super kanapka

1. Data: 2002-01-09 08:33:15

Temat: Re: super kanapka
Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sezonie zimowym, kiedy pomidory sa jak wata albo jeszcze gorsze bardzo
lubie na kanapki z wedlina klasc plasterek kiwi. Bardzo polecam! Pyszne w
smaku i te witaminki...

1. Data: 2002-01-09 20:24:48

Temat: super kanapka
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

chlebek (czy kto tam co lubi), maslo, szczypiorek i plaster z uduszonej
piersi indyczej....Uwielbiam!!!!!
A wy macie jakies ulubione kanapki???? K

1. Data: 2002-01-09 20:45:23

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-09 21:09:26

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

herbatko - co to jest ajwar? przepraszam za ignorancje:)

1. Data: 2002-01-09 21:30:10

Temat: Odp: super kanapka
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c3ca6e3$...@n...vogel.pl...
> chlebek (czy kto tam co lubi), maslo, szczypiorek i plaster z uduszonej
> piersi indyczej....Uwielbiam!!!!!
> A wy macie jakies ulubione kanapki???? K

Najbardziej:
Chlebek +smalczyk domowy;
chlebek + boczek pieczony + chrzanik domowy;
chlebek + pasztecik domowy + chrzanik i wogle wszystko z chrzanikiem który
sama zrobię.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2002-01-09 21:52:21

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piersi indyczej....Uwielbiam!!!!!
> A wy macie jakies ulubione kanapki???? K

Chlebek+maselko zmiksowane z anchovies (ale prawdziwe z sardeli, nie
Helskie) i kaparami. Najlepiej jak chlebek jest opieczony;
bulka ziarnista, taka ciemna+bialy twarozek+plaster ogorka
swiezego+szczypiorek+ketchup+sol, pieprz+lisc salaty lodowej

1. Data: 2002-01-09 22:04:12

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości

[cyk] > Chlebek +smalczyk domowy;
> chlebek + boczek pieczony + chrzanik domowy;
> chlebek + pasztecik domowy + chrzanik i wogle wszystko z chrzanikiem który
> sama zrobię.

Ja głosuję na ten chlebek ze smacem. Są dni ze praktycznie tym sie zywie,
ale sama nie robie, tylko kupuje w sprawdzonym miejscu

Pozdrawia
Sassenach
GG 1527151 ICQ 144311597

1. Data: 2002-01-09 22:06:44

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-09 23:24:59

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> wrote in message
> chlebek (czy kto tam co lubi), maslo, szczypiorek i plaster z uduszonej
> piersi indyczej....Uwielbiam!!!!!
> A wy macie jakies ulubione kanapki???? K

Ciemny chlebek +Ajwar + plasterki pieczonego schabu
Ania

1. Data: 2002-01-10 07:16:20

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak napisał(a):

> A wy macie jakies ulubione kanapki???? K

A ja... jestem prosta kobieta ze wsi i mam szczescie miec rodzine na
wsi:-) i najbardziej lubie kanapki z:
chlebem mojej babci (z prawdziwego pieca chlebowego) + poledwica + cwikla z
chrzanem, na ktora w mych rodzinnych stronach mowi sie chrzan;-)
No i uwielbiam boczek z chlebam i musztarda, i ... chlebek ze smalczykiem
ze skwareczkami + kwasny ogorek, i jeszcze, chlebek + kielbaske taka
swojska;-) + grzybki marynowane wlasnorecznie zebrane.
O to ja takie kanapki lubie, ale sie z rana rozmazylam... i narobilam sobie
smaku... a do rodzinnego domu daleko:-(
Pozdrawiam
BeataM.

bigos
ser zolty
zupa chilli
Prośba o przepis na bułeczki z żółtym serem
Bozenka z Wilna - sprawdz sobie cus