plan zagospodarowania

1. Data: 2000-10-24 08:54:55

Temat: plan zagospodarowania
Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie

mam prosbe o pomoc zagospodarowania czesci przyszlego ogrodu

sa to dwa paski o wymiarach (ok dlugosc 6m szerokosc 3m) znajdujace sie
wzdluz ulicy (nie ruchliwej), chcialbym odgrodzic sie od ulicy glownie
iglakami (ale mam na uwadze takze brzoze lub cos z wierzb "placzacych?"), -
prosze o porade lub o prosty projekt (za ktory jestem w stanie zaplacic)

za wszelka pomoc serdecznie dziekuje

Grzegorz - (dzialka o pow 16ahr, plot i nic wiecej :((( )

2. Data: 2000-11-05 06:16:32

Temat: Re: plan zagospodarowania
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> prosze o porade lub o prosty projekt (za ktory jestem w stanie zaplacic)

Czy interesuje Cię jeszcze podpowiedź w sprawie ogrodu ale bez płacenia?
Wykonaj rysunek terenu i opis Twoich oczekiwań. Rysunek zamieszczę na
stronie WWW a opis moich propozycji na tej grupie. Myślę, że ewentualna
dyskusja na grupie pozwoli Ci zdecydować się na jakieś rozwiązanie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

morelośliwa (śliwomorela)
Ochojnik.