suszona kielbasa

61. Data: 2005-11-04 11:52:37

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Dobrzy ludzie - pisać to se każdy może (troche lepiej lub gorzej :))
> Kupuję w sklepie, gdzie są wędliny z prawdziwego mięsa. Sa dwa razy
> droższe, na eksport pewnie ich nie dopuszczą, ale są. Własnie pożarłam
> "watrobianke ze świniobicia", 100% wieprzowiny, skład: watroba, mieso,
> pieprz, sól, majeranek, cebula.

to pieprz, sól, majeranek i cebula też są z wieprza?

A tak na serio, to dobrą wątrobiankę też tu kupię, na przykład na
straganie w hali targowej. I jest dopuszczona do obrotu. Kwestia
zachowania higieny. Konserwantów w niej nie ma i trzeba szybko zjeść, co
mi akurat nie sprawia trudności ;-)

Waldek

62. Data: 2005-11-04 11:53:47

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 11:46:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> 4. sprobuj szynki niemieckiej, angielskiej itp itd Roznicy nie zobaczysz
> (oprocz powtorze REGIONALNYCH wyrobow)

Co to szynka niemiecka?
Taka robiona w Niemczech? Jesli tak, to kupując w sklepie kilka róznych
niemieckich szynek dostrzeżesz, że różnią się one smakiem między sobą.

Masz jakiś problem.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

63. Data: 2005-11-04 11:59:06

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 12:41:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> A czy ta szynka z berlina nazywa sie berlinska?
> jak mozna kupoiwac w Niemczech cos co jest duzo lepsze w POlsce
> Rzecz gustu...

Bo normalni ludzie wola pójść do sklepu po zakupy, niż z Polski wieźć
wałówkę :)

64. Data: 2005-11-04 12:04:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Knur smierdzi...
>
>Kot
>
>--
Zaraz jakis knur przyjdzie, rabnie Cie po lbie i powie, ze Ty
smeirdzisz (ja z urzedu, wiesz, front wyzwolenia i
obronyniewinnej dziczysny, rakow , slimakow i sledzi...)

Pierz, ale racje masz...ale ja bym to , ze wzgledu na grzecznosc,
inaczej to okreslila, jakims wdziecznym eufemizmem:PPP...moja
Mama, w czasach, kiedy juz nie byla zdrowa, usilowala grzecznie
to powiedziec i dlugo, biedna, myslala, siedziala, dumala a potem
konspiracyjno-scenicznym szeptem powiedziala - wiesz, no...taki
fetorek :)))))))
K.T. - starannie opakowana

65. Data: 2005-11-04 12:08:27

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Kondziorek napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Czytalem i co?
> Widocznie czytasz i nie rozumiesz
[...]

Zdaje się, że właśnie odwracasz kota ogonem.

Ucze sie od mistrza

[...]
> Co mam rzucic?? rozmowe ?
> artykul ktory byl zamieszczony jakis z rok temu?

Tak, poproś ich o zrzut:
http://www.nowiny.gliwice.pl/
pozdr. Jerzy

Tylko ze nie pamietam dokladnie kiedy ten artykul byl
wiec? prosic ich "na slepo" zaufajac ze bedzie im sie chcialo szukac i
sprawdzac kiedy to bylo
watpie

Kondziorek

66. Data: 2005-11-04 12:12:30

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Knur smierdzi...
>
> Kot

Swinia tez smierdzi
krowa tez nie pachnie

Kondziorek

67. Data: 2005-11-04 12:14:18

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A szynka parmenska to potrawa regionalna? A wina burgundzkie? Ej, kazdy
> produkt trzeba przeciez GDZIES wyprodukowac...

Tak jak najbaardziej szynka parmenska to regionalna (bynajmmniej na pocatku
swojego zywota byla)
Kondziorek

68. Data: 2005-11-04 12:16:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisał(a):
> Tylko ze nie pamietam dokladnie kiedy ten artykul byl
> wiec? prosic ich "na slepo" zaufajac ze bedzie im sie chcialo szukac i
> sprawdzac kiedy to bylo
> watpie

Sprawdź a się zdziwisz.
pozdr. Jerzy

69. Data: 2005-11-04 12:18:26

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisał(a):
> Tylko ze nie pamietam dokladnie kiedy ten artykul byl
> wiec? prosic ich "na slepo" zaufajac ze bedzie im sie chcialo szukac i
> sprawdzac kiedy to bylo
> watpie

Sprawdź a się zdziwisz.
pozdr. Jerzy

Tyle tylko ze to Ty chcesz to czytac
ja czytalem i szczerze mowiac nie chce mi sie ich prosic
normalnie len jestem i tyle

Kondziorek

70. Data: 2005-11-04 12:24:50

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisał(a):
> Tyle tylko ze to Ty chcesz to czytac

Aby zrobić ci przyjemność i przekonać się czy prawdę mówiłeś.

> ja czytalem i szczerze mowiac nie chce mi sie ich prosic

A ja nie wiem o co prosić.

> normalnie len jestem i tyle

I ty chcesz aby cię poważnie traktować?
:-(