swidosliwa

1. Data: 2000-10-24 09:36:17

Temat: swidosliwa
Od: "Mirka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po dłuugiej przerwie i oczywiscie od razu mam pytanie:
czy ktoś wie, gdzie (na Ślasku ew.Małopolska ) można kupić świdośliwę -
amelanchier laevis ?
Objechałam bliższą i dalszą okolicę , nie mają nigdzie.

Pozdrowienia
Mira :-)

PS. Kiedy ostatnio czytałam liste, był watek nt. niezbednika ogrodnika.
Proponuje dopisac kule, gdyz podczas intensywnych prac ziemnych "wybilam"
sobie kolano. Na lopacie ciężko mi bylo doskakac do domu.
A wiec kule i bandaz elastyczny :-)))

2. Data: 2000-10-24 12:24:33

Temat: Odp: swidosliwa
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirka <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t3l8q$lrj$...@n...tpi.pl...
> [...]
> amelanchier laevis ?
> Objechałam bliższą i dalszą okolicę , nie mają nigdzie.

Próbowałaś w Glosterze w Katowicach? Kiedyś widziałam.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-10-24 17:11:47

Temat: Re: swidosliwa
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
A nad morze sie nie wybierasz? W Koszalinie mozna kupic amelanchier
lamarckii w pojemniku za jedyne 21 zl.
Pozdrawiam Wiesia

4. Data: 2000-10-24 21:43:16

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> amelanchier laevis ?
>
> Nie wiem gdzie można kupić, ale zapytam, czy A. laevis to to samo co A.
lamarckii ?

Natalia

5. Data: 2000-10-26 06:09:03

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirka" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
>Na lopacie ciężko mi bylo doskakac do domu.

Tylko nie usiłuj nam wmówić, że ogród przekopywałaś łopatą :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2000-10-26 17:11:17

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t4vld$cv4$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Mirka <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8t3l8q$lrj$...@n...tpi.pl...

> lamarckii ?
Amelanchier lamarckii, syn. A. canadensis pochodzi z A. Pn. - Kanada. Znam
jeszcze A. ovalis ale nie A. laevis.
Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2000-10-27 05:45:24

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
Znam
> jeszcze A. ovalis ale nie A. laevis.

Nie przejmuj się. Nie możesz znać przecież świdosliwy gładkiej :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2000-10-27 06:24:07

Od: "Mirka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko nie usiłuj nam wmówić, że ogród przekopywałaś łopatą :-).
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

Jasne, że nie. U mnie ogród przekopuje się kilofem :-)
I pod nosem trzeba mieć ciężarówkę do której wrzuca się wydobyte kamienie.

9. Data: 2000-10-27 10:21:06

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirka <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tb7hi$p8a$...@n...tpi.pl...
> Jasne, że nie. U mnie ogród przekopuje się kilofem :-)
> I pod nosem trzeba mieć ciężarówkę do której wrzuca się wydobyte kamienie.
Skalniaczek? albo nawieźć co nieco ziemi [min. 10 cm] wcześniej przykrywając
siatką plastikową aby kamienie zbyt szybko nie wychodziły na wierzch.
pozdrawiam Jerzy

10. Data: 2000-10-28 18:14:47

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8t4ihf$ch6$...@n...tpi.pl...
> Czesc
> A nad morze sie nie wybierasz? W Koszalinie mozna kupic amelanchier
> lamarckii w pojemniku za jedyne 21 zl.
Taką?
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/amelan.jp
pozdrawiam Jerzy