suszone pomidory w oliwie

1. Data: 2007-12-28 15:57:25

Temat: suszone pomidory w oliwie
Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielcie się proszę przepisami, w których mogęje wykorzystać.

M.K.

2. Data: 2007-12-28 21:00:00

Temat: Re: suszone pomidory w oliwie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Kozicka pisze:
> Podzielcie się proszę przepisami, w których mogęje wykorzystać.

Sałata czerwona, zielona , cukinia, kozi ser, salami. Cukinię w plastry,
układać na zmianę z serem, sałatą i salami. Dorzucić suszone pomidory.
Do oliwy z pomidorów dodać czosnek, ocet balsamiczny, oliwę z oliwek,
sół pieprz do smaku. Polać sałatę. Bez salami też dobra.

--

Gosia

3. Data: 2007-12-29 15:26:39

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał:
> Sałata czerwona, zielona , cukinia, kozi ser, salami. Cukinię w plastry,
> układać na zmianę z serem, sałatą i salami. Dorzucić suszone pomidory.

Najlepsza rzecz, jaką jadłam z nimi nazywała się pierś Toscana- pierś
kurczaka z serem pleśniowym w środku i własnie z suszonym pomidorem,
zawinięta jak de volaille, w cieście chyba naleśnikowym, smażona w głebkim
oleju . Przepisu dokładnego nie mam - a szkoda.

Beata

4. Data: 2007-12-31 08:40:02

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata <s...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> zawinięta jak de volaille, w cieście chyba naleśnikowym, smażona w
> głebkim oleju . Przepisu dokładnego nie mam - a szkoda.

oj, szkoda, bo brzmi apetycznie.

M.K.

5. Data: 2007-12-31 18:40:45

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości:

> oj, szkoda, bo brzmi apetycznie.

W smaku super, po Nowym Roku napadnę kucharza w knajpie, żeby dał przepis:)

Beata

6. Data: 2007-12-31 21:53:29

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata <s...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> wiadomości: news:4778aae2$0$13926$fa0fcedb@news.zen.co.uk...

> W smaku super, po Nowym Roku napadnę kucharza w knajpie, żeby dał

dobre postanowienie noworoczne ;)

M.K.

7. Data: 2008-01-01 13:16:06

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podzielcie się proszę przepisami, w których mogęje wykorzystać.
>
> M.K.

pierś kurczaka faszerowana suszonymi pomidorami, grilowana i na koniec
podana z sosem pesto zielonym, bardzo smaczne.

8. Data: 2008-01-01 20:52:43

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Podzielcie się proszę przepisami, w których mogęje wykorzystać.
>
> M.K.

jeszcze to mi się znalazło
http://www.kuchnia.tv/html/kuchnioteka/przepisy.php?
0,0,2785