suszarka na pralce

1. Data: 2009-09-14 12:50:09

Temat: suszarka na pralce
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

z uwagi na fakt, że bardzo często w wypowiedziach negowane są
pralko-suszarki, być może kupiłbym suszarkę, ale...

no właśnie jest pewne ale, czyli brak miejsca. Słyszałem/czytałem, że
suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli suszarek,
które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale", czy są
suszarki głębokie na 45-50cm?

Adam Łukaszewicz

2. Data: 2009-09-14 13:14:36

Temat: Re: suszarka na pralce
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

lukas wrote:
> [...]
> suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli
> suszarek, które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale",

Większość suszarek jest bardzo lekka. Możesz je bezpiecznie postawić na
pralce i nic się nie stanie. Jeśli pralka lubi skakać i wariować w
trakcie wirowania, musisz tylko zabezpieczyć suszarkę przed zsunięciem się.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2009-09-14 23:05:14

Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:50:09 +0200, lukas napisał(a):

> [...]
> suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli suszarek,
> które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale", czy są

Witam

Z tego co wiem praktycznie do każdego zestawu pralka+suszarka jednej firmy
można dokupić łącznik, żeby postawić jedno na drugie.
Osobiście posiadam AEG Lavamat 84950+Lavatherm88840 i wygląda to tak, że do
pralki przykręca się łącznik normalnie nawiercając i wkręcając wkręty w
"blat" pralki i na ten łącznik stawia się suszarkę, której nóżki wchodzą w
specjalne zatrzaski, tak więc nie ma możliwości, żeby suszarka się
przewróciła. W samym łączniku jest też wysuwana półka, która bardzo się
przydaje przy wyciąganiu prania z suszarki.
Osobiście nie widziałem i nie słyszałem o suszarce mniejszej niż
standardowe 60cm. Suszarka musi mieć duży bęben, żeby pranie się nie
gniotło i swobodnie suszyło i im większy tym lepiej. Gdyby była wąska i
mała wrócił by problem pralko-suszarki.

4. Data: 2009-09-15 07:17:59

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-09-2009 o 01:05:14 Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Z tego co wiem praktycznie do każdego zestawu pralka+suszarka jednej
> firmy można dokupić łącznik, żeby postawić jedno na drugie.

poszperałem trochę i faktycznie można takie cudo kupić. Pytanie czy do
tańszych modeli pralek (~ 1500) też takowe będą pasowały

> [...]
> standardowe 60cm. Suszarka musi mieć duży bęben, żeby pranie się nie
> gniotło i swobodnie suszyło i im większy tym lepiej. Gdyby była wąska i

Dzięki za objaśnienie

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

5. Data: 2009-09-15 14:52:12

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Były ładowane od góry np. Candy 40 cm, wtedy dwa urządzenia obok siebie zabierały
tylko 80 cm.
Oczywiście 45 cm też baRDZO POPULARNE (TYPOSZEREG NIEMIECKI).

-----

6. Data: 2009-09-21 09:09:27

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest miejsce, to lepiej postawić suszarkę obok pralki i mieć wygodny
pulpit na składanie ciuchów z suszarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Oświetlenie - ciąg dalszy rozważań
Jak zdejmować wymiary przed zakupem ubrań?
świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?
Kratka ściekowa w łazience i partacze.
Znajdź fachowca/zlecenie na Oferia.pl