Fruktoza.

1. Data: 2011-01-12 02:00:13

Temat: Fruktoza.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Że niby "lepsza"?
http://www.biomedical.pl/aktualnosci/fruktoza-cukier
-do-ktorego-nalezy-podchodzic-ostroznie-1613.html

2. Data: 2011-01-12 09:19:17

Temat: Re: Fruktoza.
Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka formulated on środa :
> Że niby "lepsza"?
> http://www.biomedical.pl/aktualnosci/fruktoza-cukier
-do-ktorego-nalezy-podchodzic-ostroznie-1613.html

Tego typu badania, są oczywiście istotne jako element poznawczy, ale
ich zasięg "stosowania" jest mocno ograniczony. Fruktoza jest niedobra
bo o 6% kobiet chorych na dne moczanową zwiększa ryzyko na powikłania.
To ile jest tych zagrożonych osób ogółem.
(link do orginału
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2234536/
?tool=pubmed ).

Przecież oddychanie tlenem jest szalenie szkodliwe - sam przeciek
jednoelektronowy powoduje, że 2-4% tlenu zużywanego przez mitochondia
staje się wolnymi rodnikami - i co teraz zrezygnowac z oddychania ;-)

Mam od dłuższego czasu wrażenie, że "zdrowo żywieniowcy" przegieli w
drugą stronę, a teraz wszystko jest paskudne i niezdrowe, jak sok
pomarańczowy.

Witek

3. Data: 2011-01-12 10:07:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 10:19, Witek pisze:

> Przecież oddychanie tlenem jest szalenie szkodliwe - sam przeciek
> jednoelektronowy powoduje, że 2-4% tlenu zużywanego przez mitochondia
> staje się wolnymi rodnikami - i co teraz zrezygnowac z oddychania ;-)

Cóż dopiero powiedzieć o monotlenku diwodoru :)

> teraz wszystko jest paskudne i niezdrowe, jak sok
> pomarańczowy.

Ale mięsko. Mięsko jest zdrowe. I boczuś.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2011-01-12 12:30:31

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

After serious thinking Aicha wrote :

> Cóż dopiero powiedzieć o monotlenku diwodoru :)
Rozumiem, że to taki żart?

Witek

5. Data: 2011-01-12 14:15:02

Od: "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że to taki żart?

to taka woda.

6. Data: 2011-01-12 20:10:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-12 13:30, Witek pisze:

> Rozumiem, że to taki żart?

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Monotlenek_diwod
oru
;)

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2011-01-13 10:21:08

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

It happens that Aicha formulated :

> http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Monotlenek_diwod
oru
> ;)

ok, niezałapałem od razu ;-) Teraz czas na petycje i walkę poprzez
blokady i pikiety.
Witek

Re: I masełko też szwarcowane...
Re: Wracając do polepszaczy.