suszona wolowina, a pasozyty

11. Data: 2009-02-25 18:23:56

Temat: Re: suszona wolowina, a pasozyty
Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wyjątki, przynajmniej w naszej długości i szerokości. A część to
> zwyczajne kłamstwa lub nadinterpretacje.
> Najbardziej mi się podobały nieudolne "efekty specjalne" w niektórych
> miejscach, z wyciąganiem z człowieka robala z tequili :D

Tego filmu, to ja nawet nie ogladalem.

No to pytanie najwazniejsze:

Jak zrobic suszona wolowine, zeby byla bezpieczna dla ludzkiego
organizmu? ;-)
--
Olleo

12. Data: 2009-02-25 18:36:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2009 10:23:56 -0800 (PST), o...@t...pl wrote:

> No to pytanie najwazniejsze:
> Jak zrobic suszona wolowine, zeby byla bezpieczna dla ludzkiego
> organizmu? ;-)

:) Nie mam pojęcia. Ale chyba trzeba najpierw złapać zdrową krowę.

m. (Też lubię beef jerky... Ale w Polsce nie kupiłem jeszcze dobrego.)
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

13. Data: 2009-02-25 21:56:55

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

La Luna pisze:

> Dlaczego od razu skazany na zaglade?
> Jestes skazany na zaglade dlatego ze np. w samych jelitach masz prawie 2
> kilo bakterii?
> Czesto brak pasozytow powoduje wieksze problemy niz ich obecnosc.

Pasożyt a symbiont - duża różnica.

14. Data: 2009-02-25 22:02:21

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

o...@t...pl pisze:

> Jak zrobic suszona wolowine, zeby byla bezpieczna dla ludzkiego
> organizmu? ;-)

Gammasterylizacja może?

15. Data: 2009-02-25 23:06:03

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasożyt a symbiont - duża różnica.
Zdaje się, że współcześni biolodzy ewolucyjni tak ostro tego nie widzą.
Przy bliższym przyglądnięciu, najczęściej "symbioza" wcale taka
korzystna dla obu stron nie jest.

--
Krzysiek, EBP
Tygrysa obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić.

16. Data: 2009-02-26 01:59:46

Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najbardziej mi się podobały nieudolne "efekty specjalne" w niektórych
> miejscach, z wyciąganiem z człowieka robala z tequili :D

Z mezcal, tequila nie ma robaka. Jako, że mezcal jest gorszym alkoholem od
tequili mówi się, że dodawano go w celu sprawdzenia jego jakości ( może
zawartosci alk.) jeśli robak się nie rozkładał i się zakonserwował to
znaczy, że mezcal był dobry. Jedno i drugie to szajs destylowany bimber z
agawowego zacieru, chociaż marketing zrobił swoje i oba trunki są znane na
świecie. Był wynalazkiem hiszpańskich kolonizatorów z koniczności bo nic
innego nie było, ostatecznie da się to pić ale ma niewielu smakoszy raczej
jest to moda.

Pozdrowienia A.

17. Data: 2009-02-26 10:14:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2009 19:59:46 -0600, Andrzej wrote:

> [...]
> innego nie było, ostatecznie da się to pić ale ma niewielu smakoszy raczej

Dzięki za wyjaśnienie:) Preferuję inne trunki (acz również
południowoamerykańskie - jestem miłośnikiem chilijskich win ze szczepu
carmenere), więc nie byłem świadomy faktów i operowałem stereotypami :)
Obiecuję doczytać.

m.

18. Data: 2009-02-26 11:55:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" napisał:

> Jedno i drugie to szajs destylowany bimber z agawowego
> zacieru, chociaż marketing zrobił swoje i oba trunki są znane

Już coś podobnego słyszałam od miłośnika whisky, takiego bimbru
doprawianego dymem i wiórami.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-02-26 13:40:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@t...pl wrote:

> Jak zrobic suszona wolowine, zeby byla bezpieczna dla ludzkiego
> organizmu? ;-)

niemożliwe. Mięso samo w sobie jest mniej więcej tak szkodliwe, jak
papierosy.

20. Data: 2009-02-26 17:00:33

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> niemożliwe. Mięso samo w sobie jest mniej więcej tak szkodliwe, jak
> papierosy.

Tomakin? =D Jesli to ty, to juz znam twoja opinie na ten temat ;)
--
Olleo

Usuwanie prętów Endera
ajurweda - wyjazd