świąteczna babka ucierana?

1. Data: 2002-03-13 14:26:06

Temat: świąteczna babka ucierana?
Od: "Marchefka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pełna wiary w Waszą wiedzę kuchenną ośmielam się zwrócić z pytaniem:) Moja
przyjaciółka ma poważny dylemat ponieważ tęskni za babką ucieraną, którą
robiła według przepisu z Poradnika Domowego, a z którego to pisma oczyścił
dom jej tata :) Nie bardzo potrafiła mi sprecyzować chociaż mniej więcej
jakie składniki tam były, twierdzi tylko, że nie było to tłuste i mokre
ciasto. Nie wiem, może piaskowa? Może jest wśród Was ktoś kto czytuje PD i
wie o co chodzi ?
Z góry dziękuję:) Pozdrwiam. Marchefka

1. Data: 2002-03-13 14:57:54

Temat: Re: świąteczna babka ucierana?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marchefka <m...@a...net> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> przyjaciółka ma poważny dylemat ponieważ tęskni za babką ucieraną,

Mozna chyba powiedziec, ze prawie kazda babka jest ucierana,
oprocz tych z dodatkiem drozdzy...

> Nie wiem, może piaskowa? Może jest wśród Was ktoś kto czytuje PD i
> wie o co chodzi ?

Mam kilka przepisow na babki z PD, ale nie wiem, o ktory chodzi :)
Moze byc babka:
rodzynkowa, smaczna, budyniowa, cytrynowa, gornicza, grecka,
kawowa, latwa, marmurkowa, serowo-cytrynowa, sylwestrowa.
Wybieraj...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-13 15:58:36

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Marchefka" <m...@a...net> zapodała:
[...]

Sprobuj poszukac na http://www.kulinaria.pl/przepisy.php tam sa przepisy
rowniez z PD, jesli sie nie myle, a na pewno znajdziesz jakas ciekawa babke
:-)
Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-03-14 06:31:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobuj poszukac na http://www.kulinaria.pl/przepisy.php tam sa przepisy
> rowniez z PD, jesli sie nie myle, a na pewno znajdziesz jakas ciekawa
babke

To jest strona wydawnictwa Proszynski i Ska, wiec wszystko co jest w PD i
tych malych ksiazeczkach wydawanych co miesiac jest na tej stronie, to i
babka powinna sie znalezc.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-14 08:03:36

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6pfkg$j0u$...@n...tpi.pl...

> To jest strona wydawnictwa Proszynski i Ska, wiec wszystko co jest w PD i
> tych malych ksiazeczkach wydawanych co miesiac jest na tej stronie, to i
> babka powinna sie znalezc.

Nie wszystko, w książeczkach jest trochę więcej. I nie wszystkie przepisy są
ciekawe, ale to tylko moje osobiste zdanie, ja pewnych rzeczy nie lubię.

Wkn

cos wloskiego
Myk z ciastem drozdzowym
sałatka z tuńczyka