suszona kielbasa

91. Data: 2005-11-04 13:16:55

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:dkfmqt$8a4$1@nemesis.news.tpi.pl...
Kondziorek napisał(a):
[...]

>Jakie???
>Bo jak na razie zadnego zdania nie wyraziłem o tobie.
>pozdr. Jerzy

Cytaty:

92. Data: 2005-11-04 13:17:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Ale knur NAPRAWDE smierdzi. Mieso mu smierdzi. Tak samo, jak mieso capa.
> Nic na to nie poradzisz. Normalnie sie tego nie jada...

Niektóre sery też naprawde smierdza. Kazdy smierdziel znajdzie swego
amatora :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

93. Data: 2005-11-04 13:17:49

Temat: [1/2 OT] bylo: suszona kielbasa
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Ta plomienna dyskusja wygonila mnie do sklepu, a tam:

- szynka babuni

- lopatka gajowego

- schab dziadka

- karczek cioci

... i odechcialo mi sie jesc. Niniejszym zaczynam zbierac glosy pod petycja
do producentow wedlin, zeby zatrudnili pr-owcow.

Maciek
"Invent something idiot-proof, and they will invent a better idiot"

94. Data: 2005-11-04 13:18:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Nov 2005 14:12:33 +0100, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Przyprawy zajmuj? tak niewielki u?amek procenta, ?e te 100%
>z dok?adno?ci? nieaptekarsk? mog? im zaliczy? ;)

>No w?a?nie - konserwanty s? potrzebne do tych d?ugole??cych. A w chlebie
>to chyba dok?adnie na odwrót.

To co robi saletra czy jak jej tam?. Moze nie w chlebie ale chyba
w wedlinach? W ogole nie wiem co to saletra, ale czasem sie o
ucho obije

Pierz, ignorant kielbasiany
K.T. - starannie opakowana

95. Data: 2005-11-04 13:19:02

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisał(a):
> Dokladnie tak jak piszesz
> Slaska wyodzi sie ze slaska
> A ze robiona jest w roznych miejscach Polski?
> Coz Jak ktos tu juz napisal brak zastrzezen "znakowych" czy tez raczej
> nazewnictwa

Błąd, to wina norm branżowych funkcjonujących w PRL-u.
pozdr. Jerzy

Tyle ze w PRL-u Krakowska byla w Krakowie produkowana a Slaska poza slaskiem
ze swieczka szukac bylo
Wiec raczej wina braku zastrzezen nazewnictwa

96. Data: 2005-11-04 13:20:30

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Niektóre sery też naprawde smierdza. Kazdy smierdziel znajdzie swego
> amatora :)
>
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
> http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
> Najpiękniejszą muzyką przed snem
> jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

I (bynajmniej dla mnie) te smierdzace sa najsmaczniejsze heh (sery
oczywista)

Kondziorek

97. Data: 2005-11-04 13:21:34

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:8pnmm11p75gt07r0u7n385sodgk0vlpv8r@4ax.com...

od

jeszcze"...Jednak

> ale co to ma do unijnych regul oraz smaku? :P
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Do unijnych regul nic
do smaku nic
To byla odpowiedz na pytanie o regionalnosc

Kondziorek

98. Data: 2005-11-04 13:22:26

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zauwaz ze zatracila w sumie swoja regionalnosc ..."
> On BYL regionalny, poniewaz kiedys robili go TYLKO w krakowie

Kiedyś... Wybacz, mam tylko 28 lat i moja pamięć sięga mniej więcej połowy
lat osiemdziesiątych. To było dawno "kiedyś".

Choć i tak wolę "regionalne" przepisy z np. XIX wieku. To jest mięso
składające się z mięsa, a nie z wody.

> faktem jest to ze krakowska juz nie jest taka jak kiedys...

Była dobra i z zakładów na Pomorzu, do początku lat dziewięćdziesiątych,
zanim wkroczyły zachodnie technologie.

Dominik Jan Domin

99. Data: 2005-11-04 13:24:55

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jasne że nie jada. Tylko przerabia na salami. W całości, za wyjątkiem
odpadów i kości.

> Mieso konskie tez niezbyt przyjemnie pachnie a kabanosami konskimi sie
> zarzeralem ja i cala moja rodzina :)

Końskie? Niezbyt przyjemnie? Hm... Zażeralismy się końskimi kabanosami,
dopóki przy domu była mały prywatny wędliniarz. Ale się kurka wodna
wzbogacił, wybudował duzy zakład i zmienił profil produkcji.

Dominik Jan Domin

100. Data: 2005-11-04 13:25:11

Temat: Re: [1/2 OT] bylo: suszona kielbasa
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 14:17:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Maciek* skreślił te oto słowa:

> ... i odechcialo mi sie jesc. Niniejszym zaczynam zbierac glosy pod petycja
> do producentow wedlin, zeby zatrudnili pr-owcow.

Dla mnie hitem jest "kiełbasa chłopa", nie chlopska, ale chłopa ;>
Uroczy jest też schab watykański :) Ten to dopiero jest wybietnie
regionalny :P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

robię bigos...
Po śniadaniu...
jakie ciasto po ceremonii pogrzebowej
dietetyczny tort urodzinowy ?