morelośliwa (śliwomorela)

1. Data: 2000-10-24 08:53:17

Temat: morelośliwa (śliwomorela)
Od: " " <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest, czy ktoś wie? Słyszę o tym od moich klientów i nie wiem co
odpowiadać. Podejrzewam, że chodzi po prostu o jedną z renklod, ale może jednak
wyhodowano gdzieś taką krzyżówkę. Kiedyś autorytatywnie stwierdziłam, że nie ma
czegos takiego jak czereśniowiśnia a okazało się że jest, więc wolałabym się
upewnić

Barbara Guzek
http://republika.pl/guzekszkolka/

Ochojnik.
Zimowanie roślin w oczku
Jaka kosiarka???
Problem z winem...
Architektura ogrodowa "brama" , prosze o pomoc !