swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

71. Data: 2011-01-26 13:17:03

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:01, Qrczak pisze:

> W naszym pięknym kraju najprostsze rozwiązania są nierealizowalne.

Eee... grupy dyskusyjne niedługo same umrą. Takoż i cały projekt reformy.
No chyba, żeby to co zaproponował przedpiśca podpadało pod obronę
własną/zabójstwo w afekcie, to wtedy kara będzie niższa.

--
Pozdrawiam - Aicha

72. Data: 2011-01-26 17:41:46

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee... grupy dyskusyjne niedługo same umrą. Takoż i cały projekt reformy.
> No chyba, żeby to co zaproponował przedpiśca podpadało pod obronę
> własną/zabójstwo w afekcie, to wtedy kara będzie niższa.

Jest sensowna nisza dla stokretynki (skądinąd brawa dla Janka W. za reformę
nicka!) - będzie doskonałą pomocą dydaktyczną dla studentów filologii
polskiej jak i medycyny, specjalizacja psychiatria.

73. Data: 2011-01-27 21:52:42

Temat: Odp: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "f" <f...@c...gh> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
> Googlach, kartotekach itp. Z tego i powyższych powodów jestem, mimo
> wewnętrznych rozterek, za utrzymaniem dotychczasowych reguł.

Język się zmieniał i zmienia\
Po co komu dziś h i ch ?
Ilu wymawia inaczej w w herbata chleb?
Dlaczego w słowniku chuj a na płocie huj ?
Wymawia to ktoś inaczej?

Dlaczego pszczoła a nie przczoła ?
Dlaczego przepiórka a nie pszepiórka ?
Dlaczego klient a nie klijent
Dlaczego pacjent a nie pacient?
Czemu komputer a kompjuter albo computer?
Jak sie pisze słowo biznes dziś a jak sie pisało 20 lat temu?

Pomysł http://reforma.ortografi.w.interia.pl/ jest wart zastanowienia wg
mnie.

74. Data: 2011-01-27 22:08:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"f" <f...@c...gh> wrote in message news:ihspfg$pbv$1@news.onet.pl...

Dlatego, że "g" wymienia się na "h", a nie na "ch".

gołota = hołota, a jednak znaczenia trochę inne

75. Data: 2011-01-27 22:23:20

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-27 22:52, f pisze:

> Po co komu
> Ilu wymawia inaczej w w herbata chleb?
> Dlaczego
>
> Dlaczego
> Dlaczego
> Dlaczego
> Dlaczego
> Czemu
> Jak sie pisze

Następne z trudnościami w nauce.

--
Pozdrawiam - Aicha

76. Data: 2011-01-27 22:28:10

Od: "f" <f...@c...gh> szukaj wiadomości tego autora

> Następne z trudnościami w nauce.

Nie ma to jak odpowiedź na temat

77. Data: 2011-01-27 23:28:34

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-27 23:28, f pisze:

> Nie ma to jak odpowiedź na temat

Na temat na pl.hum.polszczyzna.

--
Pozdrawiam - Aicha

78. Data: 2011-01-27 23:32:46

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-14 23:34, animka pisze:

> Może ona ogórasa sobie stosuje. Przecież to zielenina. Natki od
> piertuszki to raczej sobie tam nie wepcha.

Jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej milczec. Nie nauczyli cie w domu?

79. Data: 2011-01-28 05:53:01

Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R. P." <r...@w...pl>

> Jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej milczec. Nie nauczyli cie w
> domu?

No to po jaka nagłą mordę otwierasz?

80. Data: 2011-01-28 07:46:20

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości
> [...]
> Dlaczego pacjent a nie pacient?
> Czemu komputer a kompjuter albo computer?
> Jak sie pisze słowo biznes dziś a jak sie pisało 20 lat temu?

Odpowiedziami na takie pytania zajmuje się odpowiednia gałąź wiedzy.
Właśnie te wszystkie zasady zmieniają się w czasie, bo język się zmienia.
A Wy ze Stokrotką chcecie iść pod prąd tych zmian.
Wynika to z braku zainteresowania tematem (niby pozorny absurd).
To tak, jakby ktoś kompletnie niezorientowany w temacie chciał wymusić na
producentach samochodów, aby zaczęli produkować pojazdy z kwadratowymi,
drewnianymi kołami, bo takie łatwiej wyprodukować.

Wtopiłam...
trochę nie na temat śliczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )
Fruktoza.
Re: I masełko też szwarcowane...
Re: Wracając do polepszaczy.