suszona kielbasa

261. Data: 2005-11-06 17:57:09

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
[...]
> a tu podstawy prawne:
> Wytyczne EU dotyczące mięsa i jego przetworów:
> 97/4/EG zmieniające wytyczną 79/112/EWG
> 1999/10/EG
> 97/76/EG zmieniające wytyczne 77/99/EWG i 72/462/EWG
> oraz ABI. EG Nr. L 43 S. 21 i ABI. EG 1998 Nr. L 10 S. 25
>
> Waldek

Potwierdzam:
Dyrektywa 95/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 lutego 1995
r. w sprawie dodatków do żywności innych niż barwniki i substancje słodzące
http://europa.eu.int/eur-lex/pl/dd/docs/1995/31995L0
002-PL.doc
pozdr. Jerzy

262. Data: 2005-11-07 07:23:51

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie mnie nie wprowadza w błąd.
> Czytam etykietę i mam świadomość, co sprzedawca usilnie usiłuje osiągnąć,
do
> czego dąży i co chce naśladować. Czy parmezan, czy fetę, czy reeboki :)
> Zwracam uwagę na to słówko "typu".

Popieram, ja też lubię te określenia "typu", bo poniekąd daje to pewną
informacje o produkcie.

Pozdrawiam,
Akulka

263. Data: 2005-11-07 08:59:08

Temat: Re: [1/2 OT] bylo: suszona kielbasa [OT]
Od: Piotr Gasiorek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:

> A u nas w sklepie leza sobie obok siebie...
> Szynka Dziadka i Szyneczka Babuni
> To dopiero jest para :)
> Nie wspomne o schabie tesciowej (jakos nigdy sie nie odwazylem kupic...
> ciekawe czemu heh)

Bo nie byłeś targetem. Gdyby była to: "szyneczka dziadziunia" tudzież
"szynczucia babusi" i "schabiczek teściuni"*, to być może byś się
skusił ;-)

--
* rzecz jasna z czosnyczkiem
pq

264. Data: 2005-11-07 09:08:56

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2005 08:23:51 +0100, Akulka napisał(a):

> Popieram, ja też lubię te określenia "typu", bo poniekąd daje to pewną
> informacje o produkcie.

Przyznaje, mozna to tak traktowac, ale pamietajcie o dwoch rzeczach:

1. prawdziwa intencja producenta bedzie na ogol chec podbicie sprzedazy
dzieki wykorzystaniu znanej marki,

2. mozecie (jak kazdy) trafic na dziedzine, na korej sie kompletnie nie
znacie, i dac sie nabrac na kupienie bubla.

Maciek
"Oh gimme, gimme, gimme a beer after midnight"

265. Data: 2005-11-07 09:49:41

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> 1. prawdziwa intencja producenta bedzie na ogol chec podbicie sprzedazy
> dzieki wykorzystaniu znanej marki,
Nic w tym dziwnego, normalna "gra" na rynku. Każdy kto ma podstawową
edukacje i otwarty umysł dostrzeże różnicę pomiędzy ser "feta", a ser "typu
feta" - tu chodzi nie tylko o smak, a o konsystencję produktu i możliwości
jego wykorzystania.

> 2. mozecie (jak kazdy) trafic na dziedzine, na korej sie kompletnie nie
> znacie, i dac sie nabrac na kupienie bubla.
Nie, no daj spokój. Chodzi nam tu o ser, a nie fiat typu mercedes czy
pantalony typu figi. Różnica jest zasadnicza. A jak mam coś kupować na czym
się kompletnie nie znam, to szukam kogoś kto się zna i doradzi lub zasięgam
języka w necie lub innych mediach. Z natury oszczędnym i dociekliwym
klientem jestem.

Pozdrawiam,
Akulka

266. Data: 2005-11-07 11:59:18

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> napisał w wiadomości

> BTW to niektorych odrzuca sam fakt ze to konina i za nic w swiecie nie
> zjedza takiego kabanosa

Niech nie jedzą. Więcej dla mnie zostanie, gdy będę częstował :) o ile uda
mi sie gdzieś kupic, naturalnie...

Dominik Jan Domin

267. Data: 2005-11-07 13:54:31

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
> Niech nie jedzą. Więcej dla mnie zostanie, gdy będę częstował :) o ile uda
> mi sie gdzieś kupic, naturalnie...

Ile kilogramów chcesz?
pozdr. Jerzy

268. Data: 2005-11-07 13:55:50

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Dominik Jan Domin napisał(a):
> Niech nie jedzą. Więcej dla mnie zostanie, gdy będę częstował :) o ile
> uda mi sie gdzieś kupic, naturalnie...

Ile kilogramów chcesz?

====

Z pięć z chęcią. Tylko po ile??