprasowaly!
Normalnie z piec lat spokojnie mam w tyl, jak nie wiecej. Wlosy mniej sie
przetluszczaja, wreszcie mam mocne i ladne paznokcie. Obwod w biuscie
zwiekszyl mi sie jak do tej pory o 6 cm i musze kupic stanik 75D (nosilam
B), bo C jest juz za male, a najwiekszy przyrost jeszcze przede mna. Nie
powiem, to mi sie bardzo podoba :) No i, o ironio, dopiero teraz patrze na
siebie z pelnym zadowoleniem od szyi w dol. Wlasnie teraz, kiedy figura
bardzo sie zmienia. Powiem wiecej, wlasciwie dopiero teraz akceptuje
siebie w 100%. No, w 99%, bo wlosy moglyby byc gestsze :)

> Ale to kapusta, tak? No to chyba nie, bo te? rakotwórcza ;)

Nie, nie, w tej diecie zre sie same tluszcze i bialka zwierzece.
Weglowodany w ilosci symbolicznej, alkohol jest niewskazany. Jedna osoba z
rodziny zyje w ten sposob i wyglada to mniej wiecej tak, ze na sniadanie
robi sobie jajecznice na... kostce smalcu. Prawie calej :)

> W ko?cu na co? trzeba umrzeae ;)

No mowie, co ma wisiec, nie utonie :)

> Ad rem - jak to kosmetyki dzia?aj? na cz?owieka - albo
> uczul?, albo zabij? ;)

Co za zycie :)

Krusz.
--